Mietteitä Viking Cupin jälkeen.
Eilen tuli katsastettua TPS:n otteita kolmen ottelun verran ja eteenpäin oli mielestäni menty Pitsiturnauksesta. Vaikka homma onkin vielä pahasti keskeneräistä niin tällä hetkellä Palloseuralla näyttäisi olevan kolme maalintekoon pystyvää kenttää. Ykkösen pelistä paistoi eilen läpi väsymys ja varsinkin Widingin otteista puuttui se terävyys ja vauhti mihin jo Pitsissä ehti tottua. Pressiboxia mukaillen toivon, että Danielin kohdalla kyseessä on juuri vain tämän hetkinen kovempi treenaus, koska potentiaalia kyseisessä kaverissa on nousta jopa 10 parhaan joukkoon pistepörssissä. Kakkonen viiletti myös hyvin eilen ja onnistui luomaan painetta vastustajan päätyyn lähes aina kentällä ollessaan. Altsinkin peli näytti paljon paremmalta viime kauteen verrattuna. Kolmoskenttä oli varmasti kaikille TPS:n kannattajille positiivisin yllätys. Senttereinä vuorotelleista Sykösta ja Pulliaisesta, oli Pulliainen mielestäni parempi. Enemmän vain pitäisi Tuukan saada voimaa ja intensiteettiä peliin. Jämtin oli eilen maaginen. Antoi pari kunnon taklausta ja teki kovat tehot 5+1. Kavereiden kanssa seurattiin aika tarkkaan hänen peliään ja erityismaininta tulee karvaamisesta. Lähes joka kerta kun Jämtin lähti karvaamaan kiekkoa vastustajan pakilta, hän myös sen sai. Röyhkeyttä, fyysisyyttä ja suoraviivaista peliä esittänyt Ruotsalainen vakuutti. Kenenköhän scouttaus mahtaa olla? Saako Jouko sulan hattuun?
Pakistosta Kostaja esitti varmoja otteita ja Hulkkonenkin onnistui Lukko pelissä melkein antamaan kunnon avojään pommin. Pommi meni kuitenkin ohi ja Lukolle avautui 2-0 hyökkäys. Noh eiköhän Anttikin saa hieman sihtiä parannettua liigan alkuun mennessä. Pakisto huutaa edelleen sitä "Rivetiä" ja itse kyllä uskon, että sellainen vielä sinne hankitaan. Tietääkö kukaan muuten mikä Mika Lehtisellä oli kun ei pelannut? Tuomo Karjalainen pelasi mielestäni myös hyvän turnauksen, varmoja torjuntoja eikä mitään ylihienoja kikkailuja. Itse olen aika kahden vaiheilla, että tarviiko TPS uuden maalivahdin. Karjalainen kuitenkin näytti jo edelliskaudella mihin kykenee. Itse jaksan uskoa, että kunhan Karjalainen saa työrauhan niin tulos on myös hyvää.
Kaiken kaikkiaan itse olin tyytyväinen Tepsin ilmeeseen eilen ja oli myös mukavaa nähdä Essi vaihtoaitiossa. Tästä on hyvä jatkaa
Rallar