Tänään hyökkäyspelaaminen oli jo paljon parempaa mitä perjantaina. Vielä se ei kauhean hyvin realisoitunut maalien muodossa mutta varmasti paranee ajan myötä. Puolustuspäässä oltiin ajoittain mankelissa, varsinkin avauserässä. Kokonaiskuvassa tästä jäi kyllä sellainen fiilis että oltiin parempi joukkue. CHL:n kannalta se ei tietysti hirveästi lohduta mutta liigan suhteen olen luottavainen.
- Sandbergiltä paras peli tähän mennessä. Syötöt löytävät hyvin ketjukavereiden lapaan ja Nurmen kanssa alkaa jo vähän yhteispeliä löytyä. Edelleen tuo hieman flegmaattinen olemus häiritsee.
- Hultsilta myös jo parempaa peliä. Veto oli hieno ja kyllä häneltä sitä yllätyksellisyyttä löytyy. Samat sanat kuin Sandbergin kohdalla että vähän käsijarru päällä tuntuu menevän. Voi toki johtua myös loukkaantumisesta. Aloituksissa pakko parantaa.
- Steenbergeniltä lupauksia herättävä debyytti. On kyllä aika pienikokoinen mutta yllättävän hyvin paini kulmissa ja myös maali tuli miehekkään väännön seurauksena.
- Väisänen jaksaa edelleen yllättää.
Tämähän on kuin minun näppikseltäni!
Sandbergilta jopa todella hyvä peli. Mies ei ole mikään kiekon hautoja, joka rakentaisi sitä kautta paikkoja. Pistää kiekkoa todella nopeasti ja ovelasti liikkeelle. Todella harvoin jää leipomaan, vaan pyrkii jopa yhdellä kosketuksella liikuttamaan kiekkoa. Sanomattakin selvää, että tämä ei toimi jos ketjukaverina on, noh hyvin kädetön Hakkarainen. Täyden potentiaalin jos tästä kaverista haluaa, niin melkeinpä Pärssistä tuo huutaisi.
Hultsilta parempi peli, mutta jotenkin todella flegun oloinen. Jalka ei tunnu liikkuvan ja kokoajan näyttää olevan hapoilla. Veto kuitenkin lähti ihan nätisti, joten annetaan aikaa.
Steenbergen oli hyvä. Sähäkkä pikkumies, joka ei kaihda kontaktia. Jalka liikkuu ja pää toimi mukana. Positiiviset fiilikset jäi.
Muut maininnat menee Liukkaalle. Aiettä mä tykkään tuollaisesta romuluisesta ja vastustajille "vittupäästä". Eetulla on paikka mun nelosessa aina.