Viestin lähetti Jii
Valitan. Niittymäki on tolppien välissä.
Entäs teillä? Hobitti vai Valtiomies?
Viestin lähetti mikaw
Vai että SM-liigan pelottavin pelaaja, Marco Tuokko, toimii poliisina. Toivottavasti joku (ei väliä kuka) näyttää hänelle kaapin paikan. Tuokko on varmaan ainoa pelaaja SM-liigassa, jota aidosti vihaan. Edes se toinen Tepsiläinen ei herätä niin paljoa paheksuntaa.
Mistä tuon kuulit?Viestin lähetti Q
Mies pukee ehkä TPS-HIFK peliin.
Viestin lähetti Korak
Odotan huomista peliä mielenkiinnolla. Uskoisin, että tulossa olisi tasaisin vääntö turkkusessa tällä kaudella.
Ketkäs Jatkoaikalaisista on lähdössä huomenna bussikyydillä??? alle kirjoittanut mukana.
Kelpaako turussa eurot?? ja tarvitaanko mitään erityisiä rokotuksia????:D
Kelpaako turussa eurot?? ja tarvitaanko mitään erityisiä rokotuksia????
Viestin lähetti Janos
Mistä tuon kuulit?
Eh, juu, ehkä. Mä en tiedä mitään, kun en tällä viikolla päässytkään Tappara-matsiin, jolloin oli tarkoitus ko. matka maksaa. Toivottavasti pystyy vielä huomenissa maksamaan ennen lähtöä. Ja toivottavasti meidän ilmoittautuminen noteerattiin (viestillä kun hätä(/humal)päissämme ilmoittauduttiin.Viestin lähetti Korak
Ketkäs Jatkoaikalaisista on lähdössä huomenna bussikyydillä??? alle kirjoittanut mukana.
Viestin lähetti Korak
Kelpaako turussa eurot?? ja tarvitaanko mitään erityisiä rokotuksia????:D
Viestin lähetti Siniviiva
Nyt kun HIFK on saanut apuja sieltä sun täältä pisteiden muodossa, odotetaan Keski-Suomessa, että apupisteiden jako päättyy ja TPS ottaa kunniakkaasti sen mikä sille kuuluu.
Viestin lähetti Rebel
Juu, mää tule mukkaa.
Ei siellä turussa mitään rahaa tarvitse, kunhan käyt ostamassa rokotukset suoraan suun kautta nesteytettävänä. Luulen, että samaa konstia kokeilee aika moni muukin.
Viestin lähetti Korak
Hyvä niin, patteri on jo kylmässä. Täytyy vielä pakata Stadi-jysky-sanakirja mukaan, jos vaikka joutuu tekemisiin alkuasukkaiden kanssa. Otetaan muuten bisset matsissa.
Kummalla puolelle jokkee se peli oikein pelataan??;)
Viestin lähetti Rebel
Mul o kaupas vielä viilenemäs. Mut ehtiihän sitä aamul ostel. Sil Stari-jysky kirjal sä et tual mitään tee, koska ei niist selvää saa kuitenkaan. Ja voisihan sitä vaikka "yhren" simmottos sit vaa siel ottaaki.
Mä en oikein noist pualist eiköstä juu tierä, voi ol et hän o justiinsa sil toisel. Mut kai he pussit vie eimar juu kuitenki peril kui mun nysse tarttis sano asti, ettei tarvitse mitään puhel.
(alkaa tarttua, alkaa tarttua)
Yritä nyt tosta sitten saada jotain selvää. Turkuraattorihan ton teki...mä en kyllä tajua mitään enää tosta.
Viestin lähetti Rebel
Ai niinkuin tappion? Miten se teitä oululaisia(Keski-Suomi) tPS:n voitto kiinnostaa. Eikös teillä ole taistoa kotiedusta kuitenkin edelleen? Ajattelin vaan, kun yleensä oman joukkueen etua toivotaan.