TPS-kannattajat Pitsiturnaukseen perjantaina 25.7.

  • 4 716
  • 45

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Raumalla järjestetään perjantaina 25.7. perinteinen kiekkokauden avaus. TPS on taas mukana Pitsiturnauksessa ja kannattajilla on hieno mahdollisuus nähdä uudistunut Tepsi tosi toimissa.

Jukka Koivun johdolla on menty lujaa ja uusia pelaajia on hankittu joukkueen vahvistamiseksi. Raumalla on aina ollut mukavaa ja niinpä olisikin hienoa nähdä meikäläisiä runsaslukuisesti Äijänsuon jäähallia kansoittamassa.

Tietääkseni TPS järjestää Pitsiturnaukseen bussimatkan ja moni tulee Raumalle myös omalla autollaan. Ainakin minä suuntaan matkani kanaalinvarren kaupunkiin tuona perjantaina.

Kuka muu meikäläisistä on lähdössä Pitsiturnaukseen? Porista on tulossa jatkoaikalaisia ja Oulustakin lienee lähtijöitä. Kokemuksesta voin sanoa, että tälle palstalle kirjoittaa mukavia ihmisiä. Eiköhän tavata Äijänsuolla isolla porukalla yli seurarajojen!

Alla linkki, josta selviää tarpeellinen paikan päällä.

http://www.raumanlukko.fi/
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Raumalla on aina ollut mukavaa...

Pitsiturnaus on eittämättä hyvä paikka kauden avaamiseen ja jatkislaisiakin on joidenkin mielestä mukava tavata, mutta yllä olevaan lauseeseen haluan puuttua, koska se ei sisältänyt tarkempia määreitä. Yleisesti ottaen Raumalla oleminen on nimittäin hauskaa lähinnä silloin, jos sinne pysähtymällä onnistuu välttämään Poriin päätymisen.

No, mikä olisikaan parempi paikka katsoa umpisurkeaa kesähöntsää kuin Äijänsuo Areena...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: TPS-kannattajat Pitsiturnaukseen perjantaina 25.7.

Viestin lähetti pygmalion
No, mikä olisikaan parempi paikka katsoa umpisurkeaa kesähöntsää kuin Äijänsuo Areena...

Äläs nyt veliseni ole noin yltiöpositiivinen! Joku voisi vielä luulla sinun viihtyvän jatkoaikalaisten seurassa. Siellä yläilmoissa on varmaan hieno keli, kun pilvien yläpuolella paistaa aina aurinko. Meillä täällä maan pinnalla on vaihtelevampaa, kun toisiammekin joudumme katselemaan.

Halutessasi tarjoan sinulle oluen Raumalla. Voit suhtautua siihen vaikka siedätyshoitona, jos se menee siten paremmin alas. Tuon vielä tullessani paikallislehden, jotta voit tutustua vaikka raumalaiseen asuntorakentamiseen. Tuskin se lätkä kamalampaa on kuin viime kaudella...
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukana ollaan taas kun Tepsikin on mukana, viime vuosi jäi väliin. Kiva nähdä uusia ukkoja tositoimissa eka kertaa, viime vuonna meinasi jäätyä siellä Paimiossa pystyyn kun piti siellä eka kerran katsastaa uudet äijät. Raumalla tarkenee paremmin. Kukaan ei kai oletakaan että peli olisi kovin korkeatasoista vielä heinäkuun lopulla. Hyvää fiilistä taas odotettavissa.
 

pygmalion

Jäsen
Re: Re: Re: TPS-kannattajat Pitsiturnaukseen perjantaina 25.7.

Viestin lähetti Oloneuvos
Äläs nyt veliseni ole noin yltiöpositiivinen! Joku voisi vielä luulla sinun viihtyvän jatkoaikalaisten seurassa. Siellä yläilmoissa on varmaan hieno keli, kun pilvien yläpuolella paistaa aina aurinko. Meillä täällä maan pinnalla on vaihtelevampaa, kun toisiammekin joudumme katselemaan.

Halutessasi tarjoan sinulle oluen Raumalla.

No, sen siitä saa, kun lähtee täältä kaupungista kesää viettämään, kehnon sään nimittäin. Erään paikallisen kiekkosuuruuden sanoja lainatakseni: "Turussa paistaa aina aurinko, joskus se ei vaan näy pilvien takaa"...

Mitä tulee tuohon toiseen asiaan, niin saatanpa hyvinkin raahautua Raumalla kiekkokauden avaukseen. Siinä vaiheessa vieroitusoireet saattavat olla sitä luokkaa, ettei tuolta voi välttyä - vaika järki muuta sanoisi. Työt tosin uhkaavat muodostua esteeksi. Mutta mikäli Äijänsuota kunnioitan läsnäolollani, voit olla varma, että joudut tilille tuon tarjouksesi suhteen.

Tarkoitukseni ei muuten ollut "dissata" jatkislaisten tapaamista. Enhän minä teidän kokoontumisajoistanne mitään tiedä, kun en ole osallistunut. Muuten tapaan palstatovereita varsin mielelläni, tosin varsin "rajatuissa" olosuhteissa.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: TPS-kannattajat Pitsiturnaukseen perjantaina 25.7.

Viestin lähetti Oloneuvos
Halutessasi tarjoan sinulle oluen Raumalla.

Lienee minunkin aika avata nokkani jälleen täällä Jatkiksen puolella, ettei Oloneuvos unohda erästä seikkaa: n. kaksi vuotta sitten (allright, vuosi sitten) sovimme jotain oluen tarjoamisesta, mutta on jäänyt toteutumatta. Olisi vihdoinkin mukava tavata sinut, toveri Neuvos.

Olen kyllä lähdössä Raumalle, sillä lupauduin jo kirjoittamaan raporttiakin turnauksen tapahtumista. Todennäköisesti matkustan TPS:n järjestämällä bussikyydityksellä, jos ja kun tarvittava osallistujamäärä tulee täyteen. On toki hienoa, jos veli pyggiskin matkaan lähtee, sittenhän tapaisimme jo toisen kerran hyvin pienen ajan sisällä (olettaen, että huippukokouksemme toteutuu suunnitellusti).
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: TPS-kannattajat Pitsiturnaukseen perjantaina 25.7.

Viestin lähetti Sparrow
Lienee minunkin aika avata nokkani jälleen täällä Jatkiksen puolella, ettei Oloneuvos unohda erästä seikkaa: n. kaksi vuotta sitten (allright, vuosi sitten) sovimme jotain oluen tarjoamisesta, mutta on jäänyt toteutumatta.

No pirskules! Kun vaan olemme samaan aikaan paikalla ilman, että kumpikaan isännöi ketään muuta, niin muistan toki lupaukseni. Passaa vaikka Raumalla mainiosti.

Muuten... olet sitten siinä asiassa ihan erikoisasemassa, että saat anteeksi tuon "toveriksi" kutsumisen. Kunhan ei tule tavaksi. Sillä sanalla on täällä monessakin mielessä aika epämiellyttävä kaiku. Kele!
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulen siellä olemaan minäkin, ellei taivas putoa niskaan sitä ennen. Pitsinnypläystä en ole koskaan harrastanut ja sen yritän tälläkin reissulla välttää, mutta eihän sitä koskaan tiedä, minkä pauloihin Raumalla joutuu.

Kyyti on vielä epäselvä, mutta sen olen päättänyt, etten sinne ainakaan itse aja. Sparrowin seuraksi voisi siihen linjabiiliin vaikka lähteäkin. Hintakin itse kyydille on ihan kohtuullinen.
 

Sitruuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän sitä pitää ensimmäistä kertaa lähteä Pitsiturnausta katsomaan, kun kerta TPS siellä pelaa ja kyytikin järjestyy bussilla.

Toivottavasti pelaajilla olisi jo nimet siinä vaiheessa paidoissa, kun noita uusia "vahvistuksia" on jo niin paljon ettei tahdo kaikkia enää tunnistaa.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Harmittaa. Ei pääse mukaan, kun on töitä. Pitänee siis odottaa Viking Cupia että näkee kesäterässä olevaa lätkää. Ja silloinkin työt sotkevat tod.näk niin, etten näe kaikkia pelejä. Synkkää... Mutta itkut sikseen ja eteenpäin.

Vinkkinä Raumalle meneville, että kiinnittäkää huomiota ZSKA:n superlupaukseen Nikolai Zherdeviin ja pistäkää myöhemmin pientä infoa siitä miltä peli (sekä Zherdevin että ZSKA:n) näytti. Voitte sitten vuonna 2012 kehuskella lapsillenne miten olitte paikan päällä kun sittemmin supertähdeksi noussut Zherdev vei Paukkusia ja Kauppisia jo junnuikäisenä yhtä pahasti kuin Pavel Bure ZSKA:n paidassa Jouko Narvanmaata jossain muinaisessa Euroopan Cupin pelissä 90-luvun vaihteen tienoilla... (<- tuo muuten tapahtui oikeasti aikanaan)

Vakavissaan, näin itse viime kaudella yhden sarjapelin Zherdeviltä, ja kaveri teki kyllä vaikutuksen. Tuolloin 17-vuotias junnu palkittiin ansaitusti Venäjän liigan pelissä kentän parhaana pelaajana. Ei yksi peli paljoa kerro, mutta nimi jäi väkisinkin mieleen.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon on Raumalle menossa porukkaa katsomaan turnausta? Vieläkö bussiin mahtuu? Ja meneekö enemmän kuin yksi bussillinen? Jos mahtuu niin itse olen ainakin tulossa katsomaan turnausta ja vielä ensimmäistä kertaa. Sitten mennään ja huudetaan Tps voittoon.
Tämän turnauksen myötä ei tarvitse odottaa Viking cuppiin saakka että näkee pojat jäällä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Yksi bussillinen sinne nyt ainakin näin ensin alkuun on lähdössä. Tietenkin, jos kysyntä on varsin kovaa, niin toinenkin otetaan, mutta tuskinpa. Tilaa on on vielä jäljellä runsaasti, sillä onhan reissuun vielä noin kuukausi aikaa.
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Viestin lähetti stouni
Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon on Raumalle menossa porukkaa katsomaan turnausta? Vieläkö bussiin mahtuu?

No jos kiirettä pidät ehdit nipin napin mukaan... Perjantaina 27.6. meitä matkalaisia oli 4. Eli enää ei puutu kuin 26 niin bussi saadaan matkaan. Ilmeisesti osa "faneista" on kitissyt matkan hintaa ja tulleet toisiin ajatuksiin. Matka maksaa enimmillään 38 Egeä joista 22 tulee rannekkeesta Äijänsuon räyhämaahan, joten pikkasen ihmettelen.

Mikäli Oulussa saadaan bussi täyteen 95 Egellä, niin on se surkeaa jos ei liikkeelle saada 0,15 promillea Turun väestöstä.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti MustaEnkeli
No jos kiirettä pidät ehdit nipin napin mukaan... Perjantaina 27.6. meitä matkalaisia oli 4. Eli enää ei puutu kuin 26 niin bussi saadaan matkaan.

Tuskinpa tuosta toistaiseksi pienestä osallistujamäärästä kannattaa hermostua, turnaukseen on sentään runsaat kolme viikkoa aikaa. Itse en ole vielä käynyt matkaa varaamassa, mutta tällä viikolla on tarkoitus hoitaa sekin asia. Uskon, että moni muukin ilmoittautuu tällä viikolla, ainakin paljon ihmiset Pitsiturnaukseen lähtemisestä puhuvat (tai sitten olen saanut täysin väärän käsityksen).

Champs on hyvä ja liittyy seuraani Raumalla vietettävän päivän ajaksi. Tov...veli Oloneuvos saa kernaasti tarjota oluen, tai pitäisikö tehdä toisinpäin? En tiennyt, että karsastat "toveri"-sanaa, joten ehkä voisin korvata tekemäni karmean virheen. (hymiö)
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Bussilla olen sinne ainakin itse menossa. Perinteisesti hyvin hauska päivä tulossa. Mainostakaa kavereillekin, jotka eivät välttämättä nettiä lueskele.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jaakko
Yksi bussillinen sinne nyt ainakin näin ensin alkuun on lähdössä. Tietenkin, jos kysyntä on varsin kovaa, niin toinenkin otetaan, mutta tuskinpa. Tilaa on on vielä jäljellä runsaasti, sillä onhan reissuun vielä noin kuukausi aikaa.

Nyt kauden ensimmäisiin lätkäpeleihin on enää runsas pari viikkoa aikaa ja eilen tiistaina 8.7. n. klo 17.00 Pitsiturnauksen matkalistassa oli seitsemän nimeä. Tuohon seitsemään olen oman nimeni laskenut mukaan, kun siellä kerran kävin lisäyttämässä itseni. Enää siis 23 puuttuu, mutta Turussa ollaan kaiketi jättämässä tämä homma viime tippaan. On reissusta ainakin sen verran puhuttu, että luulisi vaaditun 30:n ihmisen osallistujamäärän toteutuvan.

Hopi hopi, ihmiset...
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Laskekaa minutkin mukaan, eli 22 jäljellä, vaikka en vielä ole listaan nimeä laittanut, niin varmasti sinne tulen.

Turussa on valitettavasti ollut tapana ilmoittautua reissuille vasta viime tingassa. Jos väki olisi nopeampaa, niin voisi olla, että saataisiin joskus toinenkin bussi liikkeelle. Monasti ollaan viimeisenä päivänä myyty ei-oota, ja siinä vaiheessa on turha enää mitään kikkailla.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jaakko
Turussa on valitettavasti ollut tapana ilmoittautua reissuille vasta viime tingassa. Jos väki olisi nopeampaa, niin voisi olla, että saataisiin joskus toinenkin bussi liikkeelle. Monasti ollaan viimeisenä päivänä myyty ei-oota, ja siinä vaiheessa on turha enää mitään kikkailla.

Tässä tapauksessa perjantai on omiaan sekoittamaan suunnitelmia. Monella kun tuo saattaa olla työpäivä ja mahdollisesta vapautuksesta voi saada tiedon viime tipassa.

Ja minulla saattaa olla viikonloppuisinkin ties mitä hauskaa aina tiedossa, joten minunkin lähtöpäätökseni saattaa usein venyä. Olisihan se loistavaa, jos useampia busseja saataisiin valikoituihin paikkoihin liikkeelle, mutta em. realiteeteistä johtuen se on kovin vaikeaa.

Teidän onneksenne minun Pitsiturnaus-avaukseni taitaa jälleen venyä ainakin vuodella. Ei liian hauskaa.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Chip-tyttöseltä saattaa pahimmassa tapauksessa jäädä niin Pitsiturnaus kuin Viking cup'kin väliin. Pitäisi pihistellä rahankäytössä eikä töistäkäään viitsisi liiemmin vapaata kerjätä. En minä korvaamaton toki ole, mutta arvokkaita työtunteja siinä menisi. Elokuussa taas tuo viikinki-viikonloppu on lähestulkoon ainoa, jolloin minulla olisi muutakin puuhaa, ja tietenkin toisaalla Suomessa.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Viestin lähetti Sparrow
Nyt kauden ensimmäisiin lätkäpeleihin on enää runsas pari viikkoa aikaa ja eilen tiistaina 8.7. n. klo 17.00 Pitsiturnauksen matkalistassa oli seitsemän nimeä. Tuohon seitsemään olen oman nimeni laskenut mukaan, kun siellä kerran kävin lisäyttämässä itseni.

Itsekin kuulun tuohon seitsemän listaan ja olen siitä ylpeä, koska ensimmäinen vierasreissu tulee tehtyä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Viestin lähetti stouni
Itsekin kuulun tuohon seitsemän listaan ja olen siitä ylpeä, koska ensimmäinen vierasreissu tulee tehtyä.

Onneksi olkoon hyvän harrastuksen aloittamisesta. Toivottavasti ei ole myöskään viimeinen reissu.

Itsekin kävin tänään sinne nimen laittamassá, joten ainakin 8 on jo varmoja.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti stouni
Itsekin kuulun tuohon seitsemän listaan ja olen siitä ylpeä, koska ensimmäinen vierasreissu tulee tehtyä.
Pitää minunkin onnitella kirjoittajaa Jaakon tapaan hyvästä päätöksestä. Vierasreissut ovat hyvässä seurassa (eli siis Parhaassa Seurassa) tehtynä paljon antoisampia kuin kotimatsit.

Itse en esimerkiksi muista viime kauden kotipeleistä kuin pari hassua matsia, mutta vierasreissuista voisin kirjoittaa vaikka kirjan. Ehkä vielä joskus vanhana vaarina sen teenkin. Siinä kirjassa ei sitten jätetäkään paljastamatta kuin pahimmat mokat. Jos niitäkään.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti champselyse
Itse en esimerkiksi muista viime kauden kotipeleistä kuin pari hassua matsia, mutta vierasreissuista voisin kirjoittaa vaikka kirjan.

Kyllä tuo puute korjaantuu, jahka veli alkaa itse ajaa myös kotiotteluihin. Vierasmatsien ja pukkijuhlien muisteleminen julkisesti ei liene kovin suotavaa. Kehottaisin myös kyselemään vaikkapa allekirjoittaneelta tapahtumien kulusta kotiotteluiden aikana, mikäli haluat testata morkkiksensietokykyäsi ja meikäläisen mielikuvitusta. ;)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Näillä näkymin Mr.Fox & Ms.Foxie tupsahtavat myös Raumalle 25.07.!? Yhteiskuljetuksesta tosin luultavasti luovumme; torstaina olisi tarkoitus mennä huvittelemaan Särkänniemeen, viettää 'syntinen' yö <hymiö> Porissa ja aamutuimaan lähteä Raumaa kohti!? Elämäni ensimmäinen Pitsiturnaus muuten...

Äijänsuo Areenalla on tullut viimeksi piipahdettua muutamia vuosia sitten; minkälaisia paikkoja muut ovat ajatelleet?! Halli tuskin on täynnä, joten jonnekin päin istumaan pitäisi varmaan mennä?! Näin sitä vanhemmiten on tullut NIIN mukavuudenhaluiseksi...

Todennäköisesti ilmoista riippumatta Pitsiturnauksessa on myös ensiesittelyssä Ms.Foxien kevään aikana rakkaudella tekemä TPS:n 'antennipipo'...

See You @ Rauma
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
TPS aloittaa urakkansa Pitsiturnauksessa klo 11.30 pelaten ZSKA:ta vastaan. Seuraavan kerran Palloseura on kaukalossa klo 14.00 ja vastassa silloin Kärpät. Eipähän tarvitse hosua tuota lähtöä aamuvarhaiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös