Aivan varmasti maksettiin. Budin markkina-arvo on laskenut siitä kun sopimuksen kirjoitti, koronan myötä palkat ovat muutenkin laskussa ja pelipaikoista kovempi kilpailu, lisäksi TPS pyrki pitkään Budista eroon mutta ostajaa ei pyynnillä löytynyt edes ennen koronaa.

Ei voi kuin spekuloida, mutta uskon että TPS maksaa huomattavan osan Budin ensi kauden palkasta purkukorvauksena.
Senkun spekuloit, mä taas uskon, että ei maksa. Totuutta tuskin tullaan koskaan tietämään.

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Turun Toverit
Jos sulla ei oo sisäpiiritietoa, älä tuu tänne kertoo "faktana" että Koivulle maksetaan 400-500th.
Se, että Mikko Koivu tulisi pikkurahalla on utopiaa. Liigan top 3 pelaajalla tulee olla top 3 palkka. Turha tosin mutuilla kun Koivu on Minnesota Wildin pelaaja edelleen.

Taidan joutua kohta PSYKOOSIIN.

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Senkun spekuloit, mä taas uskon, että ei maksa. Totuutta tuskin tullaan koskaan tietämään.
Ei muuta kuin "keep the faith". Oliko tällä viestillä jotain uutta arvoa keskusteluun?

Tyhmähän Budi olisi jos näissä olosuhteissa ilmaiseksi suostuisi sopimuksensa purkamaan, kun purku on seuran aloitteesta...

Huikeeta vääntöä Koivusta, kun a) saapuminen Turkuun on vielä kaukainen ajatus b) rahan perässä mies tuskin tänne on tulossa, vaikka arvonsa varmasti tuntee ja (viitaten heittoon jostain 500k palkasta) c) jos ja kun Koivu tullessaan olisi Liigan kallein pelaaja niin on silti jo pelkästään brändi- ja johtajuusarvoltaan sen arvoinen.

Ei muuta kuin "keep the faith". Oliko tällä viestillä jotain uutta arvoa keskusteluun?

Tyhmähän Budi olisi jos näissä olosuhteissa ilmaiseksi suostuisi sopimuksensa purkamaan, kun purku on seuran aloitteesta...
Ei varmaan, mutta ei kyllä tuonut sinunkaan.

Kyllä pelaajatkin ovat ihmisiä ja haluavat pelata, kun sitä työkseen tekevät. Jos seurasta ilmoitetaan, että roolia ei löydy nykyisessä, niin kai sitä haluaa muualle missä sitä roolia löytyy. Vaikka sitten antaisi vähän rahassa periksi.

Ja toiseksi mä en väittänyt, että purku tapahtui ilmaiseksi, mutta en todellakaan usko, että TPS maksaisi huomattavan osan Budishin ensi kauden palkasta, niin kuin sinä väitit.

Vaslof

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Avalanche
Missä mä nyt sun mielestä olen tuonut nykyisen joukkueen kalleuden esiin!? Se että mun mielestä ei ole järkevää käyttää 400 000 -500 000 tonnia Koivun hankintaan tarkoittaa sun mielestä sitä että nykyinen joukkue on kallis!!??

Sä et vissiin ole tepsiä paljon seurannut jos et tiedä että tappiota on viime vuodet tehty enemmän kuin tarpeeksi. Mä en jaksa jauhaa kun täällä on näköjään joku juttu että kun ollaan eri mieltä niin aletaan tietoisesti ymmärtämään väärin.

Kyllä ne tepsin tilikaudet on ihan julkista tietoa. Mun tarvi varmaan alkaa niitä sulle kertomaan. Sun mielestä on näköjään vedetty helvetin hyvin viime vuodet tulospuolella. Itse väitän että ilman tiettyjen herrojen rahoja oltais aika kusessa! Ei mulla tosin mitään sisäpiiritietoa ole jos sitä meinaat
Eilen kirjoitit että eiköhän joukkue ole kasassa ja ettei kannata tuhlata enempää rahoja. Tästä sain kuvan että ajattelit tämän hetkisen joukkueen olevan jo sinun unelma budjettia vastaava. Olisi vaan numerot kiinnostanut kun en itse ole ihan samoilla linjoilla. Nyt toki ymmärrän että taidat olettaa vähän yläkanttiin niitä palkkoja jos Koivukin on se puoli miltsiä.

Tepsin tilikausista sen verran, että muistaakseni taisi tulla miinusta vaikka kaikki pelaajat olisivat pelanneet ilmaiseksi. Johonkin ne rahat häviävät ja siitä olen samaa mieltä että asia pitäisi saada kuntoon ja että ilman rahoittajia Tepsiä ei enää tässä vaiheessa olisi. Ainakin ilmoitettu pelaajabudjetti on yleensä ollut siinä Top-6 paikkeilla, jossa se pitäisikin olla tämän suuruisella talousalueella.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kuinkas tasokas tuo ECHL oikeastaan on? Kysyn, koska en oikeasti hirveästi seuraa. Onko Liigassa pelannut lähiaikoin hyviä pelaajia ECHL:stä tulleena? Onko tämä Josh nyt kaappaus vai rivihankinta?

"Se riittää, että valmentaja vittuilee silloin tällöin. Siinä on mulle tarpeeksi mentaalivalmennusta" - Jarkko Kinnunen -
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets, Kaapo Kakko
Youtubesta löytyy jotai pätkää herrasta. Vaikuttaa ainakin onetimer löytävän hyvin perille. Muutenkin maaleja tehnyt urallaan hyvin. Vaikee oikee muuta miehestä sanoa vielä.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kuinkas tasokas tuo ECHL oikeastaan on? Kysyn, koska en oikeasti hirveästi seuraa. Onko Liigassa pelannut lähiaikoin hyviä pelaajia ECHL:stä tulleena? Onko tämä Josh nyt kaappaus vai rivihankinta?
Taso vaihtelee isosti. Esim Danforth tuli ECHL:stä, mutta osa tuon tason pelaajista ei saa mitään aikaiseksi Liigassa, vaikka olisi ollut tehokaskin ECHL:ssä. Mielenkiintoinen pelaaja Kestner, mutta täysi arpa.

Allekirjoituspaikka myynnissä 5,99€/kk (ei määräaikaisuutta)

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
No esim Justin Danforth tuli aika vastaavilla spekseillä sisään. Kyllä nykyliigaan ja muihin "Keski-Euroopan" sarjoihin kärkipään ECHL-pelurien pitäisi olla ihan hyviä hakuja. Henkilökohtaisesta sopivuudesta ei koskaan tiedä, mutta laadun pitäisi riittää.

When the power of love overcomes the love of power the world will know peace.
- Jimi Hendrix -​

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Perkele saatiin uusi Danforth! Jau pau!
Potentiaalia siis piisaa eli kaikki mahdollisuudet lyödä isosti pongoja. Toki sopeutuminen, asenne, ABC-sapuskat, räntäkelit jne. vaikuttavat kaikki, mutta ei anneta häiritä. Varovainen peukku siis tälle puskista (minulle) tulleelle hankinnalle.

"Se riittää, että valmentaja vittuilee silloin tällöin. Siinä on mulle tarpeeksi mentaalivalmennusta" - Jarkko Kinnunen -

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
No esim Justin Danforth tuli aika vastaavilla spekseillä sisään. Kyllä nykyliigaan ja muihin "Keski-Euroopan" sarjoihin kärkipään ECHL-pelurien pitäisi olla ihan hyviä hakuja. Henkilökohtaisesta sopivuudesta ei koskaan tiedä, mutta laadun pitäisi riittää.
Perkele saatiin uusi Danforth! Jau pau!
Potentiaalia siis piisaa eli kaikki mahdollisuudet lyödä isosti pongoja. Toki sopeutuminen, asenne, ABC-sapuskat, räntäkelit jne. vaikuttavat kaikki, mutta ei anneta häiritä. Varovainen peukku siis tälle puskista (minulle) tulleelle hankinnalle.
Toki kannattaa huomioida se, että Danforth oli täysin poikkeuksellinen onnistuminen. Liitteenä kuva, johon Miika Arponen listasi edellisen 10 ECHL:n maalikuninkaan uratilanteen.

Liitteet

Allekirjoituspaikka myynnissä 5,99€/kk (ei määräaikaisuutta)

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura
Paljonhan se riippuu siitä että millainen pelaaja on. Jos on tehnyt hyvät pisteet ja on esim. hyvä luistelija ja yleisesti liike hyvä, niin kyllä tuon yleensä uskaltaa sanoa että onnistuu myös Liigassa hyvin. Toki se ei vielä itsessään takaa mitään kun paljon on näitä pelin ulkopuolisiakin seikkoja olemassa, mutta noin yleisesti jos pelaajalla on taustalta hyvät pisteet ja hyvä liike niin Liigassa ainakin lähtökohdat on hyvät.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Youtubesta löytyy jotai pätkää herrasta. Vaikuttaa ainakin onetimer löytävän hyvin perille. Muutenkin maaleja tehnyt urallaan hyvin. Vaikee oikee muuta miehestä sanoa vielä.
Joo kyllä maaleja näyttäisi osaavan tehdä. Luistelu jäi ehkä hieman askarruttamaan. Mielenkiintoinen haku.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, WPG, ENCE
Varovainen peukku. Nyt ainakin onnistutaan Uraman + co johdolla napsimaan pelaajia vähän sellaisilta alueilta joihin ei Niittymäen aikana totuttu. Eikä ole niitä kuuluisia koukkupolvia ainakaan ikänsä puolesta.

1989, 1990, 1991, 1993, 1995, 1999, 2000, 2001 & 2010

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Toivotaan, että osuu - KKssa kävi saman sarjan samoilla meriiteillä varustettu O’Donnell ja ei oikein lähtenyt homma käyntiin ja pesti päättyi kourallisen pelejä jälkeen. Sen jälkeen katsoin mielenkiinnosta ko sarjan lähivuosien pörssikärkien urat ja yllättävän vähän siellä on mitään mainitsemisen arvoista, mutta ehkäpä tässä on hyvä haku.

Dee Dee Ramone on being in a rehabilitation center: “That was fucked up. They also made me play volleyball. It was a nightmare.”

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mielenkiintoinen haku. Danforthiin ei kannata verrata, mutta voi hän sen Budishin korvata hyvinkin. Kaikki 30 maalin ja täyden flopin+Tanskaan poistumisen väliltä on mahdollista. Maalintekemisen taito on tietysti arvo sinänsä lähes sarjatasosta riippumatta. Paljon riippuu tietysti roolista; ihan ep-skouttauksen perusteella pelasi viime kauden rutinoituneiden echl-pistenikkareiden kanssa.

"Varmistaaksemme mahdollisimman korkeatasoiset keskustelupalstat,
emme valitettavasti myöntää kirjoitusoikeuksia automaattisesti kaikille hakijoille" -Modet

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kiinnostava pelaaja Turkuun, hyvä. Toivottavasti hänestä ei odoteta liikaa Danforthin kaltaista mahtivonkaletta. No, kaveri näyttäköön itse osaamisensa. Tervetuloa minunkin puolestani.

Man in the Mirror - Michael Jackson

MJ - Popin kuningas.

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Katselin pari kolme videota kaverista tubesta ja ainakin laukaus näyttäisi olevan hyvä. Luistelukin näytti olevan ihan ok tasoa, joten jos motivaatio sekä sopeutuminen Suomeen menee hyvin niin uskon, että on selkeä vahvistus.
Uskon, että Uraman johdolla ei ihan täysiä arpoja tänne enään haalita, joten takana on tarpeeksi scouttaus tietoa pelaajasta. Näin ainakin itselleni uskottelin.

Derek Boogaard 23.6.82-13.5.2011
Pens,Wild

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luistelunopeus jää nyt googlauksen pohjalta arvoitukseksi. Entinen koutsi sanoo että olisi nopea ja hyvä laukomaan mutta lähinnä ylivoimapelistä ja suoraan syötästä lähtevästä vedosta on klippejä. ECHL:n taitokisoissa ollut tarkkuusosiossa mukana ja oli kakkonen käsittääkseni.

Edellinen Suomeen eksynyt ECHL vuoden pelaaja on ollut Ryan Zapolski.

"Voitto on tietenkin odotettavissa. Jotkut joukkueet voisivat nyt lähteä katsomaan, että katsotaan miten käy. Me emme lähde siihen. Me uskomme edelleen siihen, että voitamme koko paskan."

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, Nuoret suomalaiset NHL:ssä
Katselin pari kolme videota kaverista tubesta ja ainakin laukaus näyttäisi olevan hyvä. Luistelukin näytti olevan ihan ok tasoa, joten jos motivaatio sekä sopeutuminen Suomeen menee hyvin niin uskon, että on selkeä vahvistus.
Uskon, että Uraman johdolla ei ihan täysiä arpoja tänne enään haalita, joten takana on tarpeeksi scouttaus tietoa pelaajasta. Näin ainakin itselleni uskottelin.
Samoin täällä tuli Youtubea selailtua. Toki niistä saa hyvin pintaraapaistun kuvan, mutta pätkien perusteella omaan silmään miehen pelityylissä on todella paljon Anton Holm -tyyppistä pelin ulkopuolella pyörimistä ja näennäistä tekemistä kiekottomana. Onneksi pessimisti ei koskaan pety, toivottavasti olen täysin hakoteillä asian suhteen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy