FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
Enhän minä ole toki ufon_kaakao, mutta vastataan nyt omasta puolestani, että kyllä. Minä vaihtaisin mielummin tällä hetkellä radikaalisti pelaajistoa ennemmin kuin valmentajakaksikon.Eli vaihtaisit ennemin koko joukkueen kuin turboduon penkin päästä?
En nyt halua mitenkään turhaan puolustella Virtaakaan, mutta totenpahan vain, että jos valmentaja on teroittanut pelaajille niitä perusasioita, joita siellä kaukalossa tulisi tehdä, mutta tähänkään pelaajisto ei pysty niin onko silloin vika todella Virrassa vai siinä pelaajistossa? Ei kai se nyt saatana Virran tai Ströbän vika ole, jos puolustus alkaa panikoimaan aina kun sen ensimmäisen helpon syötön aika olisi? En myöskään saa sitä sysättyä valmentajakaksikon kontolle, että eilenkin Tapparaa vastaan pelattaessa melkoisen monikin pelaaja yksinkertaisesti jäätyi kun olisi ollut aika ratkaista ottelu TPS:n nimiin (vaikka eihän se 2-0 johto mitään olisikaan ratkaissut). Michal Birner taisi laukoa about kymmenen kertaa, joista kahdeksan lienee mennyt pari metriä ohitse maalin. Mika Viinanen puppeloi turhaan oman läpiajonsa (tuliko edes ensimmäisessä erässä, who cares..). Timo Seppänen nyt löi hieman leikiksi oman hienon suorituksensa.. Listaa voisi jatkaa.
Janne Hauhtonen, VM Vittasmäki, Garrett Raboin, Jakub Cerny sekä varauksin kolmikko Schwartz, Michal Birner & Viinanen. Siinä on sellaiset pelaajat, joiden luulen olevan Virrankin mielestä tällä hetkellä erityisen tarkkailun alla. Tulosta tarvitsisi alkaa tulla.