TPS 05-06 ?
Nostetaan tätäkin vähän...
Kun noita Suomen juurohoki pelejä oon seurannu ja siellä enemminki tätä Jypin tähteä Jaakko Ulhbäckkiä.
Tepsi tarvitsisi juuri tuollaisen tonne kolmoskenttään laituriksi. Tästä äijä kolmoseen ensi kaudeksi sanon minä, korkeella mun toivomus listalla. Toinen ketä on myös korkeella on Lukon Sami Torkki. Noita miehiä ei liigassa ole paljoa tai ainakaan saman tyylisiä.Hänkin kolmoseen laitaan tai keskelle, ihan sama mutta tepsiin. Ei tietenkään sovi unohtaa sitä ykkösen snaipperia , powerfordwardia ja kakkosen sentteriä. Jos nuo unohdetaan ensi kaudesta niin taas tulee kaudesta pitkä ja löysä paska...
Rautee,Tuokko,Bouck,Koivu,Kauppila,Metsäranta ja Nurminen varauksin ulos. Tilalle Torkki, Ulhbäck,Virta,Hyvönen,Pärssinen,varauksin Killer jonka tämä kausi näyttänee menneen penkin alle.Kolmosen toiseksi laituriksi toinen, joko Jussi Pesonen tai Arttu Luttinen, omasta mielestäni mielummin Pesonen. Nousisi joukkueen kiinnostuskin tämän hetkisestä mun silmissä huomattavasti.
Kuitenkin täytyy näitä nhl miehiä miettiä että miltä roster näyttäis ilman niitä, ni kai ne täytyy ensi kaudeksi jotenkin kans korvata.
Pakistosta Vyko, Dee, Rivet varauksin Hulk.
Tilalle Vykon korvaava hyvä kiekollinen esim Niskala. Muut tulisi korvata isoilla ja rumilla. Rivet pitäisi korvata Chris Joseph tyylisellä alle kolmikymppisellä jäbällä jolla valmiuksia ja haluja kovaan fyysiseen peliin ja voi tarvittaessa suojella omiaan.Hulk korvattaisiin Eskelisellä.Dee Markus Kankaanperä tyylisellä isolla ja nuorella puolustaja kolossilla.
Eihän tää ny niin vaikeeta ole... viel pitäis saada pätäkkää jostain.
Pistän selvennykseksi vielä "kenttiä":
Pärssinen-Aalto-Hyvönen
Vahalahti-Virta/Killer-Alatalo
Ulhbäck-Torkki-Pesonen
Korpikoski-Lius-Aho
Kipru-Kankaanperä
Niskala-"Wanabe Rivet Joseph"
Seikola-Eskelinen
Paukkunen-Eronen
Muut Tutoon kehittymään miesten peleihin.
Pitäskö faksata kirjotus ruissaloon otsikolla TPS 05-06 ??