TPS kaudella 2013–2014

  • 944 535
  • 2 299

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No kun mun mielestä meidän ongelmat ovat viimeiset 5 vuotta kohdistuneet surkean ala-arvoisen säälittävään sentteritilanteeseen. Nyt jos koskaan pitää hankkia niitä jätkiä senttereiksi jotka osaa pelata. Igguldenia on muuten tänne haluttu jo vissiin 3 vuotta, siihen jätkään on varmaan jonkunlainen yritys joskus ollut. Toivottavasti on keskusteluyhteys.

Jos Azevedo tulee ja pysyy meillä ja Koskiranta vielä parantaa tästä kaudesta, niin minä en näe mitään hyötyä hankkia Igguldenin kaltaista pelaajaa. Jos ykkös- ja kakkosvitjassa on liigatasolla vahvat (kiekolliset) sentterit, niin se riittää. Minä käyttäisin ne rahat ennemmin nopeaan ja sniper-tyyppiseen laituriin.

Hyökkäyspään laiturihankinnat odottavat nyt Vahan ja Anttilan päätöksiä. Jos Vaha ei jostain ihmeen syystä meillä jatkaisi, niin hänen ruutuunsa pitää löytää markkinoilta kova pelaaja. Anttila on kai jo korvattu...?
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepes-valtuusto
Jos Azevedo tulee ja pysyy meillä ja Koskiranta vielä parantaa tästä kaudesta, niin minä en näe mitään hyötyä hankkia Igguldenin kaltaista pelaajaa. Jos ykkös- ja kakkosvitjassa on liigatasolla vahvat (kiekolliset) sentterit, niin se riittää. Minä käyttäisin ne rahat ennemmin nopeaan ja sniper-tyyppiseen laituriin.

Juurihan tuossa kaksi viestiä selitin, että jos jollain ihmeellä Azevedo tänne jää on Iggulden tällöin kakkosketjun laitahyökkääjä, sillä hän pystyy pelaamaan siinä ihan yhtä hyvin kuin keskellä.

Rote Saulle

Juu, ymmärsin väärin. Muuten sama koko viestillesi, tosin pidän Järvisen paluuta todennäköisempänä kuin sinä. Joka tapauksessa tarvitsemme kaksi puolustajaa ("Järvinen/Jalasvaara" ja "Preissing/Tikkanen"), se on saletti.

Ketjulottoa en viitsi heittää taas vaikka mieli tekisi. Koskakohan on tiedotustilaisuus?
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juurihan tuossa kaksi viestiä selitin, että jos jollain ihmeellä Azevedo tänne jää on Iggulden tällöin kakkosketjun laitahyökkääjä, sillä hän pystyy pelaamaan siinä ihan yhtä hyvin kuin keskellä.

Näin Igguldenilta tällä kaudella kaksi matsia. Niissä hän ei todellakaan näyttänyt nopealta jalalla eikä sniper-tyyppiseltä kaverilta, jolta laukaus lähtee hyökkäysalueella paikasta kuin paikasta niin kuin nyt vaikkapa Willsiellä. Iggulden voi pelikäsitykseltään olla hyvää tasoa mutta epäilen vahvasti, että hänen liikkeensä ei riitä dominoimaan matseja SM-liigassa. Tuoreessa muistissa heikosta liikkumisesta ja tuloksen tekemisestä jäällä on eräs Corey Locke.
 

BlackWhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin Igguldenilta tällä kaudella kaksi matsia. Niissä hän ei todellakaan näyttänyt nopealta jalalla eikä sniper-tyyppiseltä kaverilta, jolta laukaus lähtee hyökkäysalueella paikasta kuin paikasta niin kuin nyt vaikkapa Willsiellä. Iggulden voi pelikäsitykseltään olla hyvää tasoa mutta epäilen vahvasti, että hänen liikkeensä ei riitä dominoimaan matseja SM-liigassa.
Sittenhän Iggulden vaikuttaa täysin meidän mieheltä :)
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Joissakin ennakkokaavailussa mainittu Janne Tavi on tehnyt 2-vuotisen sopimuksen SaiPan kanssa.

Olisi kiva, jos joku edes vähänkin nimekkäämpi pelaaja sentään tulisi TPS:nkin paitaan, mutta tänne ei tunnu olevan minkäänlaista vetoa.

Toivotaan, että olen turhan pessimistinen ja Arse yllättää meidät kaikki, toivottavasti positiivisesti.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Joissakin ennakkokaavailussa mainittu Janne Tavi on tehnyt 2-vuotisen sopimuksen SaiPan kanssa.

Olisi kiva, jos joku edes vähänkin nimekkäämpi pelaaja sentään tulisi TPS:nkin paitaan, mutta tänne ei tunnu olevan minkäänlaista vetoa.

Toivotaan, että olen turhan pessimistinen ja Arse yllättää meidät kaikki, toivottavasti positiivisesti.

Sopimuksia voi alkaa odottelmaan noin 3 viikkoa siitä, kun kyseisen kausi on päättynyt. Eli viimeistään kolme viikoa finaalin jälkeen luulisi, että jotain on tiedossa. Riippuen siitä, että julkaistaanko kaikki kerralla vai osissa.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Sopimuksia voi alkaa odottelmaan noin 3 viikkoa siitä, kun kyseisen kausi on päättynyt. Eli viimeistään kolme viikoa finaalin jälkeen luulisi, että jotain on tiedossa. Riippuen siitä, että julkaistaanko kaikki kerralla vai osissa.

Hienoa, jos näin menee, sillä Azevedon tänne tuloon en vielä usko pätkän vertaa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vuorihan sanoi haastattelussa että ei ole kertaakaan hänen aikanaan ollut näin hyvä lähtökohta seuraavalle kaudelle mitä nyt on (sopimuksien osalta). Eli kaikki kunnossa?
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Jos tuolla nimilistalla, mikä tällä hetkellä löytyy HC TPS:n sivuilta, aiotaan nousta pois sijoilta "ynnä muut", niin eipä taida onnistua, vaikka valmentajana hääriikin itse Kaitsu The Messias.

Vahvistuksia tarvitaan kovasti ja ainakin sellaisia, mitkä myös pelaavat todellisuudessa ensi kaudella TPS-paita päällään.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tavia kyllä kovasti odotin Tepsiin, kun siitä on juttua ollut siellä sun täällä. Harmittaa kyllä. Rosteriin tarvitaan laadukasta leveyttä ja Tavi olisi ollut hyvä hankinta. No ei voi mitään, toivottavasti saadaan vielä ilonkin aiheita liittyen tulevan kauden kokoonpanoon. SaiPalta hyvä haku.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
HC TPS @ Facebook: Kutsu lehdistölle huomiseen lehdistötilaisuuteen, osa II: Check.

Mitähän sieltä tulee... :)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jasso, huomenna jotain lehdistötilaisuutta ilmeisesti tulossa.

edit: ihan saakelin hidas
 

-TMA-

Jäsen
Tiedotustilaisuus ti 9.4. klo 14.00

Tilaisuudessa esitellään joukkueen uusi maalivahtivalmentaja ja julkistetaan uusia pelaajasopimuksia.

HC TPS
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ihanaa! Huomenna lienee tulossa uusiakin pelaajasoppareita, jännittää...
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepes-valtuusto
Hienoa, että päästään tiedottamaan!

Lotto huomiselle:
- Maalivahtivalmentaja: Kimmo Lecklin (taustalla Urpo Ylönen)
- Markus Seikola 2+1v
- Matias Sointu 2v
- Ville Vahalahti 1v jatko
- Derek Famulare try-out
- Antti Pusa try-out

Haaveissa olisi tuohon vielä joku nuori ja näppärä NCAA haku ja se "Iggulden"
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
- Maalivahtivalmentaja: Kimmo Lecklin (taustalla Urpo Ylönen)
- Markus Seikola 2+1v
- Matias Sointu 2v
- Ville Vahalahti 1v jatko
- Derek Famulare try-out
- Antti Pusa try-out

Luulen, että tämä voi olla hyvinkin se remmi, joka huomenna esitellään pressissä. Famularea ja Seikolaa pidän jo täysin varmana ja eiköhän Lecklinkin ole aika varmaa kauraa. Vahasta ei ole mitään ennakkohuhuiluja kuulunut, mutta olen aika varma, että Paraisten paroni on laittanut mustaa valkoiselle ainakin yhden kauden ajaksi nyt kun Suikkanen palasi baariin. Pusa on tulossa Suomeen ja voi hyvinkin olla, että try-out Tepsiin on ajankohtainen, toki Tuto myös mahdollinen. Sointua on niin paljon viety Tepsiin, että ihme on jos muualle vielä karkaa.

Tuokin pläjäys olisi oikein hyvä päivitys Tepsin nykyrosteriin, josta on sitten hyvä täydennellä X-ruutuja pitkin kesää. Vielä mihinkään täsmä-hakuihin rapakon takaa en millään usko.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Norrena pelaajavalmentajaksi? Eli tarvittaessa tolppien väliin jos nykyisestä kaksikosta toinen loukkaantuu tai peräti molemmat.

Tai Engren lähtee KHL:n niin Norre onkin toinen pelaavista?

Noh, kattellaan.

Kenttäpelaajisto, on kyllä jännä nähdä mitä sieltä tulee...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös