Naurettavaa
Eli kun Blues nousee voittoon kauden tähän mennessä tärkeimmässä pelissä kolmannessa erässä, on se automaattisesti sopupeli. Eihän sellaista muutoin voi tapahtua. Jumalauta, ja on täällä yhtä jos toistakin huonoksi häviäjäksi sanottu, minua ainakin ja pitäähän se paikkansakin, mutta näin paksua paskaa minäkään en vielä suurimmissa vitutuksissanikaan ole kehdannut ilmoille työntää. Hävetkää sanon minä. Tämä on teiltä todellinen pohjanoteeraus Jatkoajan kirjoittajina. Miettikää vähän mitä sanotte.
Selityksiä tosiaan, niitä löytyy joka lähtöön. On se kumma juttu, että kun Blues voittaa, jotain ihmeellistä aina tapahtuu. On sitten tainnut Niittymäki aika sekaisin olla, tai sitten aika tyhmä, että jää sinne maaliin jos ei meinaa tolpillaan pysyä. Olisi jäänyt makoilemaan sinne jäihin niin ei varmasti olisi peliä jatkettu, vaan tod. näk. molempien joukkueiden lääkärit olisivat saapuneet paikalle tutkimaan tilanteen ja samalla olisi Niittymäki saanut aikaa toipua. Toisaalta, suhteellisen huono onni TPS:lla kun molemmat veskat loukkaantuvat...ja hyvä onni Bluesille. NO, hyvä että kerrankin käy Bluesilla säkä, johan tässä koko kauden on kiekko vastustajille pomppinutkin.
Piti kirjoittaa, että hienoa Blues ja hieno nousu, mutta tästäkin tuli sitten tällainen vitutuksenomainen purkaus, joka oli taas pakko tehdä; sen verran naurettavaa porukkaa on taas kirjoitellut omia salaliittoteorioitaan. Muistaakseni tällaista on ennenkin nähty kauden loppupuolella...eli ikäänkuin taktikointia tulevan vastustajan suhteen...sillä ei ainakaan ole mitään väliä missä peli on. Kuten mainittua, Ouluun mennään lentokoneella, joten sinne on hyvin lyhyt matka siten.
Huomenna sitten Areenalle kannustamaan Blues voittoon, kyllä Ässät on kaadettava vaikka väkisin. Jo senkin takia, että nämä muutamat säälittävät ja naurettavat salaliittojohtajat saavat nenilleen. Ei helvetti olette kyllä alhaista porukkaa, arvostus meni aivan täydellisesti minun silmissäni. OK, sitä tuskin tarvitsettekaan, mutta siinä minun kunnianosoitukseni teille. Selitelkää nyt sitten taas niin saatanasti huomenna, raha-Blues osti Playoff-paikan. USKOMATONTA.