Kanada-malja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, NYR, COL
Täytyy kyllä sanoa, etten olisi uskonut näkeväni näin surkeaa esitystä Tepsiltä. Katastrofaalisen huono. Eihän tuossa ollut mitään ajatusta.
Siellä on Turussa paikka hallissa johon voi ottaa kaikki kaverit mukaan ja näyttää mallia. Ei kovin moni seura pysty samaan mihin TPS-kannattajat Mutkassa. Vaikka se laulu ei lentokentällä yläkatsomoon kuuluisi.Sportin kannattajat on lähinnä suomalais seurojen kannattajista tuota Turussa on hiljaista kun mummolassa kun vetaa tuohon. Ei kuulu kun seinäkello :D
Tässä muutamavuosi takaperin olin katsomassa TPS- Kalpa peliä artukaisissa niin yksi fanaattinen Kalpan kannattaja piti enemmän meteliä kuin koko Turkulais yleisö.Siellä on Turussa paikka hallissa johon voi ottaa kaikki kaverit mukaan ja näyttää mallia. Ei kovin moni seura pysty samaan mihin TPS-kannattajat Mutkassa. Vaikka se laulu ei lentokentällä yläkatsomoon kuuluisi.
Pitäisikö sun siinä tapauksessa katsoa peiliin?Tässä muutamavuosi takaperin olin katsomassa TPS- Kalpa peliä artukaisissa niin yksi fanaattinen Kalpan kannattaja piti enemmän meteliä kuin koko Turkulais yleisö.
Samalla tavoin kannustin kuin muutkin kotijoukkueen kannattajat. Eikä minun äänellä paljon meteliä synny muutenkaan.Pitäisikö sun siinä tapauksessa katsoa peiliin?
Onkohan yksikään suomalaiseura ikinä pelannut yhtä huonoa CHL-peliä? Ehkä TPS joskus aiemmin?
Intonen menee heittämällä Hakkaraisen ohi mitä nähtyihin peliesityksiin tulee, eikä Hultsikaan ole pätkän vertaa vakuuttanut sentterin tontilla, aloituksissa kaveri on aivan luokaton.Steenbergen-Pärssinen-Slafkovsky
Pyyhtiä-Hults-Rodewald
Nurmi-Hakkarainen-Sandberg
Liukas-Jasu-Väisänen
Jotenkin näin rakentaisin ketjut tällä hetkellä. Pyyhtiän ja Steenbergenin voisi myös vaihtaa päittäin.
Pitää muistaa, että Hakkaraisella on änärivaraus, Intosella ei...Itse laittaisin kyllä suoraan Steenbergen - Pärssinen - Sandberg ketjun kuntoon. Siinä olis Sandbergilla ketjukaverit, ketkä pystyy pelaamaan ”SHL” tyylistä lätkää mitä Sandberg yrittää. Ei tuosta Filipin pelistä näytä tulevan yhtään mitään varsinkaan Hakkaraisen vierellä, ketä on kaukana Liigatasosta. Aivan turhake.
Älä huoli, THL ja STM pitää huolen että mitään sellaista Suomessa pääse tapahtumaan. Vartissa pitää suorittaa oluen jonottaminen ja wc-käynti.Kauheet kannut olutta katsojilla suoraan vaihtoaition takana, jokaisella omat. Mun tarttis monta kertaa käydä erän aikana kusella jos ton määrän jois.
Muistaakseni jossain sanottiin että maalivahtia haetaan mutta ei kiireellä ja on tarkoitus antaa Anttilallekin pelejä.
Anttilan Eetulle ensimmäinen startti sitten Pitsiturnauksen. Ei ehkä se helpoin paikka, mutta saa edes vähän tuntumaa ennen liigan alkua. Toki itseluottamus voi ottaa tänään myös hiukan osumaa. Haapanen ja Pyyhtiä vaihtuu Intoseen ja Vainionpäähän ja jälleen on ketjut sotkettu. Kertoo omaa kieltänsä siitä, että ei oikein ole löytynyt sellaisia yhdistelmiä jotka toimisi.
Nurmi - Pärssinen - Rodewald
Steenbergen - Hults - Sandberg
Slafkovsky - Hakkarainen - Väisänen
Intonen - Jasu - Liukas
Vainionpää
Suomi - Eronen
Anttalainen - Rafkin
Viro - Arell
Ivarsson
Anttila
Karejev