Elikkä nykyisten lisäksi ilmeisesti sopimukset ovat tehtynä 5 pelaajan kanssa. Sitten kun ynnäilee huhuja ja Vuoren puheita laajasta hyökkäyksesta ja muutamasta tulevasta pakista, niin voisi arvailla että nuo viisi pelaajaa olisivat suhteessa 3 hyökkääjää ja 2 puolustajaa. TPS:n sivulla on 27 sopimuspelaajaa, mutta Vuoren mukaan näitä on 28. Omissa päiväunissa luonnollisesti tuo puuttuva palanen on Vahalahti ja hänen sopimustaan ei ole syystä tai toisesta julkastu. Tuosta sitten jos lähtee hahmottelemaan vähän kentällisiä voisi päätyä seuraavaan:
Hyökkäys
Vahalahti - Azevedo* - Willsie
Luttinen* - Koskiranta - Miettinen
Sointu* - Laakso - Tuomainen
Virtala - Tuominen - Kulmala
Lindsten - Mähönen - Rantanen
Honkanen
Kuru
Lämsä
Nieminen
Siiki
Puolustus
Seikola* - xxx*
Ristolainen - Vittasmäki
Palmroth - Karhu
Lehtonen - Friman
Paven
Pulli
Maalivahdit
Engren
Hostikka
Runola
*Hankinta/Huhu
Itse en kyllä tuota hyökkäystä luonnehtisi kauhean laajaksi. Tosin vuoren puheista on voinut myös arvailla että verkot ovat vielä vesillä. Itse toivoisin tuohon ainakin yhtä hyökkääjää ja ehkäpä yhtä pakkia. Tosin Karhulle olisi myös mukava antaa kunnon näyttöpaikka. Preissing menisi kyllä kuin nenä päähän tuohon Pallen pariksi.
Hyökkäyksessä Vahalahden, Luttisen, Miettisen ja Soinnun paikat eivät olisi mitenkään kiveen hakatut ja voisivat vaihdella paikkoja miten vain. Miettinen, Luttinen ja Sointi pystyvät ilmeisesti pelaamaan molempia laitoja?
Edit: Ainiin, sitä Berdrandiakin on huhuiltu, kai se johkin neloseen tai kolmoseen menee.
Hyökkäys
Vahalahti - Azevedo* - Willsie
Luttinen* - Koskiranta - Miettinen
Sointu* - Laakso - Tuomainen
Virtala - Tuominen - Kulmala
Lindsten - Mähönen - Rantanen
Honkanen
Kuru
Lämsä
Nieminen
Siiki
Puolustus
Seikola* - xxx*
Ristolainen - Vittasmäki
Palmroth - Karhu
Lehtonen - Friman
Paven
Pulli
Maalivahdit
Engren
Hostikka
Runola
*Hankinta/Huhu
Itse en kyllä tuota hyökkäystä luonnehtisi kauhean laajaksi. Tosin vuoren puheista on voinut myös arvailla että verkot ovat vielä vesillä. Itse toivoisin tuohon ainakin yhtä hyökkääjää ja ehkäpä yhtä pakkia. Tosin Karhulle olisi myös mukava antaa kunnon näyttöpaikka. Preissing menisi kyllä kuin nenä päähän tuohon Pallen pariksi.
Hyökkäyksessä Vahalahden, Luttisen, Miettisen ja Soinnun paikat eivät olisi mitenkään kiveen hakatut ja voisivat vaihdella paikkoja miten vain. Miettinen, Luttinen ja Sointi pystyvät ilmeisesti pelaamaan molempia laitoja?
Edit: Ainiin, sitä Berdrandiakin on huhuiltu, kai se johkin neloseen tai kolmoseen menee.
Viimeksi muokattu: