Tuota nelosta ei ainakaan neuvolassa punnita. Haetaankohan tässä jo kevättä ajatellen sellaista Moision kaukopartion kaltaista teloitusosastoa? Ei vaan, voihan tuo toimia ihan hyvinkin joitain vastustajia vastaan, mutta esimerkiksi Kärppiä vastaan voisi tulla vähän kiire omissa. Itse laittaisin ehkä tuon koko kolmikon eri ketjuihin.
Pikkarainen - Perrin - Kallio
Palmu - Filppula - Virta
Lindsten - Nurmi - Taavitsainen
Väyrynen - Virtanen - Pajuniemi
Virtanen tarvitsee vikkelät laiturit, koska ei itse ehdi minnekään. Taavitsainen ja Lindsten ovat aikanaan Kupittaalla pelanneet tehokkaasti yhdessä. Pikkarainenkin pystyisi varmaan iskemään pappojen syötöistä laattaa pussiin. Toki tässä tuosta ykkösestä(kakkosesta) tulisi Ekin ja Pikun myötä melko raskasjalkainen, mutta ei tuota hyvin toiminutta kakkosta(ykköstä) viitsisi hajottaa.
Pikkarainen - Perrin - Kallio
Palmu - Filppula - Virta
Lindsten - Nurmi - Taavitsainen
Väyrynen - Virtanen - Pajuniemi
Virtanen tarvitsee vikkelät laiturit, koska ei itse ehdi minnekään. Taavitsainen ja Lindsten ovat aikanaan Kupittaalla pelanneet tehokkaasti yhdessä. Pikkarainenkin pystyisi varmaan iskemään pappojen syötöistä laattaa pussiin. Toki tässä tuosta ykkösestä(kakkosesta) tulisi Ekin ja Pikun myötä melko raskasjalkainen, mutta ei tuota hyvin toiminutta kakkosta(ykköstä) viitsisi hajottaa.