”Luotettaviin lähteisiin” perustuu minun tietoni. Ymmärrettävästi en voi tarkemmin kertoa, jottei ”lähde” kuivu.Tietoni perustuu tähän viestiin. Kerrotko nyt sinä mihin omasi perustuu?
”Luotettaviin lähteisiin” perustuu minun tietoni. Ymmärrettävästi en voi tarkemmin kertoa, jottei ”lähde” kuivu.Tietoni perustuu tähän viestiin. Kerrotko nyt sinä mihin omasi perustuu?
Mielenkiintoisen kuuloista, jos mainitsemasi huhu pitää paikkansa, kun heitit sen syys-/lokakuun vaihteessa. Runkopelaajia aletaan kiinnittämään seuraavaksi kaudeksi vasta marraskuun EHT-turnauksen aikoihin.”Luotettaviin lähteisiin” perustuu minun tietoni. Ymmärrettävästi en voi tarkemmin kertoa, jottei ”lähde” kuivu.
Sun lähteet ja pikkulinnut on olleet ihan vaan pikkuisen epäluotettavat kautta aikojen. Eikö vaan?”Luotettaviin lähteisiin” perustuu minun tietoni. Ymmärrettävästi en voi tarkemmin kertoa, jottei ”lähde” kuivu.
Kuultu varmaan Ikalta.Siis nykyiset änäriukot ex-tepsiläiset ovat tukeneet rahallisesti Tepsiä, mutta nyt ovat lopettaneet, koska Urama?
Kuultu varmaan Ikalta.
Otetaanko veto? Marjala jatkaa niin poistat tunnuksesi. Jos jossain muussa liigajoukkueessa niin poistan tunnukseni.Marjala kauden jälkeen
Olen kyllä äärimmäisen harvoin kertonut yksityiskohtaisia huhuja, mutta kivahan se on vierittää minun kontolleni monien muiden kirjoittajien epäonnistuneet huhut.
Osasin mm. jo viime syksynä ”tietää” hyvin aikaisessa vaiheessa Ahokkaan ja TPS:n urheilujohdon tulehtuneet välit ja kirjoitinkin, ettei Ahokas meillä välttämättä jatka. Kukaan ei sitä silloin uskonut vaan lokaa tuli niskaan tyypilliseen tapaan. Kauden jälkeen ”poikaset” olivat aika hiljaa asiasta.
Kova panos. Tosin suotuisa kerroin aurajoelle. 10v vanhat tunnukset vs. 17v. Mitä vanhempi sen "arvokkaampi".Otetaanko veto? Marjala jatkaa niin poistat tunnuksesi. Jos jossain muussa liigajoukkueessa niin poistan tunnukseni.
Vois ottaa vedon että tämä jesus of mothafucking hockey ei vastaa tähän mitään eikä osallistuOtetaanko veto? Marjala jatkaa niin poistat tunnuksesi. Jos jossain muussa liigajoukkueessa niin poistan tunnukseni.
Ei olekaan. Mutta valitettavaa on että tänne syötetään kaikenlaista paskaa. Koskee sinua ja yhtä vanhaa pakkilegendaa käyttävää nimimerkkiä.Tämä ei ole mikään vedonlyöntisivusto vaan keskustelupalsta. Valitettavaa ettei tätä tajuta.
Joten, mitä hävittävää sinulla on vedossa jota @Luge H ehdotti sinulle, kun kerran lähteesi on niin luotettava?”Luotettaviin lähteisiin” perustuu minun tietoni. Ymmärrettävästi en voi tarkemmin kertoa, jottei ”lähde” kuivu.
Kyllä! Se on juuri näin kun kirjoitit. Silti pidän vähintäänkin arveelluttavana että kirjoitetaan asioita joilla ei ole mitään totuuspohjaa ja vedotaan olemattomiin lähteisiin. Pidetäänhän tämä foorumi niin että kirjoittelua voidaan pitää totena eikä viljellä kaikenlaista paskaa joka tänne ei kuulu. Niin kuin tiedetään jo historiasta niin sun auris lähteet on ihan vitun kuivat ja epäilen vahvasti että keksit itse nämä aiheuttaaksesi keskustelua. Se on mielestäni väärin.Edelleenkään ei tunnuta ymmärtävän, että keskustelupalstan tarkoituksena on olla foorumi kirjoittajien mielipiteille. Jokaisella olkoon oikeus omaan mielipiteeseensä eikä kenenkään mielipide voi olla arvokkaampi kuin jonkun toisen.
Keskustelua syntyy vain silloin, kun eri kirjoittajilla on omia mielipiteitä keskustelun pohjaksi eikä niin, että kaikkien mielipiteiden pitää olla jonkun tai joidenkin kirjoittajien kanssa yhtenevä tai jos ei ole, niin silloin hyökätään ”väärän” mielipiteen esittäneen kirjoittajan kimppuun joukolla ja useimmiten vielä kirjoittajan henkilöön kohdistuvalla arvostelulla ja piikittelyllä, vaikka tällainen on palstan säännöissä kielletty, niin sitä ei tunnuta ollenkaan moderaattoreiden toimesta valvottavan ja siksi tämä ilmiö on saanut enenevässä määrin jalansijaa palstalla.
Vastaa. Suoraniemi kotimaa, Kallio ulkomaat. Urama siunaa.Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö Suoraniemi vastaa kotimaan pelaajarekrytoinneista? En tiedä, miten vapaat kädet Urama näissä rekrytoinneissa antaa (toivottavasti 100 %), mutta Kallion ja Uraman pitäminen jatkuvasti yleisinä sylkykuppeina ja syinä kaikkiin ongelmiin vie pohjaa pois hyvältäkin kritiikiltä.
”Luotettaviin lähteisiin” perustuu minun tietoni. Ymmärrettävästi en voi tarkemmin kertoa, jottei ”lähde” kuivu.
Juuri noin! Mielipide on mielipide eikä sitä tarvitse kenenkään todistaa oikeaksi. Jokaisella on mielipide, joka reflektoi kunkin kirjoittajan omia näkemyksiä asioista. Ei minun tai kenenkään muunkaan mielipide asioista ole sen parempi kuin muiden. Aika lapsellista on suivaantua sydänjuuriaan myöten jonkun toisen mielipiteestä, jos se ei ole linjassa omien mielipiteiden kanssa.Edelleenkään ei tunnuta ymmärtävän, että keskustelupalstan tarkoituksena on olla foorumi kirjoittajien mielipiteille. Jokaisella olkoon oikeus omaan mielipiteeseensä eikä kenenkään mielipide voi olla arvokkaampi kuin jonkun toisen.
Keskustelua syntyy vain silloin, kun eri kirjoittajilla on omia mielipiteitä keskustelun pohjaksi eikä niin, että kaikkien mielipiteiden pitää olla jonkun tai joidenkin kirjoittajien kanssa yhtenevä tai jos ei ole, niin silloin hyökätään ”väärän” mielipiteen esittäneen kirjoittajan kimppuun joukolla ja useimmiten vielä kirjoittajan henkilöön kohdistuvalla arvostelulla ja piikittelyllä, vaikka tällainen on palstan säännöissä kielletty, niin sitä ei tunnuta ollenkaan moderaattoreiden toimesta valvottavan ja siksi tämä ilmiö on saanut enenevässä määrin jalansijaa palstalla.
.
Mutta se, että Urama, Kallio tai Suoraniemi kertoisivat jostain pelaajien palkoista tai pelaajien sopimuksien yksityiskohdista ei voi pitää paikkaansa. Silloin kyseinen ihminen pitäisi erottaa välittömästi.
”Luotettaviin lähteisiin” perustuu minun tietoni. Ymmärrettävästi en voi tarkemmin kertoa, jottei ”lähde” kuivu.
Uskon jotta erittäin harvalle lähde olisi mainitsemasi kolmikko. Voi jollekkkin olla en sitä sano, mutta uskoisin jotta harvalle. Ja kumminkin ihmisiä vain tuokin kolmikko on, joten ei se mikään kolmas ihme olisi jos joskus joku heistä jossain jonkun kanssa tarinoi ja tästä tieto vuotaisi.
Mutta pelaajien palkkoihin liittyen. Pelaajat puhuvat keskenään, agentit puhuvat keskenään ja silloin tällöin varmaan joku jossain toimistossa jonkun lapun nähneenä varmaan suunsa aukaisee väärässä paikassa. Tuossa on jo aika iso ryhmä jolta sitä tietoa voi tulla sille ja tälle. Ja kyllähän agentit pystyvät aika hyvin haarukoimaan mitä kukin tienaa.