Kaikki tää Vuoren dissaaminen alkaa jo oksettamaan.
Laittakaa parempi nimi esille
Ja esittäkää kaikista liigajoukkueiden "skouteista" henkilöt, jonka hankkimat henkilöt onnistuu 100%:sti. Siittä, olkaa hyvä..
Ei ole mun tehtävä etsiä parempaa henkilöä tuohon rooliin. Mun tehtävä on tuoda oma mielipiteeni esille tilanteesta jossa joukkueen kasaus ja etenkin johtavien vahvistuksien hankinta on epäonnistunut monena vuotena peräkkäin. Ja jotta ei jää epäselväksi, tämä on siis yhden yksittäisen kannattajan mielipide nykyisestä surkeasta tilanteesta.
Vuoren hankinnat ei ole lähelläkään 100%. Viimeisiltä vuosilta tulee mieleen Sweatt, Willsie, Mojzis nyt päälimmäisenä. Epäonnistujia ja alisuorittajia löytyykin sitten suuremmalla prosentilla. Joukkueella joka operoi pienellä budjetilla ei ole varaa jatkuviin hutiammuntoihin.
Miten voi olla mahdollista että TPS ei esimerkiksi ole Filppulan jälkeen onnistunut löytämään hyvää keskushyökkääjää (hyökkäyspään)? Eikä kyllä Filppulaa ennenkään oikein meinannut natsata.
Kenen tehtävä on kasata joukkue rahoilla jotka on annettu? Päävalmentajalla on osansa sanottavana, mutta kyllä se on TPS:ssä Vuoren hommia. Tai näin ainakin jokaisessa haastattelussa on sanottu. Toki Vuori ei määrittele budjettia ja toki se kysyy valmentajaltakin mielipidettä hankinnoista, mutta Vuori tuosta päävastuun kantaa.
NHL avut olivat ihan loistavia hakuja, mutta mun mielestä näiden taakse ei oikein voida mennä koska kyseessä oli vain työsulun ajan täällä pelaavia pelaajia (ja niitä löytyi Ameriikasta vaikka kuinka paljon). Homma muuttui heti vaikeammaksi kun NHL alkoi.
Vuori on varmasti tehnyt hyviäkin asioita, en kiellä sitä, mutta kyllä mun mielestä tärkein päätehtävä on epäonnistunut liian usein. Lisäksi tuo ylivarovainen sopimuksien tekeminen on mun mielestä huono asia.
Kolmanneksi, Vuori ei ole juurikaan hyödyntänyt Detroitin suhteita. Yksi pelaaja tullut niiltä vaikka yhtenä syynä kahden homman tekemiseen oli se etu joka saadaan tästä.
Ja vielä lisäksi nämä sekoilut valmentajien kanssa (Leime, R-P).
Onko sun mielestä Vuori tehnyt työtä josta voidaan antaa hänelle mainetta mammonaa ja kunniaa? Onko mies suoriutunut hyvin siitä roolista joka hänellä on organisaatiossa?