Iso peli huomenna. Itse asiassa helkkarin hienoa, että näin on. Harmi, että homma ei ole omissa käsissä, mutta onhan se nyt taas hienoa, että keväällä pelataan merkityksellisiä pelejä muutenkin kuin pleijareissa.
Jos kausi päättyy niin sitten se päättyy, ja oletusarvoisesti ei oltaisi keväällä sen pidemmälle edes menty. Jos taas saadaan jatkaa niin itse ainakin aion tulla nauttimaan Turkuhallin kevättunnelmasta.
Jälkipyykit ei minua hirveästi kiinnosta. Todennäköisesti Toma saa jatkaa, varaa potkimiseen tuskin on. Vaikea myöntää, mutta olen samaa mieltä nyt siitä, että joukkueen rakennuksessa säästettiin juuri nyt väärään aikaan. Tarkoitan sitä, että kun tiedettiin, että (liian) kalliit sopimukset jatkuu ja vääjäämättä aiheuttaa kapean joukkueen pienennetyllä budjetilla, olisi sitten kuitenkin pitänyt satsata vielä vähän leveyteen, joka nyt sitten mahdollisesti olisi maksanut itsensä takaisin pleijareilla.
Mutta helppo se on nyt huudella, lähtökohtaisesti uskoin tämän rosterin riittävän 12 joukkoon helposti.