TPS - Kärpät 12.12. 2002 Elysee Arena

• 5 099
  • 58

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käännetäänpä asia näin päin: maineikas moninkertainen mestari, hunajajoukkue Turun Palloseura onnistuu nipin napin sinnittelemään tasapelin kotikentällään Kärppiä vastaan, tähänkin tarvitaan tuomarilta apua (mailasta kiinnipitäminen, just joo) ja Kärppien kahden kallispalkkaisimman tsekkivahvistuksen poissaoloa. Sanoisin että divarihelvetin syövereistä on noustu jonkin verran. Hyvä näin.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti Dave
Käännetäänpä asia näin päin: maineikas moninkertainen mestari, hunajajoukkue Turun Palloseura onnistuu nipin napin sinnittelemään tasapelin kotikentällään Kärppiä vastaan, tähänkin tarvitaan tuomarilta apua (mailasta kiinnipitäminen, just joo) ja Kärppien kahden kallispalkkaisimman tsekkivahvistuksen poissaoloa. Sanoisin että divarihelvetin syövereistä on noustu jonkin verran. Hyvä näin.

Mitähän tekemistä entisillä meriiteillä on tämän hetken peleihin? Perkele, tässähän pitäisi hihkua riemusta, kun Tepsi on tällä kaudella vienyt maineikasta ja SM-sarjassa/-liigassa eniten mestaruuksia kerännyttä Tampereen Ilvestä.

Tepsi on tällä hetkellä SM-liigan huonoin joukkue yhdessä Ilveksen kanssa ja kaikki joukkueet jotka menettävät nykyiselle Tepsille pisteitä ovat paskoja tai sitten ovat pelanneet kyseisissä otteluissa todella huonosti.

ps. ja mitä divarijoukkueisiin tulee, niin Tepsillä olisi mitä todennäköisemmin yhtä vaikeaa myös Mestiksen kärkiseuroja vastaan...

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Absurdi kokemus

Viestin lähetti pygmalion
Pa... Pasi... Pasi teki maalin. Toisenkin. Ja kolmannen. Mitä kamaa siinä mukissa oli, ja mistä sitä saa lisää?

Kyllä, veliseni, Pasi teki maaleja. Pasi teki kolme maalia, todellakin. En ollut tarkkoja linnunsilmiäni uskoa, kun suihkusta tullessani vilkaisin Teksti-tv:tä siinä toivossa, ettei Kärpät olisi tehnyt lisämaaleja 3-4 -tilanteessa. Hämmästys oli suuri, kun tilanne olikin 4-4 ja tasoituksen viimeistelijänä Tepsin kädettömimpien pakkien joukkoon ujutettu Passo Petriläinen.

Totta se vain oli. Nyt onkin syytä toivoa, että Passo TODELLA parantaa otteitaan. Muunkin joukkueen on syytä, vaikka tasapeliin pitääkin olla tyytyväinen. Passon kypärä(temppu) ei peitä sitä tosiseikkaa, että Palloseura kyntää syvemmällä kuin kyntöaurat vanhan Massikan perässä. Lehdistötilaisuus oli ilmeisen "mielenkiintoista" kuultavaa, oi jospa oisin voinut olla mukana.

Asiasta toiseen: neiti C taisi olla vähän pihalla, mutta tämä annettakoon hänelle anteeksi. Hän kun uhkasi järjestää meidät oikein trehveille, veli Pee. Ei, äläkä nyt anna sen vilkkaan mielikuvituksesi tehdä tepposia, kyseessä ei ole mitkään...vai liekö minun mielikuvitukseni nyt normaalilla pervolla tasollaan? (hymiö)

pygmalion

Jäsen
Re: Absurdi kokemus

Veli Varpunen sanaili:Kyllä, veliseni, Pasi teki maaleja. Pasi teki kolme maalia, todellakin...

Kyllä kai se vähitellen on uskottava. Eilen aloin vain vilpittömästi epäillä hallusinoivani, kun kentällä tapahtui niin kummia. Ajattelin, että se kenties liittyi siihen, että kaakaovajeen yllätettyä jouduin juomaan jotakin hämäräperäistä teetä erätauolla. Epäilykseni heräsivät jo siinä vaiheessa, kun lähimaastossa käyneet Kobrat kuikuilivat suuntaani niin mairean ja vihjailevan oloisesti, mutta kai sekin sitten oli totta...

Asiasta toiseen: neiti C taisi olla vähän pihalla, mutta tämä annettakoon hänelle anteeksi. Hän kun uhkasi järjestää meidät oikein trehveille, veli Pee. Ei, äläkä nyt anna sen vilkkaan mielikuvituksesi tehdä tepposia, kyseessä ei ole mitkään...vai liekö minun mielikuvitukseni nyt normaalilla pervolla tasollaan? (hymiö)

Kyllä, tässä on nyt tosi kyseessä. Ja kyllä, älä suotta epäile perverssiytesi laatua, se on ennallaan. Näkeehän sen tuosta anaaliseksiin viittaavasta allekirjoituksestasikin.

Vakavasti ottaen, neiti C:llä on täydet valtuudet tällaisen huipputason tapaamisen järjestämiseen. Se voi kyllä olla, että minun luontoni ei anna periksi tulla hallille ennen helmikuuta. Jälkikäteen eilisiltaa ajatellen pyykkien silittäminenkin kotioloissa olisi sittenkin ollut melko mielekäs ajanvietevaihtoehto.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Absurdi kokemus

Vakavasti ottaen, neiti C:llä on täydet valtuudet tällaisen huipputason tapaamisen järjestämiseen. Se voi kyllä olla, että minun luontoni ei anna periksi tulla hallille ennen helmikuuta. Jälkikäteen eilisiltaa ajatellen pyykkien silittäminenkin kotioloissa olisi sittenkin ollut melko mielekäs ajanvietevaihtoehto.

Kröhöm, olenko minä nyt sitten virallinen rehvimestari *hih*? Ja kyllä sinne hallille on tultava jo ennen helmikuuta, muutenhan pelit loppuvat lähestulkoon kesken! Täytyykö teidän huipputapaamisessanne (vai onko se nyt huippukokous) olla media ja muut mukavat immeiset paikalla? Niitä en ehkä kykene järjestämään, mutta katsotaan mitä minä keksin...

En muuten nähnyt viime yönä painajaisia tuosta eilisillan pelistä, vaikka se olisi voinut olla erittäin mahdollista. Mutta vielä kerran vilpittömät onnittelut Passolle kolmesta maalista. Ja jos joku väittää niiden olleen säkämaaleja, niin kyllähän maalinteossa säkääkin tarvitaan.

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Chip
Täytyykö teidän huipputapaamisessanne (vai onko se nyt huippukokous) olla media ja muut mukavat immeiset paikalla? Niitä en ehkä kykene järjestämään, mutta katsotaan mitä minä keksin...

Kyllä vaan, vähintään Jatkoaika.com ja TPS:n massiivinen mediakoneisto on masinoitava paikan päälle raportoimaan. Olihan se niin, että Rehvimestari vastaa huippukokouksen juomatarjoilusta?

Viestin lähetti Chip
Ja jos joku väittää niiden olleen säkämaaleja, niin kyllähän maalinteossa säkääkin tarvitaan.

Miten niin säkää? Ensimmäinen oli raudanluja rannari yläristikkoon, maalivahdilla ei mitään saumaa torjua. Toinen puolestaan oli sen luokan ohjus, että ilmeisesti ilmanpaine kaatoi tielle osuneet Kärppäpelaajat, eikä veskarilla ollut pienintäkään mahdollisuutta tälläkään kertaa. Kolmannessa taas Pasi kiistämättä hakeutui voimansa tunnossa haaskalle sinne, missä tapahtuu ja sai ansaitusti päättää hallitun kuvion onnistuneesti maalivahdin epätoivoisista ponnisteluista huolimatta. Pistäkää päivämäärä muistiin, tämä ei välttämättä tule toistumaan lähikuukausina.

Edit: pieniä muotoilukorjauksia ymmärrettävyyden parantamiseksi

Viimeksi muokattu:

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä vaan, vähintään Jatkoaika.com ja TPS:n massiivinen mediakoneisto on masinoitava paikan päälle raportoimaan. Olihan se niin, että Rehvimestari vastaa huippukokouksen juomatarjoilusta?

Ok, katsotaan mitä minä saan järkättyä. Ja kyllä minä voin teille mehua tarjota. Pitääkin ottaa pakastimesta omppumehua sulamaan... Mutta pistäpä sinä postia tulemaan ennen sitä...

Pistäkää päivämäärä muistiin, tämä ei välttämättä tule toistumaan lähikuukausina.

Minäpäs en laitakaan, vaan kokeillaan, josko tuo sama homma (no ei aina voi tietty hattutemppua tehdä...) onnistuisi useamminkin. Ja ehkäpä tässä oli herätystä muullekin joukkueelle. Ei muuten tuuletukset olleet mitään ihmeellisiä, kolmannen maalin jälkeen olisin jo odottanut jotain "juttua".

Jospa seuraavassa pelissä palattaisiin voittojen tielle...

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikähän siinä on, että Kärppiä vastaan onnistuu aina tosi hyvin joku aina ns.yllätysnimi? Nyt Petriläinen, viimeksi Turussa Kauppinen ja viime kausiltakin on vastaavia tapauksia niin paljon etten jaksa luetella. Ja olenko ainoa, jonka mielestä neljästä Tepsin maalista 2 meni todella helposti Bäckströmin taakse? Vaikkakin torjuntoja lopulta kertyikin aika paljon.

En tiedä oikeín mistä johtuu, mutta minulle Bäckström on syyskauden aikana jättänyt erittäin epävarman kuvan osaamisestaan. Esim reboundit pomppivat suoraan eteen, ei kulmiin kuten Korhosella.

Onko Kärppien onneton maalivahtivalmennus pilaamassa jälleen yhtä lahjakkuutta? Vai onko taidot jääneet ruotsin maalle? Positiivista tässä on se, että ennen-niin-ailahteleva Korhonen on pelannut aivan loistavasti Thomasin viime kauden loukkantumisen jälkeen. Ja voittopelien määrässä Karhu on huimasti edellä. Joten pulassa ei olla, mutta pettynyt olen kyllä Bäckströmin esityksiin, lupa on toivoa parempaa loppukaudeksi.

Itse pelistä sen verran, että vaikka komea vierasvoitto ryssittiinkin (taas) niin pisteeseen Turusta voi olla ihan tyytyväinen, harvinaista herkkua meille.

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Kärppien maalivahtitilannetta puntaroitaessa täytyy ottaa huomioon muutama seikka:
-Korhonen on saanut pelata enemmän helpompia otteluita
-Bäckström ei ole tottunut tällaiseen vuorottelusysteemiin
-Siltikin hänen torjunta% on parempi kuin Korhosella
- Kaksikko on ollut todella tasainen

Joulun jälkeen alkaa aika, jolloin Kärpät valitsee loppukaudeksi selvän ykkösveskarin. Sen on pakko se tehdä, ihan pelkästään selvyyden vuoksi. Ja tuo maalivahti tulee olemaan Niklas Bäckström.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy