En tiedä miten juhlallisuudet eroaa viime vuosiin, mutta Tapparan foorumilla oli viime vuosien ajat jolloin kiekko tippui jäähän.Paljonkohan alkaa taas peli myöhässä kun on mestaruusviirin nostoa ja onkohan jotain muuta juhlallisuutta luvassa?
On muodostunut käsitys, että meillä ei ole jarrukenttää, vaan painamme kaikilla kentillä hyökäten. Näin ollen tässä tapauksessa onkin hyvä, ettei Jasu enää painele meillä neloskentässä vaan siinä on nyt liikkuvampia nuorempia pelaajia.Omasta mutusta ja HIFK-ketjusta käy ilmi, että väistettiin kyllä Jasun kanssa melkoinen pommi. Onneksi ei sitouduttu enää täksi kaudeksi.
Hienolle ex-kapteenillemme joka tapauksessa vilpittömästi kaikkea hyvää Hesan kirkkaisiin valoihin!Jasu on niin vitun hidas että sillä kestäisi tunnin junallakin Turkuun matkustaminen sen neljä tuntia.
Jasulla vielä kahden vuoden diili IFK:hon...Omasta mutusta ja HIFK-ketjusta käy ilmi, että väistettiin kyllä Jasun kanssa melkoinen pommi. Onneksi ei sitouduttu enää täksi kaudeksi.
Hieno pelaaja, mutta kyllä näistä pitää osata päästää irti ajoissa.Jasulla vielä kahden vuoden diili IFK:hon...
Pelaa tällä hetkellä 60 maalin kausitahtia. Vapise Java!Omasta mutusta ja HIFK-ketjusta käy ilmi, että väistettiin kyllä Jasun kanssa melkoinen pommi. Onneksi ei sitouduttu enää täksi kaudeksi.
Ei nyt mitään hurraa huutoja aiheuta, leveyttä nyt ainakin lisää.Nenonen tepsiin 2 kuukauden sopparilla.
Juuri näin.Ei nyt mitään hurraa huutoja aiheuta, leveyttä nyt ainakin lisää.
Toivottavasti seuraava uutinen ei tosiaan ole, että Palmu on sivussa 2 kuukautta.Meinaakohan tämä nyt sitä että Savoie ja Palmu tai ainakin jompikumpi on kummiski pidempään sivussa kun sen max 1kk
Toivottavasti Nenosen kohdalla ajatus on, että tehdään loppukauden pahvi mikäli homma pelittää. Muuten en ymmärrä tälläistä stunttia.
Koivu ja Kärki nähdään toivottavasti jatkossakin kokoonpanossa, jos peli sujuu kuten eilen.
Itse pidän hyvänä hakuna. Monesti yli 15 maalia kaudessa tehnyt laituri joka omasi aikoinaan suurtakin potentiaalia. Viime kausi oli vaikea, mutta ei se mielestäni vielä koko uraa sinetöi. Pääosin pysynyt terveenä. Kyllä tämä ennen kaikkea on mielestäni matalan riskin kokeilu, jossa on potentiaalia olla hyväkin haku. Try-outille olisi ollut loistava haku ja luulen tässäkin olevan mahdollisuuksia jatkoon jos homma toimii. Luontaisia maalintekijöitä ei ole koskaan liikaa.Ei nyt mitään hurraa huutoja aiheuta, leveyttä nyt ainakin lisää.
Vähän yllättyin että on vasta 31 vuotias. Ajattelin jotenkin että ikää olis ainakin 5 vuotta enemmän. Kyllä voi olla vielä hyviäkin kausia edessä, laukaus on ainakin muistaakseni kova.Itse pidän hyvänä hakuna. Monesti yli 15 maalia kaudessa tehnyt laituri joka omasi aikoinaan suurtakin potentiaalia. Viime kausi oli vaikea, mutta ei se mielestäni vielä koko uraa sinetöi. Pääosin pysynyt terveenä. Kyllä tämä ennen kaikkea on mielestäni matalan riskin kokeilu, jossa on potentiaalia olla hyväkin haku. Try-outille olisi ollut loistava haku ja luulen tässäkin olevan mahdollisuuksia jatkoon jos homma toimii. Luontaisia maalintekijöitä ei ole koskaan liikaa.