TPS kaudella 2023–2024

  • 663 314
  • 4 329

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Loistavaa. Saa antaa pikku vinkkejä.
Toinen kaveri on pieni väkkärä, jonka isoimpia vahvuuksia pitäisi olla hyvä luistelutaito sekä korkea työmoraali joka puolella kenttää (on mm. kerännyt hämmentyneitä katseita, kun on paahtanut sata lasissa myös näytösottelussa). Sai sekä yv- että av-vastuuta viime kauden seurassaan, vaikkei ollut joukkueensa ehdoton kärkiheppa. NHL-varauksen omaava pelaaja, joka hakee TPS:stä pomppua seuraavalle levelille.

Toinen nimi on sellainen, josta tuskin kukaan täällä on aiemmin kuullut (ei ole ainakaan kyseistä nimeä Jatkoajan foorumilla ikinä kirjoitettu). Ei NHL-varausta, mutta ilmeisesti ainakin kerran käynyt NHL-organisaation junnucampilla kokeilemassa. Sanoisin, että vaikkei mitään käryä kaverista itsellänikään ole, niin ei tule ainakaan edistämään TPS:n hyökkäys- ja kiekollista peliä, joten avut lienevät muualla. Jos ei muuta, niin liideriominaisuuksia löytynee häneltäkin. Uskoisin, että Talvitiellä on näppinsä pelissä tämän kokeilun osalta, koska ovat pelanneet menneisyydessä samassa joukkueessa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
@HC Hetulla on jäänyt päikkärit väliin, mutta @Spine kävikin avaamassa tilannetta. Kyllä mä olen tietoinen meidän pelaajabudjetista ihan yhtä paljon varmasti kuin sinäkin. Uskoisin vaan, että pussin pohjalla on vielä euroja ja toivoisin että panostettaisiin myös laatuun. Ei ne leveyshankinnatkaan ilmaisia ole. Itse viime kaudella tästä juuri mainitsin. Mutta all in all, kapealla kärkimiehityksellä mennään jos laatupelaajat olivat tässä.

@HC Hetulle vielä tiedoksi, käy lukemassa mun viestejä, jos kuvittelet että luulen rahaa olevan liiaksi.
Olet siis sitä mieltä että pussin pohjalla on rahaa kahteen laituriin, yv pakkiin ja hyvään maalivahtiin? Voi kun tuo olisikin totta.

Meillä on sopimus kuudentoista hyökkääjän kanssa ja, siihen joukkoon kuuluu try outilla oleva Jasu ja Kallion puheista päätellen jo valmiiksi saikulla oleva Korppari ja, pari liigaportteja kolkutteleva junnu. Kyllä tuo vaatii myös leveyttä pakostikin. Vieläkin ma haluaisin niitä tekijämiehiä tuonne mutta, kun mun mielestä siellä pussissa ei ole niitä seteleitä vaan kolikoilla mennään. Meillä on muutama aika hintava pelaaja tuolla jotka syö isosti budjettia.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kumminkohan päin nuo kuvaukset ovat? Ylempi on leveyslaituri ja alempi testipakki? Tämä siis sillä oletuksella ja toiveella, ettei leveyslaituri olisi noinkin tuntematon nimi.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toinen kaveri on pieni väkkärä, jonka isoimpia vahvuuksia pitäisi olla hyvä luistelutaito sekä korkea työmoraali joka puolella kenttää (on mm. kerännyt hämmentyneitä katseita, kun on paahtanut sata lasissa myös näytösottelussa). Sai sekä yv- että av-vastuuta viime kauden seurassaan, vaikkei ollut joukkueensa ehdoton kärkiheppa. NHL-varauksen omaava pelaaja, joka hakee TPS:stä pomppua seuraavalle levelille.

Toinen nimi on sellainen, josta tuskin kukaan täällä on aiemmin kuullut (ei ole ainakaan kyseistä nimeä Jatkoajan foorumilla ikinä kirjoitettu). Ei NHL-varausta, mutta ilmeisesti ainakin kerran käynyt NHL-organisaation junnucampilla kokeilemassa. Sanoisin, että vaikkei mitään käryä kaverista itsellänikään ole, niin ei tule ainakaan edistämään TPS:n hyökkäys- ja kiekollista peliä, joten avut lienevät muualla. Jos ei muuta, niin liideriominaisuuksia löytynee häneltäkin. Uskoisin, että Talvitiellä on näppinsä pelissä tämän kokeilun osalta, koska ovat pelanneet menneisyydessä samassa joukkueessa.
On kyllä sen verran vittumaisesti annettu vinkit, että ei aukea yhtään. Menee ihan yöunet tässä. Kiitos kuitenkin! Pystytkö vielä kansalaisuutta paljastamaan?

E. Onko ylemmällä jotain linkkiä Tepsiin jonkun pelaajan kautta?
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Olet siis sitä mieltä että pussin pohjalla on rahaa kahteen laituriin, yv pakkiin ja hyvään maalivahtiin? Voi kun tuo olisikin totta.

Meillä on sopimus kuudentoista hyökkääjän kanssa ja, siihen joukkoon kuuluu try outilla oleva Jasu ja Kallion puheista päätellen jo valmiiksi saikulla oleva Korppari ja, pari liigaportteja kolkutteleva junnu. Kyllä tuo vaatii myös leveyttä pakostikin. Vieläkin ma haluaisin niitä tekijämiehiä tuonne mutta, kun mun mielestä siellä pussissa ei ole niitä seteleitä vaan kolikoilla mennään. Meillä on muutama aika hintava pelaaja tuolla jotka syö isosti budjettia.
Niin kirjoitin edellisellä sivulla, tarvittaisiin 2 laituria, yksi yv-pakki ja maalivahti jotta taisteltaisiin kuuden joukkoon pääsystä. En sanonut, että nämä tulevat. Täällä on kyllä ihme touhua, kun vääristetään toisten sanomisia. Kyllä mä tiedän ettei ole tulossa maalivahtia. Toivoisin vaan laatua jo näiden leveyshankintojen tilalle, aina voi toivoa.
Jos oikein ilkeästi haluaa kuvata, Marjala 4+5 pistettä( joo tiedän 15 ottelussa) ja Jokinen 6+6 meidän ”kakkoskentässä” ei vakuuta. Voi käydä katsomassa muutama sivu taaksepäin mun ennustuksia esim. Marjalalle 33 pistettä mikäli kakkosessa pelaa. Mutta katotaan mitä sieltä tulee ja voihan se olla, että Miettisen valmennuksessa nuoret pelaajat oikeasti kehittyvät ja ovat kärkipelaajia. Mikäs sen parempaa, mutta niin kun kaikki tietää ei se ainakaan kaikkien osalta tapahdu.
 

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Hyökkääjän nimestä ei harmainta hajua mutta viikonloppuna DBTL:ssä kuiskuteltiin että tämä tryout-pakki on Paul DeNaples.


Vesi kielellä odotan muutaman nimimerkin tuomiota tästä huippuvahvistuksesta.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Olisi kova haku. Miettisen tapainen haku. Lukkoon tullu Krannila tuli samasta yliopistojoukkueesta.
Ei muuten ole ottanut 3 yliopistosarja vuotenaan yhtään jäähyä, jos eliteä oikein katson.
Aikamoista, ettei edes vahingossa ole tullut.

Aikas kovia junnutehot ja yliopistotehot.
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hyökkääjän nimestä ei harmainta hajua mutta viikonloppuna DBTL:ssä kuiskuteltiin että tämä tryout-pakki on Paul DeNaples.


Vesi kielellä odotan muutaman nimimerkin tuomiota tästä huippuvahvistuksesta.
Positiivista Rightin kätisyys ja C rinnassa. Ja.. Noh, ei muuta.
Johtajuus sopii myös yllä olevaan kuvaukseen joten siinä nuo taitaa olla, Miettinen ja Dena.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Hyökkääjän nimestä ei harmainta hajua mutta viikonloppuna DBTL:ssä kuiskuteltiin että tämä tryout-pakki on Paul DeNaples.


Vesi kielellä odotan muutaman nimimerkin tuomiota tästä huippuvahvistuksesta.

No ei kai nyt sentään! Näin kujalla en Kallionkaan usko olevan, että tänne raahattaisiin tuollaisia kavereita.

Miettinen voi olla kelpo haku. Lähtökohtaisestihan taistelisi paikasta avauskokoonpanossa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Hyökkääjän nimestä ei harmainta hajua mutta viikonloppuna DBTL:ssä kuiskuteltiin että tämä tryout-pakki on Paul DeNaples.


Vesi kielellä odotan muutaman nimimerkin tuomiota tästä huippuvahvistuksesta.

Frank Nipple? Jimmy Vagina samalla lennolla, kiitos.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niin kirjoitin edellisellä sivulla, tarvittaisiin 2 laituria, yksi yv-pakki ja maalivahti jotta taisteltaisiin kuuden joukkoon pääsystä. En sanonut, että nämä tulevat. Täällä on kyllä ihme touhua, kun vääristetään toisten sanomisia. Kyllä mä tiedän ettei ole tulossa maalivahtia. Toivoisin vaan laatua jo näiden leveyshankintojen tilalle, aina voi toivoa.
Eipä täällä mitään sanomisia ole vääristelty. Et siinä viestissä mistään top kutosesta kirjoita. Enkä en vaan ymmärtänyt mitä sillä tarkoitit, näitä sattuu ja sori siitä.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyökkääjän nimestä ei harmainta hajua mutta viikonloppuna DBTL:ssä kuiskuteltiin että tämä tryout-pakki on Paul DeNaples.


Vesi kielellä odotan muutaman nimimerkin tuomiota tästä huippuvahvistuksesta.
Voiko paidan jo tilata?
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä taas katoin, että mikäs helvetin hiihtäjä tämä on, kun syntymäpaikkana Moskova. Mutta on se sentään Ameriikassa pullahtanu maailmaan.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toi DeNaples on kyllä vihjeiden ja DBTL-huhujen mukaisesti tuo pakki. Mutta miten tuon hyökkääjän osalta päädyttiin Veeti Miettiseen? Missään ei ole mainittu kansalaisuutta. Vihjeen mukaan ei ollut joukkueen kärkiheppoja, mutta Miettinen oli tasapisteissä joukkueensa kolmanneksi parhaan pistemiehen kanssa ja vain 4 pistettä pörssikärki Krannilaa perässä. Kyllä minä laskisin noilla statseilla kärkihepaksi.

Kyllä minulle Miettinen kelpaisi, olisi ainakin mielenkiintoinen, mutta odotan kyllä lähtökohtaisesti jotain heikompaa heppaa.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kukaan meistä ei tiedä Paul DeNaplesista yhtään mitään muuta kuin Elite meille kertoo. NCAA ainakin sarjana on sellainen, että ei voi pelkästään sen perusteella hankintaa tyrmätä hudiksi. Kyseinen pelaaja on siis pelannut kolme kautta Talvitien kanssa samassa jengissä, ja sen jälkeen toiminut parin kauden ajan joukkueen kapteenina. Tämä sarjassa, josta pelaajia siirtyy myös suoraan NHL:ään.

Täällä ilmeisesti tyrmätään, koska ei ole tehnyt isoa määrää pisteitä, eikä ole yli 195cm, joten ei osaa hyökätä eikä tuolla koolla voi osata puolustaa.

En minäkään Liigaa dominoivaa pelaajaa hänestä odota, mutta mikäli tämä herra kyseinen hankinta on, niin varsin suurella mielenkiinnolla hänet kuitenkin otan vastaan. Kapteenius kertoo johtajuudesta ja usein myös fiksuudesta. Eurooppaan muuttaminen halusta kehittää itseään. Jos saadaan hyvä tyyppi, joka on kentällä fiksu ja urallaan eteenpäin pyrkivä pelaaja, on hankinnalla potentiaalia olla onnistunut. Hinta tuskin päätä huimaa.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Eipä täällä mitään sanomisia ole vääristelty. Et siinä viestissä mistään top kutosesta kirjoita. Enkä en vaan ymmärtänyt mitä sillä tarkoitit, näitä sattuu ja sori siitä.
”Kahdella laadukkaalla laiturilla haastetaan kärkijoukkueet ja taistellaan kuuden parhaan joukkoon pääsemisestä. Ilman paria laituria, ohkasella mennään ja kaikkien tarvii onnistua nappiin.
Jos sieltä vielä pakki tulee niinkuin @Uniquewn huhuilee niin sekin osasto vahvistuisi. Toivottavasti on mallia yv-pakki”

Tämän kirjoitin edellisellä sivulla.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kukaan meistä ei tiedä Paul DeNaplesista yhtään mitään muuta kuin Elite meille kertoo. NCAA ainakin sarjana on sellainen, että ei voi pelkästään sen perusteella hankintaa tyrmätä hudiksi. Kyseinen pelaaja on siis pelannut kolme kautta Talvitien kanssa samassa jengissä, ja sen jälkeen toiminut parin kauden ajan joukkueen kapteenina. Tämä sarjassa, josta pelaajia siirtyy myös suoraan NHL:ään.

Täällä ilmeisesti tyrmätään, koska ei ole tehnyt isoa määrää pisteitä, eikä ole yli 195cm, joten ei osaa hyökätä eikä tuolla koolla voi osata puolustaa.

En minäkään Liigaa dominoivaa pelaajaa hänestä odota, mutta mikäli tämä herra kyseinen hankinta on, niin varsin suurella mielenkiinnolla hänet kuitenkin otan vastaan. Kapteenius kertoo johtajuudesta ja usein myös fiksuudesta. Eurooppaan muuttaminen halusta kehittää itseään. Jos saadaan hyvä tyyppi, joka on kentällä fiksu ja urallaan eteenpäin pyrkivä pelaaja, on hankinnalla potentiaalia olla onnistunut. Hinta tuskin päätä huimaa.

Niin, osa ottaisi vaikka minut innolla vastaan...

Ja muuten aika rohkeasti sanottu, jottei kukaan meistä tiedä Frank Nipplestä mitään. Tunnetko meidät kaikki?

Ja taas ennen kuin sieltä huulten välistä kaivellaan sitä hiekkaa, niin....

Minä tykkään meidän tämän hetkisestä pakistosta. Tämä pakisto osaa ainakin lähtökohtaisesti puolustaa ja näin vanhempana kiekon seuraajana minusta puolustuksen tehtävä on puolustaa, ei pulustaa. Kiekollinen osaaminen ei ehkä ole aivan kärkeä, mutta sen kanssa minä pysty oikein hyvin elämään.

Ja siis jos meidän pakiston ongelma(jos sen ongelmana haluaa nähdä,minä en näe) on vajaavainen kiekollisuus, niin miksi tänne oltaisiin tuomassa Frank Nippleä?

On kyllä suorittanut kai tutkintonsa valmiiksi niin ymmärtäisin kyllä jos palkattaisiin toimistolle hommiin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös