Kyllä nykyisestä joukkueesta olisi pitänyt osaavalla valmennuksella saada aikaan enemmän kuin taistelu säälipleijaripaikasta. Kaikki entiset pelaajat ja uudet vahvistukset alisuorittaa. Se on valmennuksen vika eikä kenenkään muun.
Kaikki entiset pelaajat alisuorittaa? Nyt vedetään kyllä aika tavalla mutkia suoriksi, mutta mielipidepalstahan tämä on.
Eli materiaalissa ei tällä kaudella ole mitään vikaa? Tähän tahtoisin vastauksen
Minun mielestäni tämän kauden ulkolaisissa hyökkäyspelaajissa on menty metsään ja huolella. Mutta korostan, tämä on minun mielipiteeni.
Mistä sijasta meidän pitäisi tällä materiaalilla kamppailla?
Edit.
Kävin katsomassa meidän ulkolaisten pelaajien edelliskausien tehoja siellä on ahllää, echllää, vähn elitserieniä, tsekki-liigaa yms, eikä nuo nyt kaikella kunnioituksella ole siellä mitään tykkejä ollut. On siis Ahokkaan vika, jottei niistä ole sellaisia tehnyt?
Meidän hyökkäyksen pistekärki tältä kaudelta on. Nurmi 23v, Pärssinen 21v, Pyyhtiä 20v ja Intonen 20v. Eli Kyllähän siellä on onnistujia nuorissa ja valitettavasti kantavat koko joukkuetta.
Minä en vain ymmärrä tätä logiikkaa tässä, jotta Ahokkaan systeemi jotenkin syrjisi taitavia ulkolaisia ja suorastaan estää heitä tehoilemasta. Entä jos ovat vain paskoja ja pelaavat väärässä sarjassa?