punainenpeto kirjoitti:Pisteet turusta on aina herkkua. Shedden on kunkku!
Tsot Tsot! Todennäköisesti väärin voitettu ja lisäksi valmentajamme on MR Fiasko.Kysy vaikka sihvosen peskalta.
punainenpeto kirjoitti:Pisteet turusta on aina herkkua. Shedden on kunkku!
Le Banner kirjoitti:Ja pelaa melkein maailman kovimmassa liigassa.Nimestä tulee mieleen 162cm hurri.
Rallar kirjoitti:<OT> Jarkkohan se kova poika on ja Vopat myös! Muistuu mieleen mm. viime talvinen peli jossa Rivet ja Ruutu keskustelivat torikokouksessa ja Vopat täräyttää puuntakaa hanska kädessä Rivetiltä leegot kurkkuun. Kova jätkä.
Mihinkäs se Ruudun kovuus katosi treenipelissä Calgarya vastaan kun Iginla lähti haastamaan? <OT>
Itse tappelusta: Lyönnit meni Lostedtille varmaan 8-2 ja ei Jämtinillä siinä mitään jakoa ollut. Vähän se tasaisemmaksi muuttui loppua kohden, mutta silti Lostedtille selvä voitto. Sääli vain, että Lostedt ei haastanut reilusti tappeluun vaan alkoi mätkimään samantien. Itse olen ymmärtänyt, että tappeluun haastetaan eikä vain aleta yht'äkkiä hakkaamaan. Cairns varmaan osaa vastata tähän ja myös kääntää tuon ylläolevan Vopatin lyönnin Rivetin ämmämäisyydeksi ja Vopatin maailman kovimmaksi jätkäksi. Tuskin tappelun lopputulos olisi muuttunut, mutta tasaisempi tappelu olisi voinut olla. Kieltämättä tuntui siltä, että Jämtin tajusi vasta tappelun puolivälissä, että pitää tapella. Siinä vaiheessa tippui vasta häneltä hanskat.
Le Banner kirjoitti:Paskoin melkein pöksyihini tuota lukiessani.Vaihda nyt saatanan pelle edes allekirjoituksesi näin lauantain kunniaksi.
Niilo kirjoitti:Saas nähä mitä on time outin videon pätkässä jonka näyttävät turuust. On kait jotain uutta matskua....
Hifk:n valmentajan toiminnasta
Le Banner kirjoitti:saatanan pelle
Humpauttaja kirjoitti:Kyllähän se vaikutti, että se olisi käskyttänyt, mutta äänen laatu oli tosi huono. En menisi varmaksi sanomaan, mitä tuossa sanottiin. Jos saavat jossain tuota taustahälinää pois ja äänet selväksi niin katsellaan sitten.
Master Chief kirjoitti:Jotain "If number 50 doesn't stop shooting those pucks, rip his fucking head off".
Grainger kirjoitti:Minä olen aina luullut, että aikuisten ihmisten ei tarvitse haukkua toisiaan, mutta ilmeisesti olin väärässä. Ei yhtään lapsellista?
Sheddenin höpinät meni kyllä nätisti nauhalle. Olisi nyt hemmetti edes katsonut, ettei kukaan kuule, niin mitä vielä. Kannattaa höpistä suoraan töllöön. Fiksusti toimittu. Jos tästä ei tule seuraamuksia, niin johan on liigassa säännöt yhtäkkiä muuttuneet. Ai niin, brändillä on eri säännöt.
Eli ennakkotapauksen mukaan Shedden saa kymmenen ja Lostedt viiden pelin rangaistuksen.Voimalaituri kirjoitti:Nyt tais tulla Dougille kakkua, tai ainakin ennakkotapaus löytyy ja kiinnijäämistapa oli ihan sama.
Grainger kirjoitti:Minä olen aina luullut, että aikuisten ihmisten ei tarvitse haukkua toisiaan, mutta ilmeisesti olin väärässä. Ei yhtään lapsellista?
Sheddenin höpinät meni kyllä nätisti nauhalle. Olisi nyt hemmetti edes katsonut, ettei kukaan kuule, niin mitä vielä. Kannattaa höpistä suoraan töllöön. Fiksusti toimittu. Jos tästä ei tule seuraamuksia, niin johan on liigassa säännöt yhtäkkiä muuttuneet. Ai niin, brändillä on eri säännöt.
Radiosta ainakin, selostajan höpötysten lomasta, kuului, kun HIFK-fanit lauloivat. En tiedä sitten, oliko heidän katsomo lähellä selostuskoppia.Iceberg kirjoitti:Missäs vitussa oli kaikki IFK-fanit? Kourallinen speden näköistä porukkaa löytyi kyllä yläkatsomosta.
Aivan. Erittäin harmillista, ettei kuulunut kunnolla. Itselleni tuli korviin vain "..fucking head off" ja vielä lisäys "number fifty". Mutta eiköhän tuo SM-liigalle riitä.Humpauttaja kirjoitti:Kyllähän se vaikutti, että se olisi käskyttänyt, mutta äänen laatu oli tosi huono. En menisi varmaksi sanomaan, mitä tuossa sanottiin. Jos saavat jossain tuota taustahälinää pois ja äänet selväksi niin katsellaan sitten.
sunnuntai kirjoitti:Toivottavasti joku pikkusieluinen turkulainen tekee tutkimuspynnöön vielä poliisille tuosta käskyttämisestä, elämä olisi paljon mukavempoo....
Ramses kirjoitti:No joo "nätisti" nauhalle , siellä ne saatanan turun mikki hiiret vaanivat kameroidensa kanssa.
Le Banner kirjoitti:Noooh..ainahan sitä nyt tunnekuohussa tulee tekstattua kaikenlaista,mutta anteeksi helvetisti jos loukkasin.