Mä en millään voi ymmärtää, että mikä siinä on niin vaikeaa ilmoittaa onko kyseessä loukkaantuminen vai rotaatio.
Tämä asia on aina tuntunut olevan Tepsissä niin hel***in vaikea ilmoitettava.
Mutta joo antaa vaan kannattajien veikata itse että mikäköhän tällä kertaa pelaajalla on ja huhut alkaa pyörimään.
Peli oli siis ihan hyvännäköistä ja maalit vain puuttui eilen? Ei ollut mitään liian monimutkaista pelikirjaa ja äijät hukassa? En siis nähnyt eilistä.
Mielestäni ei ollenkaan huono peli Tepsiltä. En muista, kuinka monta tolppaa oli. Kolme-neljä ehkä. Ylivoimasta sen verran, että sitäkin pystyttiin hieromaan lähes koko ajan Lukon alueella. Verrattuna CHL-peleihin Lukko ei tullut alivoimaisena yhtään niin hanakasti päälle kuin ulkkarijoukkueet, niin että kiekko pysyi meillä.
Nieminen tulee mukaan kakkosketjuun ja Nyström kolmosketjuun. Muuten kokoonpano pysyy täysin samana.Keskitalo ja Pajuniemi tänään A-junnujen kokoonpanossa joten hyökkäysketjuihin ainakin tulee muutoksia.
Nieminen tulee mukaan kakkosketjuun ja Nyström kolmosketjuun. Muuten kokoonpano pysyy täysin samana.
Juuri tätä mieltä olen minäkin ja varsinkin peluutuksesta todella iso plussa!! 15 minuutin Kallio voi edelleen olla liigan parhaimmistoa, mutta viime vuonna jo nähtiin ettei 20 minuutin Kallio enää loppu kaudesta ole.Itse ainakin tykkään tästä uuden valmennuksen peluutuksesta. Aika tasaisesti jurrattiin eilenkin neljällä kentällä vaikka tulos ei tällä kertaa paras mahdollinen ollutkaan.
Lisäksi ehdottomasti hyvää on, että valmennuksella riittää pokkaa rohkeasti penkittää jätkiä, joiden peli ei sillä hetkellä kulje parhaalla mahdollisella tavalla. Siiki Mestikseen, Nyström penkillä eilen ja Virta tänään kaikki täysin oikeita ratkaisuja peliesitysten perusteella. Tämän kauden Tepsissä pelipaikat on ansaittava!
Nieminen tulee mukaan kakkosketjuun ja Nyström kolmosketjuun. Muuten kokoonpano pysyy täysin samana.
Itseäni on häirinnyt tuo Kissa-Erosen peluuttaminen ylivoimassa. Ilmeisesti miestä on pakko pitää ylivoimassa, kun pelaa oikea käsi alhaalla. Kyseinen pelaaja ei ole erikoistunut mihinkään ylivoiman pyörittämiseen. Siellä on kuitenkin kaksi pakkia joiden vahvuudet on siinä ylivoimassa, mutta nyt kyseiset pelurit istuu penkillä. Toki Ekeståhl ei nyt hirveästi esittänyt niissä peleissä missä oli ylivoimalla, mutta jotenkinhan tuo kaveri on saatava tuottamaan joukkueelle hyötyä ja näkisin, että ylivoimalla se tulos tulee, jos on tullakseen.
Olikos Virta intissä nyt? Tuliko suoraan jostain viikon metsäleiriltä peliin? Ehkä Kaskinen totesi eilisen perusteella, ettei Virta ole niin freesinä nyt, että kannattaa peluuttaa.Virta oli kyllä silminnähden huono eilen. Näkyi lähinnä hävityissä kaksinkamppailuissa, joihin meni pehmeästi liukumalla.
Voihan näissä penkityksissä olla pointtinsakin. Kyllähän näiltä lahjakkailta pelaajilta pitää osata vaatiakin ja niitä täytyy pistää koville. Näyttää että mikään ei tule ilmaiseksi. Uskon että Virta tulee vahvempana takaisin ensi viikolla.