Vaikka eilen pelattiin hyvä peli, kannattaa pitää mielessä ketä vastaan se hyvä peli tuli. Koko kauden aika tavalla alakanttiin pelannutta Lukko vastaan. Jos jatkoon huomenna mennä on tuleva vastus aivan eri planeetalta.
Eilen oli Tepsiltä ihan hyvä ja ehjä matsi. Ei oteta siitä mitään pois. Keskimäärin aina kivampi voittaa ja vielä ansaitusti!
Vastustaja oli kuitenkin kehno. Varsinkin kirivaiheessa jäi todella vaisuksi tekeminen. Myös heidän ylivoima on käsittämättömän huono.
En jaksa millään uskoa, että seuraava vastustaja on yhtä kehno.
Mutta eilisen jälkeen melko helppo uskoa, että TPS menee tästä jatkoon! Tätä ei oikein voi ryssiä kuin itse. TPS:hän on tullut tällä kaudella tunnetuksi tasalaatuisesta tekemisestä, eiku...
No pieni negailu, mutta oikeasti oli aika alistuneen oloinen Lukko ja TPS:llä nousi varmasti itseluottamus. Eiköhän tää sarja kääntynyt meille.
Mä olen edelleen sitä mieltä, että megamenestystä ei tällä kaudella liene odotettavissa mutta niitä siemeniä ensi kauteen olisi nyt hyvä kylvää.
Kaksi pelaajaa joilta itse ootin/ootan playoff vastuuta on Marjala Ja Nurmi. Molemmilla hyvin kaksi tehopistettä kahteen otteluun. Juuri täydellisesti marjalan hyvästä esityöstä ne nurmin maalit tulleet.
Nurmi on ollut kova. Juuri oikeanlaista tasonnostoa ja röyhkeyttä.
Marjalalta odotan vielä enemmän, mutta eilen oli jo parempaa tekemistä. Ehkä kokemuksen puute näistä peleistä näkyy. (Aloitusprosentti karmea, ruma puolustusalueen nukahdus Raumalla 2-1 maalissa jne...)
Väisästäkin voi varovaisesti kehua. Taklailee ja ottaa itsekin osumaa, mutta on ainakin yritystä kovin. Lisää näitä tasonnostajia näissä peleissä vielä kaivataan.
Ruotsalaisilta pistenikkareilta odotan vielä tasonnostoa. Wernblom ei tunnu osuvan enää mistään.
Arell tekee tehtaan takuulla, mutta häneltä ei niitä pisteitä odotetakaan.