2 sentteriä + ainakin 1 kiekollinen pakki + (ehkä 1 pakki mallia "arpa")
Harmi ettei toi Porseland eksynyt tänne. No me saadaan vielä parempi ;)
Mun laskuopin mukaan Tepsiltä puuttuu kyllä 4 sentteriä. Toki yksi on luokkaa Kokkala eli todennäköinen viidennen kentällisen sentteri. Plihal, AUK ja Filppula on vielä kokonaan korvaamatta. Huhutuista itselle mieluinen setti olisi itse asiassa:
Filppula -> Johnson (Kalliimpi?)
AUK -> Mikus (Halvempi?)
Plihal -> Hauhtonen (Selkeästi halvempi?)
Hinnat siis vertauksina viimekauteen ja lähinnä siksi, että kyseiseen kolmikkoon kai pitäisi olla varaa! Hauhtonen ajaa itse asiassa tuossa setissä AUK:n ohi, koska tarvitsemme myös isokokoisia pelaajia maalineteen. Muuten AUK on minusta Hauhtosta edellä. Toki jos tuossa Hauhtonen vielä korvautuu Plihalilla, niin alan jo nyt juhlia tulevaa menestystä. Tuossa myös kaikki Left miehet vaihtuisivat Right pelureiksi, joten kätisyyksiäkin pitäisi olla ihan riittävästi.
kentät:
Vahalahti-Johnson-Venäläinen
Birner-Mikus-Suominen
Bergman-Hauhtonen-Tapio
Hattunen-Virtala-EJ
Pakistosta tosiaan puuttuu yksi kiekollinen Sweatin korvaaja. Nouseeko omista junnuista uusia "Vittasmäkiä"? Muuten pakisto on todella kapea. Lopullinen taso määräytyy pitkältä tämän yhden hankinnan varaan. Puolustamaan näistäkin miehistä jo on, mutta kyllä me yhtä kunnon viivapeloitetta kaivataan. Näillä näkymin Norlundin jatko ei kovin todennäköistä? Norlund+"Sweatt" olisi jo taaskin liikaa dream rosteri.