TPS kaudella 2014–2015 – joko nyt?

  • 674 281
  • 1 669

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
On kyllä niin käsittämättömiä ehdotelmia ensikauden koostumuksista etten viitsi edes alkaa kommentoimaan.

Ihme parkumista, kun heittää jotain fantasiarosteria tiskiin. Ihanko toi nyt jollain tapaa toteutuis. Seuralla ei ole imua ja joukkueeseen käytetään kolmannes siitä rahamäärästä mitä toi joukkue tulisi maksamaan minkä "fantasioin" aikasemmin.

Mutta fakta on myös se, että jos me meinataan menestyä ei me kyllä Virtaloilla, Vittasmäellä, Palmrothilla etc. kuuhun mennä. Sitähän tässä on nyt vuositolkulla seurattu. Ei ollut tarkoituskaan, että nämä fantasiarosterin äijät meillä pelaisi, vaan esimerkki siitä millainen joukkueen tarvisi olla ennenkuin voi olettaa menestyvän. Varsinkin jos vielä halutaan johonkin euroopan liigaan( whatever) osallistua.

Jos ajattelee, että Sexton, Willsie, Kumeliauskas, Miettinen, Pulli, Palmroth, Vittasmäki,Norrena, Hostikka, Virtala, Bertrand ei jatkaisi meillä/ulostettaisiin. Uusina miehinä huom. esim. Anttila, Lasch, J.Järvinen, Ortio ja A.Halonen tyyppinen peruspakki, niin olishan toi nyt vähän parempi eikä nyt NIIN paljon kalliimpi voisi luulla. Sitten rohkeasti omia junnuja paikkaamaan loukkaantumisia, Friman, Karhu, Paven puolustukseen ja hyökkäykseen Vähätalo, Mähönen, Kulmala jne jne.
 
Viimeksi muokattu:

Fremont

Jäsen
Ihme parkumista, kun heittää jotain fantasiarosteria tiskiin..

Ei näistä oman elämänsä sankareiden katkeruudesta kannata välittää, haters gonna hate jne. Kyseessä on kuitenkin TPS kaudella 14-15-ketju, ei mikään joulupukin toivomuskirje mitä peräkammarin pojat haluavat täältä lukea.

Eli toiveita, ehdotuksia, ja spekulointian kehiin vaan, niitä hullujakin rostereita katselee mieluummin kuin itsestäänselvyyksien jauhamista miten tps on aiemmin duunannut sitä ja tätä, ja kuinka typeriä kaikki ovat tms.
 

yläfemma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tuto
TPS on turkulainen jääkiekkojoukkue?

Anteeksi, kun katselen joukkuetta niin sitä onkin vaikea pitää turkulaisena. Taitaa olla niin että meillä on kolme turkulaista pelaajaa, muut on koottu ympäri Suomea tai ulkomailta.

Kun mietitään ensi vuoden rosteria, niin mieluiten kävisin kannattamassa ja kannustamassa turkulaisia pelaajia, jotka pelaisivat sydämestään oman kotikaupungin joukkueelle.

Vaikka se sitten maksaisi vähän enemmän tai vaikka pelaisivat vähän huonommin. Vaikea on kannattajana samaistua joukkueeseen, jossa ainoa turkulaisuus näkyy jokkueen omistajissa tai hallituksessa!

Ihmettelen hieman tälläkin palstalla olevia vaatimuksia turkulaislähtöisten pelaajien ulostamisesta ja fantasiarostereista, jossa suurin osa on ulkomaisia pelaajia! Voin kannattajana hyväksyä kotikaupungin pelaajan mokailut, mutta vaikeampi on hyväksyä sitä, kun kallispalkkaisimmat vahvistukset pelaavat selkä suorana ja mokailevat kaukalossa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
TPS on turkulainen jääkiekkojoukkue?

Anteeksi, kun katselen joukkuetta niin sitä onkin vaikea pitää turkulaisena. Taitaa olla niin että meillä on kolme turkulaista pelaajaa, muut on koottu ympäri Suomea tai ulkomailta.
Anteeksi vain, mutta nyt sulla taitaa olla vähän helvetin kovat määritelmät turkulaisuudelle!

Miten määrittelet turkulaisen ja turkulaisuuden?

Pitääkö olla käynyt TPS:n juniorijoukkueet? Kelpaako jos on edustanut muita turkulaisia juniorijoukkueita? Miten lähialueiden joukkueet? Edustiko Aki Berg sulle Raision RNK:n kasvattina turkulaisuutta? Mihin raja vedetään tässä? Rasmus Kulmala on kotoisin Alastarolta ja aloitti juniorina jossain loimaalaisessa joukkueessa. Miten on Meidän Villen laita? Villehän oli kotoisin Paraisilta ja ParSportin (?) kasvatteja. Ilmeisesti siis Ville Vahalahtikaan ei edustanut sulle turkulaisuutta. Aikoinaan Mikko Eloranta oli Aurasta kotoisin ja aloitti jääkiekkoilun jonkun paikallisen palokunnan urheilujoukkueessa.

Pitääkö olla syntynyt Turussa? Tiukennatko vaatimustasi vielä, että syntymäsairaalan pitää olla Heideken? PRKL eihän mistään muualta oikeita turkulaisia olekaan syntynyt. Nykyjoukkueesta Tero Koskirannan syntymäkunta on Paimio ja Tapio Laakson Rymättylä. Ilmeisesti hekään eivät siis edusta sulle aitoa turkulaisuutta? Et taida pitää Camilo Miettistäkään suomalaisena - onhan hänenkin syntymäpaikkansa jossain helvetin Columbiassa.

Pidätkö sä mua turkulaisena? Tammikuun yhdeksäntenä päivänä vuonna 1976 kello 13:15 päästin ensimmäisen itkuni Heidekenin synnytyssairaalassa Turussa. Siitä lähtien mun virallinen asuinpaikkakuntani on ollut Turku - jo lähes 38 vuoden ajan. Mä olen asunut muuallakin (mm. 2000-04 Pori), mutta virallinen asuinpaikkakuntani on aina ollut Turku. Kirkonkirjoissa ja maistraatissa mulla on elämäni aikana ollut neljä virallista osoitetta: 20360 Turku, 20380 Turku, 20900 Turku ja 20100 Turku. Olenko mä siis sun silmissäsi paljasjalkainen turkulainen? Ai niin... en taidakaan olla! Äitini syntymäkunta on Maaria - kunta joka liitettiin Turkuun vasta vuonna 1967.

Kauden 2013-14 TPS:sta mä voin heittää vaikka silmät kiinni sukkana ne mainitsemasi kolme turkulaista pelaajaa:
- Markus Palmroth (syntymäkunta Turku - TPS-juniori)
- Tuomas Suominen (syntymäkunta Turku - TPS-juniori)
- Veli-Matti Vittasmäki (syntymäkunta Turku - TPS-juniori)

Menikö oikein?

Mihin kategoriaan sä sitten heittäisit seuraavat kolme pelaajaa:
- Tero Koskiranta (syntymäkunta Paimio - Blues-juniori)
- Tapio Laakso (syntymäkunta Rymättylä - TuTo-juniori)
- Niclas Lucenius (syntymäkunta Turku - TuTo-juniori)

Joku kai noiden turkulaisuudessa mättää, kun niitä ei sun mukaan ollut kuin kolme!

Laitetaanko seuraava kolmen pelaajan rykelmä:
- Niklas Friman (syntymäkunta Rauma - TuTo-juniori)
- Rasmus Kulmala (syntymäkunta Alastaro - TPS-juniori)
- Mikko Rantanen (syntymäkunta Nousiainen - TPS-juniori)

Nämäkö pelaajat eivät sulle edusta turkulaisuutta?

Seuraava on aivan random-ryhmä, mutta mielestäni jokainen heistäkin edustaa turkulaisuutta ainakin jollain tavalla:
- Markus Seikola (syntymäkunta Laitila - TPS-juniori)
- Miikka Tuomainen (syntymäkunta Turku - TuTo-juniori)
- Camilo Miettinen (adoptoitiin Columbiasta Turkuun - Blues-juniori)
- Derek Famulare (turkulainen äiti - pidän itse vähintään puoliturkulaisena)

Lisäksi vaikka mä en tätä väitettä usko, niin turkulaiseksi voi kuulemma oppia ja kasvaakin! Eiköhän joku Esa Keskinenkin (syntymäkunta Ylöjärvi - KooVee-juniori) mielletä nykypäivänä melkoisen turkulaiseksi? Samaten Kalle Sahlstedt (syntymäkunta Rauma - Lukko-juniori). Jos Kalle Sahlstedt neljännellä TPS-kaudellaan 2000-01 edusti joukkueessa jonkinlaista turkulaisuutta, niin miksei vastaavasti Marko Virtala viidennellä TPS-kaudellaan 2013-14 voisi edustaa aivan vastaavanlaista turkulaisuutta?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kalle Sahlstedtia nyt kukaan muu ei pidä turkulaisena kuin turkulaiset. Raumalainen ja Rauman Lukon kasvatti.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kalle Sahlstedtia nyt kukaan muu ei pidä turkulaisena kuin turkulaiset. Raumalainen ja Rauman Lukon kasvatti.
Jaa, no Kalle (ja Hanna) ainakin mieltävät itsensä turkulaisiksi.
Eli ilmeisesti hän on sitten nykypäivänä turkulainen, koska hän pitää itseään turkulaisena...

Kysymyshän kuuluu lähinnä siten, että kuinka turkulainen Sahlstedt oli silloin 14.04.2001, kun hän kiskaisi sen Vahalahden irtokiekon Jussi Markkasen selän taakse. Oliko Sahlstedt kaudella 2000-01 vain joku "muualta Suomesta koottu pelaaja" vai edustiko hän neljännellä TPS-kaudellaan joukkueessa jo tietynlaista turkulaisuutta? Mun mielestäni kauden 2000-01 Kalle Sahlstedtin ja kauden 2013-14 Marko Virtalan välille voidaan vetää täydelliset yhdysmerkit siinä suhteessa, että millaista turkulaisuutta he edustavat TPS:n joukkueessa.

Mikä muuten Marko Virtala sun kirjoissasi on?
Onko hän A) uusikaupunkilainen, B) raumalainen, C) turkulainen vai D) joku muu, mikä?

Kyllä mun mielestäni ihminen voi olla paikkakunnalta X kotoisin, mutta silti hän mieltää itsensä paikkakunta Y:läiseksi. Sama toisinpäin eli esim. itse asuin ja opiskelin tosiaan neljä vuotta Porissa. Siltikään mä en missään vaiheessa mieltänyt itseäni tai edes kertonut kenellekään, että mä olen porilainen. Mä olin ja olen ja tulen aina olemaan turkulainen. Siksihän mulla oli esim. Porissa vain rinnakkaisosoite - virallinen osoitteeni oli aina Turussa. Neljä vuotta Porissa, paperit kouraan ja muutto takaisin Turkuun. Se oli tasan tarkkaan vain yksi välivaihe elämässäni.

Henkilö voi olla paikkakunnalta X kotoisin, asua paikkakunnalla Y ja mieltää itsensä joko X:läiseksi tai Y:läiseksi.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Virtala on Lukon C-junnuissa pelannut, joten teknisesti Lukon kasvatti. Raumalaisuudesta en tiedä. En ole koskaan ajatellut Virtalaa kovin raumalaisena, ehkä juuri Uki taustan vuoksi.

Eli Raumalla useamman kauden pelanneet Tukonen, Nurmi tai Tikkanen eivät edusta minkäänlaista raumalaisuutta minulle, mutta toki sitoutuneisuutta Lukkoon.
Sahlstedt taas on sitä. Sekä Lukon kasvatti että raumalainen. Isänsäkin on legendaarinen hahmo Raumalla.

Se, että Kalle Turussa nyt asuessaan kokee itsensä turkulaiseksi on hänen asiansa. Juuret ovat jokatapauksessa täällä.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Ostoslistaa kaudelle 2014-15

1. Suikkaselle uusi puolustusspesifi kakkoskoutsi (tyyliä Suoraniemi)
2. Seuralle uusi roolitusten ja PTS:n päälle ymmärtävä UTJ
3. Seuralle uusi TJ nykyisen PR-katastrofin tilalle
4. Seuran hallitukseen uudet lajiorientoituneet nimet pääomistajia edustamaan

Josko näillä lähdettäisiin niin ensi kaudesta saattaisi jopa tulla jotain. Vai ollaanko myöhässä jo nyt?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
1. Suikkaselle uusi puolustusspesifi kakkoskoutsi (tyyliä Suoraniemi)
2. Seuralle uusi roolitusten ja PTS:n päälle ymmärtävä UTJ
3. Seuralle uusi TJ nykyisen PR-katastrofin tilalle
4. Seuran hallitukseen uudet lajiorientoituneet nimet pääomistajia edustamaan

Josko näillä lähdettäisiin niin ensi kaudesta saattaisi jopa tulla jotain. Vai ollaanko myöhässä jo nyt?


2, 3 ja 4 ei tule tapahtumaan vaikka näistä etenkin 2 ja 4 olisi erittäin tärkeitä asioita tapahtumaan.

Noh, ei sinänsä, vaikka vituttaa urheilullisesti niin onhan tämä kaikessa koomisuudessaan todella nautinnollista seurata noita herrojen selityksiä vuoronperään. Katstrofiinhan tämä tulee päättymään taloudellisesti lopulta mutta kun asialle ei mitään voi tehdä niin nauretaan tässä nyt kun mukapätevvät henkilöt hoitavat tärkeinä tehtäviään.

Päivi Räsänenkin johtaisi tätä orkesteria paremmin kuin nykyinen sankarilauma.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
1. Maalivahdin tulee olla aivan huipputasoa.

2. Puolustuksen 4 ensimmäisen tulee olla vähintään hyvää liigatasoa.

3. Hyökkäyksen kärjen tulee olla huipputasoa, ja joukkue heidän takanaan hyvin roolitettu.

4. Minun toive, mahdollisimman paljon suomalaisuutta ja turkulaisuutta.

Potentiaalin varaan ei tule rakentaa kärkeä. Totta kai joukkueessa voi olla jonkin verran "potentiaalisia" kavererita joiden toivotaan onnistuvan ja ulosmittaavan sen potentiaalin, mutta ei voi pelkästään vain toivoa ja toivoa, jos menestystä halutaan.

Mutta valitettavasti mahdollisiman iso kassa ja osallistuminen taitaa riittää hallitukselle, joten ei tässä henkeä pidätellä ensi kauttakaan ajatellessa.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen tässä yrittänyt miettiä sellaisia pelaajia, jotka nimenomaan täyttäisivät sen määritelmän, että olisivat suomalaisia ( mieluiten turkulaisia) ja osaavia pelaajia ensi kauden joukkueeseen. Keitä sellaisia pelaajia maailmalla tällä hetkellä on? Kysyn siis ihan vilpittömästi. En tiedä pelaajien sopimustilanteista, mutta itselle tuli nyt näin äkkiä mieleen
Artturi Lehkonen ja Joonas Järvinen. Molemmat pelaajat olisivat selkeitä vahvistuksia joukkueeseen ja edustaisivat turkulaista osaamista.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turkulaisuus saattaa olla kyllä kiven alla taas ensi kauden joukkueessakin. Nimittäin tämän kauden joukkueessahan pahinta alisuoriutujaosastoa tai ainakin niitä pelaajia, joista täälläkin tuntuu monella olevan kova tarve päästä eroon edustavat nimenomaan ne joukkueen turkulaisimmat pelaajat ja Tepsin omat kasvatit, Vittasmäet, Palmrothit ja muut tähän häviämisen kulttuuriin sisään kasvaneet pelaajat. Mahdollisuudet Artturi Lehkosen saamiseksi Turkuun ensi kaudeksi saattavat parantua merkittävästi mikäli TuTo nousee liigaan, mutta ei Artturi silloin toki Tepsissä pelaisi.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepes-valtuusto
Teesit ensi kauteen:

1. Tomi Aallolle potkut
2. Ari Vuorelle potkut / Pelkkä scoutin rooli.
3. Niklas Österlundille uusi rooli, jossa ei tarvitse kommentoida yhtään mitään.
4. Hallituksen kaksi "tuntematonta" jäsentä Markku Suvanto&Paul Savolainen näkyvämmin esille.

5. Miika Elomolle kiitos ja näkemiin. Junnupuolelle?
6. Kai Suikkasen ja R-P Lehtosen apuriksi puolustuspelin ammattilainen.
7. Valmennusjohtoon YV-pelin erikoisosaaja.
8. Valmennukseen myöskin AV-pelin erikoisosaaja.

9. Pelaajistoon roolitukset.
10. Isokokoisia ja fyysisiä pelaajia nykyisten mikkihiirien tilalle.
11. Maalivahti, joka voittaa pelejä.
12. Puolustus, jossa ei ole vakiopaikkoja.
13. Hyökkäys, joka on roolitettu. Ei enää yhtään leipojaa, joka kaatuu siniviivaan. Fyysisyyttä ja maalille ajamista.

14. Näkyvämpää markkinointia
15. Ihan oikeat sloganit, nämä "Rohkeasti maljan nostoon" ja "Hyvä isyys" huis helvettiin, kukakohan nuokin on keksinyt...
16. Sellainen joukkue (=Voittava joukkue), että ne ~6000 vuosien varrella hallilta kadonnutta ihmistä löytää takaisin hallille.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Mestiksen puolelta

Kristian Järvinen
Jalo Toni
Kokkala Lassi

Liigasta

Lehkonen Artturi

Maailmalta

Lassila Teemu


Tuossa muutama turkulainen, joka minusta olisi ainakin nyky joukkueeseen vahvistus. Lehkonen 1/2 kenttään ja Jalo/Kokkala kolmoseen.

Lassila/Järvinen herättäisi ainakin minussa enemmän luottamusta kuin nykyinen kaksikko.
 
Olenko aivan hakoteillä jos haluaisin nähdä jatkosopimukset Jursinan ja Morrisonin kanssa? Tämän lisäksi meillä on sopimus Seikolan kanssa. Mielestäni Palmroth ja Pulli voisivat jatkaa rotaatio puolustajina mutta top3 ja rotaation väliin tarvittaisiin sitä laatua.

Morrison Seikola
Jursina Kiekollinenpakki
Puolustavapuolustaja Puolustavapuolustaja
Pulli Palmroth
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenko aivan hakoteillä jos haluaisin nähdä jatkosopimukset Jursinan ja Morrisonin kanssa?

Et tuon vuoksi. Hyvähän nuo olisi pitää. Sen suhteen toki olet että eivät tule tänne jäämään ellei joku osaa myydä tuota Euroopanparaskiekkoliigajostakukaaneitiedämitään 2.0:aa niille todella hyvin. Epäilen sitäkin.

Mielestäni Palmroth ja Pulli voisivat jatkaa rotaatio puolustajina mutta top3 ja rotaation väliin tarvittaisiin sitä laatua.

Pulli ehkä, jos tuosta kehittyisi, jota myös epäilen suuresti, mutta Palmroth? Hyi saatana. Miksi Palmrothille pitäisi vielä antaa jatkoa? Mitä se on mahdollisesti esittänyt, että ansaitsisi jäädä edes rotaatiopakin rooliin? Ei yhtään mitään, maata kiertävälle radalle vaan ja sassiin. Täysin riittämätön liigatasolle, puhumattakaan kansainväliselle. Ihan oikeasti, nyt olen ihan monttu auki.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pulli ehkä, jos tuosta kehittyisi, jota myös epäilen suuresti, mutta Palmroth? Hyi saatana. Miksi Palmrothille pitäisi vielä antaa jatkoa? Mitä se on mahdollisesti esittänyt, että ansaitsisi jäädä edes rotaatiopakin rooliin? Ei yhtään mitään, maata kiertävälle radalle vaan ja sassiin. Täysin riittämätön liigatasolle, puhumattakaan kansainväliselle. Ihan oikeasti, nyt olen ihan monttu auki.

Joo Palmroth veke ja äkkiä, Pullin voikin pitää siinä rotaatiossa. eikös tuohon Jursin viereen kiekolliseksipakiksi kävisi Seigo?

Muuten sitten ne kaksi pakkia vielä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Joo Palmroth veke ja äkkiä

Olenko tosiaan ainoa joka haluaa Palmrothin jatkavan? Ehkä se on vanha maalivahtitaustani, mutta nautin suuresti kun vastustaja saa saman tien päin näköä kun työntää mailan hanskan alle.
Toisin kuin loppujoukkueella niin Palmrothilla tuntuu löytyvän pallit. Lisäksi ei pelkää yrittää kiekollisia ratkaisuja vaikka eivät ne koskaan onnistu. Lieneekö ainoa jääkiekon pääsarjassa pelaava henkilö joka opiskelee samalla kauppakorkeassa? Lisäksi selättänyt vakavat loukkaantumiset ja sairaudet. Periksiantamattomuudesta se kertoo. Oma poikakin. V-M ja Pulli helvettiin ja Palmulle lappua käteen.

Näpit irti kun gamewornien myynti alkaa, #26 on meikän!
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Olenko tosiaan ainoa joka haluaa Palmrothin jatkavan? Ehkä se on vanha maalivahtitaustani, mutta nautin suuresti kun vastustaja saa saman tien päin näköä kun työntää mailan hanskan alle.
Toisin kuin loppujoukkueella niin Palmrothilla tuntuu löytyvän pallit.

Tjaa... Että muuten ei tarvitse osata pelata? Palmrothin ongelmat ovat pelinlukemisessa ja jos osaisi sijoittua edes välillä oikein tilanteissa, olisi varmasti haluttua kamaa. Varsinkin 1-1 tilanteissa jää välillä ihan hölmöjen höntyilyiden takia jälkeen, sijoittuu laidan puolelle laitatilanteissa kun pitäisi olla keskustan puolella jne... Mutta makunsa kullakin. Jos olisin itse maalivahti, niin ottaisin mielummin pakin, jonka ohi ei tulla kiekon kanssa ja ilman.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Olenko tosiaan ainoa joka haluaa Palmrothin jatkavan? Ehkä se on vanha maalivahtitaustani, mutta nautin suuresti kun vastustaja saa saman tien päin näköä kun työntää mailan hanskan alle.
Toisin kuin loppujoukkueella niin Palmrothilla tuntuu löytyvän pallit. Lisäksi ei pelkää yrittää kiekollisia ratkaisuja vaikka eivät ne koskaan onnistu. Lieneekö ainoa jääkiekon pääsarjassa pelaava henkilö joka opiskelee samalla kauppakorkeassa? Lisäksi selättänyt vakavat loukkaantumiset ja sairaudet. Periksiantamattomuudesta se kertoo. Oma poikakin. V-M ja Pulli helvettiin ja Palmulle lappua käteen.

Näpit irti kun gamewornien myynti alkaa, #26 on meikän!

Aika hurja väite entiseltä veskarilta, että ottaisit Pallen tasoisen tunarin mielelläsi joukkueeseesi. Paskanko sillä on väliä, että pullistelee hauista maalin edessä, kun kiekko on siihen tullut miehen tunarointien takia?

Kyllä minä ainakin veskarina olen aina osannut arvostaa pakkia, joka osaa hoitaa sen kiekon ylös omalta alueelta ja mielellään vielä niin, että se saadaan omilla hyvään rytmiin. Palle ei osaa mitään tuosta.

Eihän se siinä maalin edessäkään mitään tee, kuin vasta vihellyksen jälkeen. Siinä vaiheessa alkaa kyllä nyrkit heilumaan. Siitäkään ei veskarille ole mitään hyötyä. Päinvastoin vituttaa, kun joutuu oman maalinedustansa luovuttamaan sille nyrkkihipalle ja itse väistymään pois tieltä. Se makuupaikka pitää jakaa metrin verran ennen kuin vastustaja on maalin eteen tulossa.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepes-valtuusto
Mitäs jos Pallea kokeiltaisiin välillä hyökkääjänä? Haastaa kuitenkin melko hyvin ja taklaa paljon.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Paren ulostamisen yhteydessä voisi taas kysellä sen pitkäjänteisyyden perään. Kahden vuoden sopparilla kiinnitetty ulkomaanarpa, josta tällä kertaa kuoriutui melkoinen voitto. Ja eikun myyntiin. Ensi vuonna uudet arvat vetämään? Nyt oli tilaisuus rakentaa tuota joukkuetta ainakin sillä kahden vuoden aikajaksolla, kun saatiin Luceniukselle ja Koskirannallekin sorvattua sopparit ja Suikkasenkin pitäisi jatkaa. En vain ymmärrä tätä siirtoa.

Kun rahatilanteesta johtuvasta pakkomyynnistä ei kuitenkaan ole kysymys, niin miksi pistepörssiä johtava kaveri kannattaa ulostaa joukkueesta? Eikö urheilullisella menestyksellä ole mitään painoarvoa tässä seurassa? Kyllä menestystä haluavassa joukkueessa täytyy olla jotain jatkuvuutta ja kaudesta toiseen edes jotain pysyvää. Siis jotain muutakin kuin VMV ja Virtala.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepes-valtuusto
Ei saatana. Tulos on ihan sama kuin oman maalin edessä. Kun kiekolla pitää tehdä jotain, Pallelta se karkaa.

Ei saatana. Joten pidät siis mielummin pakkina? Ihan nelosketjuun rymistelemään ajattelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös