Itse olen kuullut, että Tepsi olisi melko aktiivisestikin Tsekki sentteri Petr Vampolan perässä.
Tämmöistä huhuissa. Sopisi myös tuohon Eurooppa/KHL -akseliin ja varmasti olisi ainakin vähän realistisempi TPS:n palkkabudjettiin.
Petr Vampola @ EP
Itse olen kuullut, että Tepsi olisi melko aktiivisestikin Tsekki sentteri Petr Vampolan perässä.
Eikös Vampola signattu jo johonkin KHL-joukkueeseen mutta sittemmin vapautui vapaille markkinoille?
Jatkoajan ensimmäinen viestini on hyvä aloittaa sillä huhulla, että Marko Kivenmäki ja TPS ovat erittäin lähellä sopimusta.
Huhu kuultu melko varmasta lähteestä.
Jatkoajan ensimmäinen viestini on hyvä aloittaa sillä huhulla, että Marko Kivenmäki ja TPS ovat erittäin lähellä sopimusta.
Huhu kuultu melko varmasta lähteestä.
Patrick Hersleyn perässä tuossa kun pakkeja kartoitettiin ja sopimuksia tarjottiin.
Kivenmäki on laitahyökkääjä ja sopimus on TPS:n kanssa tehtynä, liittyy mukaan jääharjoitusten alettua, näin kuulin.En ottaisi Mavea, jos hän olisi ykkössentteri. Jos ykkössentteri tulee muualta, niin sitten vaan Mavelle sopimus, jos hyvään hintaan saataisiin.
Mitenköhän Mave sopeutuisi tähän Unskin pelikirjaan ja ideoihin fyysisestä tyylistä?
Kun joukkuetta tarkastelee paperilla, Maven hankinta olisi perusteltua vain siinä tapauksessa että Birnerin huhuttu siirtyminen muualle varmistuisi.
Kivenmäki on laitahyökkääjä ja sopimus on TPS:n kanssa tehtynä, liittyy mukaan jääharjoitusten alettua, näin kuulin.
Eli Mave hoitaa tänäkin kesänä kesäharjoittelun itse?