Meidän budjetti n. 300000€ suurempi kuin Saipan tulevan kauden budjetti...Mielenkiintoista nähdä moniko seura on edellä budjetissa. Sääli ja harmi että ollaan tuossa tilanteessa ja edelleen olen sitämieltä että väärästä päästä säästetään.
Ja viittaa siihen että vähintään yhtä kapealla rosterilla mennään mitä mennyt kausi ja tosiaan junnuja pyörii taas paljon mukana. Ihan kivahan noita on seurata, mutta mä näen riskinä että eivät kestä painetta ja kehitys jää laahaamaan (poikkeuksiakin toki löytyy mutta ovat silloin erittäin lahjakkaita yksilöitä).
Naurattaa Uraman kommentti "Kevään hyvät pelit eivät olleet tulosta vain tämän kauden tekemisestä. Tätä on rakennettu useamman vuoden ajan". Öö, rakennettu useamman vuoden ajan, siis miten rakennettu?
1. ketjussa viimeisessä pelissä pelasi Nurmi + Arell jotka olleet useamman kauden mukana.
2. ketjussa Marjala ja Väisänen + Rafkin olleet useamman kauden mukana
3. ketjussa Intonen joka ollut useamman kauden mukana
4. ketjussa Jasu ja Haapanen jotka olleet useamman kauden mukana.
Eli 8 pelaaja jotka olleet mukana useamman kauden, kaikki muut uusia hankintoja. Edellisessä pelissä 9 pelaajaa (Lehtonen pelasi). Jos Talvitie olisi ollut pelikunnossa, Intonen olisi todennäköisesti ollut katsomossa.
Itse kyllä olen vahvasti sitämieltä että aivan liikaa vaihtui rosteri ja ei nyt hemmetti voi rummuttaa sillä että tätä tehty useamman vuoden ja sen ansiosta menestyttiin keväällä.