Morgoth kirjoitti:
Jämtinin lahopää kommentit kuulostavat hyvältä. Eriasia tietysti miten Jortikan joukkueessa on tilaa 'lahopää'-pelityylille.
Tuossa taisivat tulla kaikki olennaisimmat seikat tästä svenssonista. Hyvältä kuulostaa, mutta se on eri asia kuinka pitkään. Itse ilmoittaudun vankasti tervetuliaistoimikunnan eturiviin, mutta aika näyttää, kenen riveissä Jortshu seisoo - ja mitä siitä sitten seuraa.
Jos jo omat joukkuekaverit pitävät miestä lähes avohoitopotilaana, ennusmerkit ovat hyvät ja tähdet puolellamme. Skviiiiiiik... who let the rats out? Lisättäköön vielä Jämtinin ansioluetteloon melko arvovaltaisen tahon arvio Ruotsin vuosien perusteella: tältä mieheltä ei kuulemma itseluottamus lopu kesken, ei hyvässä eikä pahassa.
Simon Batman vilkuttamassa hyvästejä Mikkelin junan ikkunassa olisi eittämättä tervetullut näky sekin. Tahto ja suuri sydän eivät näissä asioissa yleensä korvaa kääpiökasvuisuutta. Mestis lienee hänelle tällä hetkellä oikea sarjataso ja toteutuessaan siirto olisi kaikille osapuolille hyvä ratkaisu. Oman mausteensa soppaan tuo tietysti normaali TPS-faktori: ottajia Mestiksestä olisi löytynyt jo keväällä ja huomattavasti lähempää, ihan siitä puoluerajan toiselta puolen. Tuolloin siirto ei jostain syystä onnistunut.
Lopuksi haluaisin jälleen kerran kompata hyvää ystävääni Juhani Tamm... eikun nimimerkkiä kausi. Vaikka kaisulainen jo menikin lempeänä miehenä perumaan sanomisiaan, minä voin silti peesata alkuperäistä näkemystä: ei meillä ole maalivahtia (ei hätää, minä tarjoan seuraavan kierroksen...). Jos TPS todella haluaisi pelata SM-liigan kärkisijoista, ei kukaan edes harkitsisi sarjaan lähtemistä Tuomo Karjalaisen johdolla.
Ja mitä tulee niihin kaivattuihin liideritason puolustajiin, ilmainen vinkki Ruissaloon: Montreal Canadiens irtisanoi juuri Patricia Brisebois'n sopimuksen. nyt hilloa tiskiin ja pakkipari Kiprulle...