TPS-HPK To 4.11.2004

• 12 223
  • 119
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Big Mac is BACK!

Viestin lähetti bosch
Hassua älämölöä tappelusta, jossa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Pojat otti omasta halusta yhteen ja Mäkkäri voitti kaikin tuomariäänin.

Kannattaa kurkata keitä asia kiinnostaa TPS:n kotisivujen näkemys asiaan otteluraportin yhteydessä. Niin kuin todeta saattaa, näkemyksiä voi olla näinkin selvästi yhteenotosta monenlaisia.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti kausi
Pienempi ja väsyneempi oli sarkastinen heitto, mikä tietysti oli ylivoimaista ymmärtää kun sinulle ei tule Turun Sanomat, jossa Jukka Koivu kertoo tepsin olleen väsynyt. Joten se siitä. Sinun antipatiasi turkulaisuutta ja sen pääperkelettä eli palloseuraa kohtaan äityy poikkeuksetta pateettisiin ja narsistisiin kehäpäätelmiin joiden pääviestin kaikki palstalla pidempään olleet tietävät.
Ihan hyvä heittohan se oli ja siksi pääsi jopa allekirjoitukseksi asti. Ja kaippa se oli sarkastinen jos niin sanot, mutta kun samassa aikaisemmassa viestissäsi höpiset samaa pienempien hakkaamisesta, niin onkos se ihme että ei välttämättä sarkasmi pure? Ja mistäs sinä voit tietää mitkä lehdet minulle tulevat?

Sinä se vaan jaksat kaudesta toiseen analysoida minua ja kirjoituksiani, vaikka analyysisi eivät todellakaan ketään kiinnosta. Kaiken lisäksi ne menevät kaudesta toiseen ihan yhtä metsään.
Viestin lähetti kausi
En voi sille mitään että se välillä naurattaa.
Niinpä... Ei mieleesi ole missään vaiheessa juolahtunut, että se voisi jopa olla tarkoitus? Ainakin joskus.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Rontti
Ihan hyvä heittohan se oli ja siksi pääsi jopa allekirjoitukseksi asti. Ja kaippa se oli sarkastinen jos niin sanot, mutta kun samassa aikaisemmassa viestissäsi höpiset samaa pienempien hakkaamisesta, niin onkos se ihme että ei välttämättä sarkasmi pure? Ja mistäs sinä voit tietää mitkä lehdet minulle tulevat?

Niinpä... Ei mieleesi ole missään vaiheessa juolahtunut, että se voisi jopa olla tarkoitus? Ainakin joskus.

Pilke silmäkulmassa voivat kirjoittaa muutkin kuin "turenkilaiset". Usko pois se oli silkkaa sketsiä, tosiasiana voitaneen pitää että Dee on Mäkkäri pienempi, väsynyt-sanan piti vain tässä yhdistelmässä muodostaa sarkasmia. Todettakoon ettei tappelussa tekstiteeveltä nähtynä ole mitään huomautettavaa, halukkuutta löytyi ilmeisesti molemmilta, thats it.

Turun Sanomia ei saa aamukannossa Hämeenlinnaan, jos se sinulle iltapäivällä postiluukusta tulee niin pakko myöntää että paneutumisesi turkulaisuuteen on antaumuksellista.

Juu ja pidän itsestäänselvyytenä sinun pyrkivän naurattamaan kirjoituksillasi. Ja hyvä niin, ei itsetuhoisia viestejä pullollaan olevaa palstaa jaksaisi lukeakkaan.

Nauraen,

Kausi

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti kausi
Turun Sanomia ei saa aamukannossa Hämeenlinnaan, jos se sinulle iltapäivällä postiluukusta tulee niin pakko myöntää että paneutumisesi turkulaisuuteen on antaumuksellista.
Olen perehtynyt turkulaisuuteen tavalla jota et ehkä uskoisi vaikka kertoisinkin. Siksipä en tuota häpeääni julkisesti myönnäkään. Sanotaan nyt kuitenkin sen verran, että vaikka toista väititkin, niin tiedän turkulaisuudesta hämmästyttävän paljon.

Ja ihan niin kuin jo kerroitkin, ei minulle Turun Sanomat papriversiona tule, sillä tämä riittää mainiosti.

Jukka Koivun kommentit Kerhon hyvyydestä ovat hyrisyttävän hauskoja. Ihmetteli miten HPK onnistuu kaudesta toiseen ja yritti saada kahvia tarjoamalla audienssia HPK:n harjoituksiin. JJ ilmeisesti moisen tilaisuuden lupasi tarjota. Harvinainen turkulainen tuo JK.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Rontti
Olen perehtynyt turkulaisuuteen tavalla jota et ehkä uskoisi vaikka kertoisinkin. Siksipä en tuota häpeääni julkisesti myönnäkään. Sanotaan nyt kuitenkin sen verran, että vaikka toista väititkin, niin tiedän turkulaisuudesta hämmästyttävän paljon.

Jukka Koivun kommentit Kerhon hyvyydestä ovat hyrisyttävän hauskoja. Ihmetteli miten HPK onnistuu kaudesta toiseen ja yritti saada kahvia tarjoamalla audienssia HPK:n harjoituksiin. JJ ilmeisesti moisen tilaisuuden lupasi tarjota. Harvinainen turkulainen tuo JK.

Jos veikata saa, olit Ressun Redfordin salarakas? Eikun tosissaan anna palaa, kerro mikä ajaa miehen noille urille turkulaisuuden suhteen.

Koivun kommentit ovat parasta palloseuraa tällä hetkellä. Mies puhuu orgaanijohdosta riippumatta tai juuri siitä johtuen pois pahaaoloaan. Hyvä että yksi turkulainen kelpaa sinullekin. Taitaa olla pieni romanssin siemen kylvetty sinun suhtautumisessasi palloseuraan.

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Kyllähän Bouck haki loppusekunteille asti halukasta tanssiparia, mutta ei vain löytynyt. Mäkelä luisteli karkuun oman maalin edestä, kun Bouck heitti mailan jo sivuun. Eskelinen kaatoi Vahalahden 4 sekunttia ennen loppua TPS:n vaihoaition eteen ja yritti kädellään pitää vielä siellä. Bouck nousi vaihtoaitiosta pystyyn ja alkoi vopatmaisen fuckfuckbitchassmothafucka huutelun. Eskelinen lähti tuli perseen alla pois tilanteesta. Jukan olisi pitänyt päästä Bouck vielä irti.

Muuten propsit HPK:lle suhteellisen viihdyttävästä pelistä, jossa myös taklauksia nähtiin.

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Koala
Kyllähän Bouck haki loppusekunteille asti halukasta tanssiparia, mutta ei vain löytynyt.

Mäkkäri ei pelkästään hae, vaan myös löytää...

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Begbie
Mäkkäri ei pelkästään hae, vaan myös löytää...

Joo. se on niin kova jätkä, että miltei tyrmäsikin itsensä Vuoreen törmätessään.

K

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti kausi
Taitaa olla pieni romanssin siemen kylvetty sinun suhtautumisessasi palloseuraan.
Ei taida olla.
Viestin lähetti Koala
Jukan olisi pitänyt päästä Bouck vielä irti.
Oliko se Bouck naruissa vai millä Koivu sitä kiinni piti?

Jukka Koivusta vielä sen verran, että siinä on tosiaan yksi turkulainen jota kovasti arvosta. Kovin suoraselkäistä toimintaa ja vielä todellinen huumorimieskin kaiken lisäksi. Vaikka Koivu on edelleen vaihtoaitiossa aikamoinen räksyttäjä, niin kuin pelissä sydämellä olevan valmentajan pitääkin olla, niin ottelun jälkeisiä typeriä marinoita Jukalta harvoin enää kuullaan, jos niitä nyt on kuultu paljoa ennenkään.

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti Kaiser Soze
Joo. se on niin kova jätkä, että miltei tyrmäsikin itsensä Vuoreen törmätessään.

K

Viitannet tällä "tota noi"-Akin keihästykseen mailan päällä suoraan Mäkkärin naamaan v. 99. Joo, täydellinen tyrmäys oli...

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: The Big Mac is BACK!

Viestin lähetti Tribal
Kannattaa kurkata keitä asia kiinnostaa TPS:n kotisivujen näkemys asiaan otteluraportin yhteydessä. Niin kuin todeta saattaa, näkemyksiä voi olla näinkin selvästi yhteenotosta monenlaisia.
Tepsin kotisivujen otteluraportteja en viitsi normaalisti edes lukea, kun ovat niin mustavalkoisesti väritettyjä. En ymmärrä miksi pitää väen väkisin vääntää kaikki "hyväksi", kuten nytkin. Kas kun eivät kirjanneet ottelun lopputulostakin tasuriksi - mielestäni yhtä kaukana totuudesta kuin yhteenotonkin tasuriksi kirjaaminen.

Niin Bouckilla oli lopussa selkeesti talutushihna, Suoraniemi piti kiinni hihnasta kaksin käsin ja odotti vain merkkiä Big Daddyltä. Big Daddy armahti eikä käskyttänyt Suoraniemeä päästämään känädäläistä irti. Niin ja todellisena voimakeinona kanukin perään olisi heitetty pieksijäkaksikko Erotiikka & Lius. Kolmella yhtä vastaan räksyttävä vierailija olisi liiskaantunut heti eikä nyt.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti Rontti
En minä tiedä. Itse en ole ketään tädiksi tämän tappelun yhteydessä sanonut. Kyllähän Davidissa munaa sen verran eilen oli, että tuo nimi on aika huono.

Nimenomaanniin. Äijä uskalsi tehdä juuri sen tempun, mitä kotosuomen liigassa harvoin tehdään, eli lähteä tappelemaan.

Tuli turpiin - so what?

EDYT: Schneideria varmaan vituttais eräiden tepskannattajien säälittely.

EDYT: Koala tarjosi päivän naurut tällä kommentillaan:

"Bouck nousi vaihtoaitiosta pystyyn ja alkoi vopatmaisen fuckfuckbitchassmothafucka huutelun. "

=)

Viimeksi muokattu:

1

Jäsen
Suosikkijoukkue
D-kiekko ja HIFK
Offtopic ja anteeksi jo etukäteen Mut pakko avautua

Valittettavaa nähdä,että jääkiekko faneistakin löytyy vielä näitä pitsikerhon tätejä ketä syyttelee ja kauhistelee että se kävi pienemmän kimpuun ja muutenkin ihan epistä. Vittu tää laji ON Jääkiekko, kotoisin Kanadasta. Tässä lajissa tapellaan ja taklataan, kaikki ketkä siellä lootassa luistelee tietää sen,pieni tai iso. Siellä on otettava ja annettava. Onko selkee. Jos se niin kauhistuttaa kun iso tekee pienemmälle pahaa niin herätys saatana. Hei tää ei oo se teidän laji, sitä pelataan ilman rintapanssareita lyhemmällä mailalla ja pallo on kiekon sijasta. Nyt kaikki tappeluiden kauhistelijat ja muut heikkohermoiset vapisijat hereillä: se Teidän laji on Kaukalopallo siinä ei tapella ja taklata!!!

Styroxpöksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hmmmm...

Jos jääkiekossa saa tapella niin miksi siitä saa silti jäähyn ja vielä pelirangaistuksen ? Niin ja kaukalopalloa pelanneena voin myös todeta että vaikka sielläkään ei saa tapella niin kyllä siellä nyrkki heiluu myös ja jopa useammin kuin aikanaan kiekkokaukalossa pyöriessäni.
Ja asiaan, toivottavasti HPK hyytyy taas kevättä kohdin, on se tällä hetkellä pelottavan hyvässä vireessä mutta niin se on ollut ennenkin.

1

Jäsen
Suosikkijoukkue
D-kiekko ja HIFK
jep hyvä et oot löytänyt lajis, se sopii paremmin kaltaisillesi jääkiekosta vääränkäsityksen saaneille. Teitä on valitettavan paljon,jopa sm-liigan johtoportaassa asti. No onneksi lajin kotimaassa todelliset jääkiekkofanit ymmärtävät että kyseessä on miesten peli.

Niin ja niit pelirangaistuksia jaetaan vain Euroopassa, tappelusta tuomittu pelirangaistus on jääkiekon tappamista.5 minuuttia ja vain ja ainoastaan 5 minuuttia annetaan,jotta peli pysyisi jääkiekkona,johon ne kuuluvat silloin tällöin,tosin niistä tuomitaan jäähy,kuten esim. koukkaamisesta.(Joojoo koukusta saa vaan kakkosen),mut kuitenkin. Jos tappelut olisivat ankarasti kiellettyjä jääkiekossa,niistä tuomittaisiin elinikäinen pelikielto,nyt vain femma. No onneksi on ihmisiä,jotka ajattelevat kuten minä. Eläköön Pohjois-Amerikka ja HIFK.

Sori ei ollut enään tarkoitus mennä ohi aiheen enkä yleensä lähde arvostelemaan muita,mut rajansa se on kaikella.HEI tää on Hokia!!

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Toki tappeluita saa olla kiekossa. Niinhän se on aina ollut ja tulee suht kauan olemaankin. Mutta jos Mäkkäri katsoo asiakseen piestä jonkun mikkihiiren, se osoittaa häneltä huonoa arvostelukykyä. Tosin on kuulunut sellaistakin tietoa, että Schneider itse pyysi saada selkäänsä. Se taas osoittaa huonoa tilannetajua Schneiderilta.

Kuulun itse siihen koulukuntaan, jonka mielestä tappelijat tapelkoot keskenään. Liigassa tuo roolijako ei ole ihan niin selvä kuin NHL:ssä, mutta jotain rajaa sentään. Ei ihan jokaiseen haasteeseen ole ihan pakko vastata.

1

Jäsen
Suosikkijoukkue
D-kiekko ja HIFK
edelleen kovien miesten kova peli

Jo sä meet kaukaloon sä tiedät et joskus annetaan ja joskus joutuu ottaan vastaan. Hei ei siellä boxissa inistä,"et hei toi iso löi mua vaik mä oon näi snadi. Ja ku mä oon näin snadi nii mä saan vaan koukkii ja kamppii,isot pojat tappelee ja taklaa."
Hereillä nyt!

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ykkönen on kyllä oikeassa, se kuka leikkiin ryhtyy se leikin myös kestäköön.

Vaikka en tapauksen Mäkiaho vs. Schneider yksityiskohtia tunnekkaan, en todellakaan usko että mäkkäri olis alkanu täysin syyttä Schneideria pieksemään. Ja niinkun joku jo ylempänä totesikin, ei Mäkiaho enää nykyisin hae tappeluita niinkuin joskus muinoin.

Ei jokaiselle vastaantulijalle kannata alkaa vittuileen.

Styroxpöksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti 1
jep hyvä et oot löytänyt lajis, se sopii paremmin kaltaisillesi jääkiekosta vääränkäsityksen saaneille. Teitä on valitettavan paljon,jopa sm-liigan johtoportaassa asti. No onneksi lajin kotimaassa todelliset jääkiekkofanit ymmärtävät että kyseessä on miesten peli.

Anteeksi vaan jos sait minusta sellaisen käsityksen että istun käsilaukku kourassa ja kukkahattu päässä päivittelemässä jääkiekon kovuutta, pois se minusta. Itse pidän siitä että isot ja miksei vähän pienemmätkin miehet päästelevät ylimääräisiä höyryjä pikku hanskomisella. Halusin vaan puutua epäkohtaan joka paistoi tekstistäsi, siihen että tappelu olisi sääntöjen puitteissa sallittua, sitä se ei ole edes Kanadassa. Ja kaukalopalloon liittyvään omituiseen "gloriaan" että siellä tissiposket pelaavat kun eivät lätkää uskalla pelata, asia ei näin mustavalkoinen ole. Ja jos kaltaisiani pelaisi enemmän kaukalopalloa niin sinäkin varmaan viihtyisit kaukalopallo katsomossa meinaan ei toi pinna kestä mitään joten ylilyötejä tapahtuisi joka peleissä.

Ja pätkä asiaa ettei tule penalttia. Täytyy ihmetellä tota Koivun Jukan jutustelua veteraanien liiallisesta peluutuksesta, kyllä ne jätkät varmasti tykkää pelata paljon enemmän kuin treenata, joten antais sillä puolella veteraaneille enemmän lepoa. Voihan tietenkin näinkin jo olla mutta sitä ei sitten ainakaan ole lehdistötilaisuuksissa kuulutettu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy