Mikähän siinä on, että Kärppiä vastaan onnistuu aina tosi hyvin joku aina ns.yllätysnimi? Nyt Petriläinen, viimeksi Turussa Kauppinen ja viime kausiltakin on vastaavia tapauksia niin paljon etten jaksa luetella. Ja olenko ainoa, jonka mielestä neljästä Tepsin maalista 2 meni todella helposti Bäckströmin taakse? Vaikkakin torjuntoja lopulta kertyikin aika paljon.
En tiedä oikeín mistä johtuu, mutta minulle Bäckström on syyskauden aikana jättänyt erittäin epävarman kuvan osaamisestaan. Esim reboundit pomppivat suoraan eteen, ei kulmiin kuten Korhosella.
Onko Kärppien onneton maalivahtivalmennus pilaamassa jälleen yhtä lahjakkuutta? Vai onko taidot jääneet ruotsin maalle? Positiivista tässä on se, että ennen-niin-ailahteleva Korhonen on pelannut aivan loistavasti Thomasin viime kauden loukkantumisen jälkeen. Ja voittopelien määrässä Karhu on huimasti edellä. Joten pulassa ei olla, mutta pettynyt olen kyllä Bäckströmin esityksiin, lupa on toivoa parempaa loppukaudeksi.
Itse pelistä sen verran, että vaikka komea vierasvoitto ryssittiinkin (taas) niin pisteeseen Turusta voi olla ihan tyytyväinen, harvinaista herkkua meille.