TPS kaudella 2024–2025

• 747 965
  • 4 667

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko siis ruotsalainen vai saksalainen? Saksalaista pelaajaa ei ainakaan tämän vuosituhannen aikana ole Tepsissä tainnut pelata noin kuriositeettina. Toivottavasti tuolla varrella pelaa kuin metsuri eikä ole mikään laitojen vierellä hiipivä Skalicky. Tästä meille kevään Mikke Holmqvist ja sarjapaikka turvattu!

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nopealla katsauksella pelannut pääosin nelosen keskellä tällä kaudella. Kimmo Kapanen luonnehti häntä isoksi ja vahvaksi pelaajaksi joka on hyvä luistimilla. Eisenmenger kuvailee itseään kahden suunnan hyökkääjäksi joka pitää fyysisestä pelistä.

Ei varmasti mikään sateentekijä mutta jos nyt olisi edes sellainen pelaaja jota uskaltaa vielä peluuttaa kolmannessa erässä. Koivu isolle vastuulle junnuihin.

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Toivottavasti Maximilian on se puuttuva puolustava sentteri, joka osaa aloittaa hoitaa, omanpään ja alivoimapelin aloittaja. Juhani Jasun korvaaja paremmalla jalalla, niin selkeä vahvistus.
Koskaan en ole kuullut pelaajasta, mutta jos tehoja katsoo niin ei ole muussa roolissa voinut pelata.
Nimi ainakin timanttia Maximilian Eisenmenger. Mertaranta helisemässä.
Toivottavasti loppukaudeksi lukitaan:
Haapnen-Maximilian-Knuutinen

Viimeksi muokattu:

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kyllä on semmoset statsit, että kovettaa. Ollaan Pleijarijunassa. No vitsit vitseinä....

Prkl, kun luin väärin.

Mä luin että "nyt kyllä on semmoset natsit, että...".

Mutta sehän olisikin ollut ihan pöyristyttävää ja epäasiallista kielenkäyttöä, joten onneksi oli vain lukuvirhe.

Tässä on kyllä pelaaja jonka soisi onnistuvan. Vähän samaan tapaan kuin aikanaan oli Ushen bros, Kumiliuska ja vaikkapa se yksi unkarilainen aboriginaali. Näissä on legendojen aineksia, mutta vaatisi, että onnistuu myös kentällä.

Oispa tämä joku vähän romuluisempi nelosen Panzerwagen.

foligno

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilmeisesti aloitusympyrässä ihan pätevä ja vahva vääntäjä. Jos tosiaan olisi voittaviin tekoihin kykenevä nelossentterin roolissa niin sekin olisi jotain. Olihan tuonne nyt ihan pakko jo määrällisesti joku hyökkääjä saada. Maalintekijöihin tuskin on kirstussa pennosia.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ensin mä olin, että "ei vittu...", mut sitten mä olin, että "EI SAATANA!"....

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
:D Nyt on kyllä legendaarinen haku!

Maximilian ensimmäinen: Saksassa neljän pinnan kausi pari vuotta sitten, Timråssa jo viiden pinnan vauhdissa!

Lempinimeksi Seximilian ja odotukset loppukauteen 1+1.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Niin oli Lindrothkin joku jämäpakki katsomosta samasta sarjasta.
No joo mutta Lindroth oli väärään rooliin ajautunut kiekollinen puolustaja. Eisenmenger ei ole kyennyt tekemään tekoja oikein missään muualla kuin DEL2ssa. Jos on fyysinen ja hyvä puolustussuuntaan, niin vahvistaa kyllä joukkuetta. En mitään tehoja hirveästi odottaisi, saa toki tehdä Lindrothit!

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ensin mä olin, että "ei vittu...", mut sitten mä olin, että "EI SAATANA!"....

Munkin ja Koivun taso ei riitä tällä hetkellä liigassa siinä roolissa, jossa he yksinkertaisesti pelaavat. Luulisin, että kovemmasta sarjasta tuleva yleishyökkääjä pystynee stunttaamaan jomman kumman tontin.

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Jos Talvitie olisi saatu lähetettyä toiseen suuntaan olisin varsin tyytyväinen, nyt lähinnä hämmentää. Saataiskohan Arska huijattua Örebrohon kun kerran Tapparakin sai Rubenin dumbattua sinne?

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy