Kahdesta kotimatsista kaksi voittoa eli 4-6 pistettä ja vieraista joukkue raapii 1-2 pinnaa eli yhteensä 5-8 pistettä. Paljon itse odotat?
Eli me ollaan otettu näiltä nönnönnööiltä 8 pelissä 6 pojoo. Nyt pitäs ottaa top6 ryhmiltä seuraavissa 5 pelissä 8 pojoo. Ei voi ainakaan syyttää palstalle kirjoittanutta optimismin puutteesta, pelletit on ehkä polttimesta hävinneet, mutta optimismia löytyy. Mikä on syynä tuohon optimismiin, jos saa kysyä?
Virta se jaksaa inistä loukkaantumisista ja tarvittavista pelaajista, ämmä. Mutta aamulla tod näk Ströbän kanssa yhdessä ovat peilin edessä huutaen mantraa: Minä olen hyvä, sinä olet hyvä, yhdessä me ollaan aivan helvetin hyviä.....
400o henkeä ilmoitettua määrä, siitä sitten vähennetään ne pakolliset, joten ehkä noin 3500 paikalla. Alkaisiko tämä herättää jo hallituksessa ja hietarinnassakin tuntemuksia. Ei nimittäin karsintapelien tuotolla ja tuolla yleisömäärällä paljoa hankita Virran tarvitsemia pelaajia ensi kaudellakaan.
Minkähän vuoksi ns. ykkössentteri ei saa sitten pelata siellä ykkössentterin tontilla, kaikki muuthan tuota tuntuu saavan kokeilla tuolla ykkösessä joka pelissä....
Edit. Muisti Virta vielä kehaista pressin lopuksi Saloa (8o 0+1 -5 16min jäähyjä!) ja Laaksoa (8o 1+0 ja huikeat -9). Onkohan kaverilla ihan pieni sokea piste......
Viimeksi muokattu: