Olisi kai se Lehtisen sopimus muualle julkaistu, jos sellainen olisi? Katselee siis paikkaa muualta, mutta ei kai tuo lähtö nyt vielä varmaa ole?
Ei jatka. Maalivahtiosasto ensi kaudella on Lindberg-Anttila-Vali.Ainakin Timo Kunnari on kertonut että ei jatka Palloseurassa.
Ainakin Timo Kunnari on kertonut että ei jatka Palloseurassa.
Tätä on vaikea uskoa, palve oli jo lähellä ja ilomäki korvataan talvitiellä vai? :DEi jatka. Maalivahtiosasto ensi kaudella on Lindberg-Anttila-Vali.
Minun käsittääkseni hankintalistalla on enää tulosyksikön laitahyökkääjä. Se tarkoittaa pelaajaa ykkös-kakkosketjuun. Sentteriä ei olla hankkimassa. Intonen suunnitelmissa ykkönen ja Talvitie kakkonen. Munkki saa reilun mahdollisuuden aloittaa kolmannen ketjun sentterinä ja Jasu hoitaa nelosen.
Ei jatka. Maalivahtiosasto ensi kaudella on Lindberg-Anttila-Vali.
Minun käsittääkseni hankintalistalla on enää tulosyksikön laitahyökkääjä. Se tarkoittaa pelaajaa ykkös-kakkosketjuun. Sentteriä ei olla hankkimassa. Intonen suunnitelmissa ykkönen ja Talvitie kakkonen. Munkki saa reilun mahdollisuuden aloittaa kolmannen ketjun sentterinä ja Jasu hoitaa nelosen.
Ei tämä sinällään yllätä. Mv-osasto ei varsinkaan. Tuskin järkevää pitää neljää molaria liigasoppareilla. Jos mietitään keskikaistaa niin Munkki oli jo viime kaudella käytännössä se kolmossentteri. Talvitietä tuskin olisi tänne saatu houkuteltua ellei olisi luvattu isoa roolia.
Mä olen ihan sinut tämän kanssa. Intonen, Talvitie, Munkki, Hakala, Hemming, Jokinen, Haapanen. Kaikilla sopparit jatkuu vielä tämän kauden jälkeen. Nurmi ja Palmu vielä optioilla. Annetaan Tomalle työrauha, kasvatetaan nuoria ja pelataan ilman tulospaineita. Ei voida hirveästi huonommin pelata kuin viime kaudella. Lahdesta taas löytyy hyvä esimerkki mitä voi parhaimmillaan käydä.
Puusilmäistä toimintaa jättää keskikaista taas vajaaksi. Jos kärkihepat keskelle on Intonen ja Talvitie, niin morjes. Talvitie ei ole mikään kiekollinen sentteri, eikä Intonenkaan mikään virtuoosi. Tässähän tulee jo Ilomäkeä ikävä.
Varmasti siellä on vielä yksi sentteri taskussa.
Ei kai tämä ole lätkähistorian eka kerta kun (kovan luokan) pelaaja siirtyy uuteen seuraan ulkomaan optiolla, joka on voimassa ehkä xx.8.2023.
Tai että sopimus julkaistaan ennen em. option takarajaa.
Taitaa syynä olla pelaajabudjetin lasku. Ei tähän oikein muuta syytä löydä.
Huhu kai tämäkin on, mutta onhan tämä melkoista Tepsin alasajoa, jos suuri ja mahtava Turun palloseura lähtee tulevaan kauteen Liigan 10. suurimmalla pelaajabudjetilla.
Eipä siinä muu auta, kun asioiden hoito on ollut aikaisemmin sellaista, että tappiota tulee kaudesta toiseen ja huolella.
Johan rahoittajat ovat ilmoittaneet, että hyväntekeväisyys ei jatku loputtomiin.
Omistajat. Ei ole mitään rahoittajia enää Tepsissä. Paananen ja Kodisoja omistavat Tepsin ja tekevät sillä mitä haluavat.
Kaipa siitä itse tuotteesta on sitten vaan helpompi leikata, kun ei se näytä haittaavan edes faneja…
Yksi palstalainen sanoo, että tämä ja tämä mahdollisesti tulee vielä hankintana.
Ja yhtäkkiä siitä tuleekin palstatotuus, vaikka on huhu kuten suurin osa palstan viesteistä.
Kieltämättä tämä viestintä on vähän huonoa. Sopimusvideot toki hyviä. 24.3. Urama veti kauden yhteen ja kertoi nykyisestä kaudesta, ehkä olisi aika jo toistamiseen tehdä tämän tapainen läpiveto videon muodossa vaikka. Uraman tai Holman pitäisi kyllä välillä avata tilannetta.Kuka on sanonut, että se on totuus? Eikös täällä spekuloitu tuolla huhulla, jos näin?
Totuus on silloin kyseessä, kun TPS asiasta jotain ilmoittaa. Valitettavasti sieltä suunnalta ei kommentoida asioihin mitään, niin väistämättä asioista esiintyy erilaisia spekulaatioita.