Tps 2005-06

  • 262 979
  • 1 468
Tila
Viestiketju on suljettu.

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Fantasiamaalivahteja työpäivän ratoksi

Viestin lähetti kausi

Narvanmaa tuhoaa sen palloseuran jota me olemme tottuneet kannattamaan. Näyttävä suoritus, kun ajattelee ettei vedä saveen pelkästään urheilullista puolta vaan myös taloudellisen. Mitä Jouko oikeasti enää edes pystyisi mokaamaan? Pateettisuudenpuusakassani julistankin kilpailun nimellä "Anna Joukolle vinkki" siitä kuka keksii, mitä vielä on jäljellä siitä palloseurasta jota vihattiin ympäri Suomea, siitä sakista joka noukki parhaat jätkät vuosi toisensa jlk, kasvatti niitä, voitti saatana mestaruuksia alati jne. Käy Joukolle muuten hommat vähiin, hankalaa ideoida päivät pitkät mitä seuraavaksi ryssiä.

Vuoden kuluttua Tepsi voi siirtyä sitten pelaamaan ottelunsa uuteen Kupittaan jäähalliin koska noin 3 000 hengen katsomo riittää hyvin niille, jotka haluavat katsoa Jokken HMV-kiekkoa.

Tässähän on monia positiivisia asioita: Saadaan parempi tunnelma tiiviimmässä hallissa, alemmat hallivuokrat jne. Ja tarvittaessa Tepsihän voi myös joustaa eli siirtää pelinsä kakkoskaukaloon jos samaan aikaan ykköskaukaloa tarvitaan yleisöä kinnostavampaan tapahtumaan eli esim. kori-, lento-, käsipalloon tai salibandyyn.

Eli oli todella hyvä asia, että Kupittaan uusi halli päätettiin rakentaa kaksikaukaloisena. Epailemättä Jokkella oli tässä valtuutettuna sormensa pelissä ja lobbaus valtuustossa toimi hyvin. Ja me kaikki täällä vain haukumme Jokkea, mutta emme näe samalla kuinka laskelmoivia päätöksiä meidän kaukoviisas Jokemme tekee ajaessaan viisivuotissuunnitelmaa Tepsin alasajosta vääjäämättömästi eteenpäin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Annamaila
Ja jos vielä vähän korjataan, niin Kobrat taitaa olla jo check-listalla. En tiedä, mitä ensi kaudella nähdään. Vanhustenkerhon parhaat rivitanssijat?

Huh hei, loistavaa! Kobrat pois, eihän niistä kukaan puhunut eikä niistä koskaan ollut mitään apua ottelutapahtumalle. Kai Aulis Virtanen, Hunajata ja Tepsi tekee kohta maalin on päätetty poistaa myös häiritsemästä?

Joke hei, vaihda samalla seuran nimi joksikin toiseksi. Turku Tigers on oikeesti ihan vitun hyvä idea.
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Annamaila
Ja jos vielä vähän korjataan, niin Kobrat taitaa olla jo check-listalla. En tiedä, mitä ensi kaudella nähdään. Vanhustenkerhon parhaat rivitanssijat?

Viestin lähetti pygmalion 12.5.2005
Mutta hei, sinnehän voisi ottaa tilalle vaikka sellaiset Wanhan Hywän Ajan lätkäurut, vai mitä... di-di-dit-di-diiiii...

Kuten sanottu, (Joukon) taru voi olla (meidän) taruja ihmeellisempää.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Noniin, MM-kisat ja kausi ovat ohitse. Jouko aikaisemmin kertoi MM-kisoissa jonkinlaista skouttausta tapahtuvan. Nyt odotellaan mielenkiinnolla hankintojen nimiä. Tulevatko Tanskasta, Valko-venäjästä vai tuleeko mistään. Itse veikkaan viimeisintä.

Näillä men.... (äh ei ihan vielä)
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Mä haluaisin mieluiten sen tsekkien peuransilmä-cheerleaderin Kobriin. Myös kotiinkuljetus käy.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vielä Heinosesta

Minulla ei ainakaan ole tiedossani että sopimus olisi tehtynä. Neuvottelukontakti on ollut mutta nimet saattavat joko jo olla tai sitten olla olematta paperissa.

Olen ihan tuelta sitä mieltä että ei helvetti. TPS ei voi tyytyä tällaiseen ratkaisuun vaikka "markkinat kuinka olisivat tyhjät". Tässä ei ole enää mitään koomista tai huvittavaakaan. Koko homma on luisumassa täysin perseelleen. Jos maalivahtiosastolle ollaan hankkimassa tuollaista vahvistusta niin muille osastoille ei pysty edes kuvittelemaan paikkoja.

On tässä joukonajanlaskulla joutunut moneen pettymykseen opettelemaan suhtautumista uudestaan mutta jos tepsin maalilla patsastelee ensi kaudella joku nevehööd heinonen tai muu vastaava niin mulla alkaa olla mitta siinä määrin täynnä jo ennen kauden alkua että saa riittää. Vittuako tässä itseään kiduttamaan. Pakko seurata sitten jotain muuta lajia tai keskittyä johonkin virikkeellisempään ajanviettoon. Onko liikaa vaadittu Turun Palloseuralta että edes yritettäisiin, nythän on pyyhe kehässä jo etukäteen.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Ei kyllä tunnu todelliselta että joku Sami Heinonen olisi Palloseuraan tulossa. Ei ne markkinat tosiaan niin tyhjät voi olla että tällaiseen ratkaisuun jouduttaisiin tyytymään. Ihmettelen kyllä suuresti jos tämä jamppa nähdään joukkueen maalilla ensi kaudella. Miksei sitten oltu hieman aikaisemmin liikkeellä ja pistetty tarjouksia sisään vaikka jollekin Vehaselle.

Ei kai Jortsu voi tällaiseen tyytyä.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllähän Sami Heinosen spekulointi Palloseuran ykkösmaalivahdiksi aiheuttaa suurta tuskaa. TPS on joukkue, joka kuuluu Suomessa suurseuroihin ja sen pitää taistella joka vuosi tosissaan mestaruuden voittamisesta. Mitä tekeekään joukkueen uskottavuudelle edes ajatella maalille keskinkertaista torjujaa. Jos tämä huhuttu siirto toteutuu, niin täytyy myös ihmetellä Jortikan roolia. Onko hänellä sittenkään valtaa pelaajahankinnoissa vai tehdäänkö hankinnat edelleen mielivaltaiseti kabinetissa, jossa valmennusjohto ei ole mukana. Toivon todella, että Jorea kuunneltaisiin ja hänen toiveensa otettaisiin tosissaan. Ei ole hyväksi jos heti kättelyssä henkilökemiat alkavat tulehtumaan. TPS:n uskottavuus on ollut viime vuosina koetuksella monilla osa-alueilla. Lisää shittiä ei kai kukaan enää kaipaa. Tosin, sitä lienee luvassa. Monet Pitävät Heinosen siirtoa jo lähes varmana. Itse en siihen kuitenkaan usko, ainakaan vielä. Ans kattoo miten meidän tällä kertaa käy.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Heinonen? Siis kuka? Pikainen haku Blues-alueelle kertoo kenestä on kyse.
"Ei Jamoa kannattaunt pitää, meillähän on Sami Heinonen"
(HAHAHAHAHAHAHA!!)
Heinonen on Blues-uransa aikana tasaiseen tahtiin hörppinyt sen yhden helpon maalin per ottelu.
Kyllähän nyt kaiken järjen mukaan Heinonen voisi lähteä, samoin kuin MElomo.
Sillä erolla että Oksa osoitti viime kauden aikana olevansa henkisellä puolella luunkova kaveri. Sitä Heinonen ei ole missään vaiheessa pystynyt osoittamaan.
Siis mitä helvettiä? Mikään - ei mikään anna syytä olettaa että Heinoselle tälle kaudelle olisi tarjolla mitään muuta kuin kolmosveskarin paikka.
Heinonen on hyvä liigatason veska, mutta valitettavasti meillä se kolmannen pillin soittaja.
Kiitos ja näkemiin:

Heinonen Sami
Elomo Miika

Ei mitään käyttöä näille herroille.
Ai niin.. onhan meillä naftaliinissa vielä Sami 'helppomaali' Heinonen. Vai onko hänet jo keritty heivaamaan muualle?
Täähän on ihan Jokken näköinen hankinta, eli ei syytä huoleen. Valtakunnassa onneksi edelleen kaikki päin vittua. Noh, itse olen niin hyväuskoinen hölmö, että luotan Karjalaiseen. Tuomo pelasi niiiin loistavasti toissa syksynä napaten jotain 17 (vai mitä se oli?) tappiotonta putkeen kun puoli joukkuetta oli (kirjaimellisesti) saikulla. Edellisestähän Tuomoa kiitettiin penkkipaikalla ja Teemu otettiin häviämään kentälle. Tuon jälkeen Karjalainen on saanut vain satunnaisesti kylmiä näyttöpaikkoja Lassilan imuroidessa.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti AnaMasa
Täähän on ihan Jokken näköinen hankinta, eli ei syytä huoleen.

Aika vakuuttavaa juu.

Lisäksi vielä parhaat palat Jatkoajan pelaajaesittelystä:

Heikkoudet:

Päästää liikaa helppoja maaleja. Torjuntatekniikka ei ole paras mahdollinen.

Lisäksi:

"Hämeenlinnassa hän jäi kuitenkin kolmosvahdiksi ja näin ollen hän palasi Mestikseen."

Ja:

"heinosen povattiin taistelevan Bluesin kakkosvahdin paikasta Myllyniemen kanssa. Aloitti kautensa Mestiksessä Vantaalla, mistä siirtyi Järvenpään kautta TuToon."

On tämä uskomatonta.
 

Iso-Horst

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NY Islanders
Mihin perustuu tämä raivokas Heinos-spekulointi ? Onko taustalla jokin vähänkään uskottava lähde vai onko joku jatkoaikalainen mennyt syömään vääränlaisia sieniä ?

Aika vaikea uskoa Heinosen sainaamiseen. Jortsu sanoi Turku TV:ssä reilu viikko sitten suurin piirtein näin: " Agentit ovat tarjonneet meille valtavan kasan nimiä, mutta en mä ole niistä yhtäkään kelpuuttanut. Me tarvitaan vielä noin kolme uutta miestä, joista kahden pitää olla todella kovan luokan pelaajia."

Samassa haastattelussa kävi ilmi, että katseet ovat pääasiassa ulkomaisilla markkinoilla, joten noita puheita vasten olisi Sami Heinosen pestaaminen todella uskomaton veto. Vaikka Narva Heinosta valmennusjohdolle esittäisikin, niin kyllä Jore viimeistään ampuisi moisen ankan alas.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti Iso-Horst
Mihin perustuu tämä raivokas Heinos-spekulointi ?
Huhuistahan täällä kait höpistään, kun ei mitään muutakaan ole tarjolla. Haukutaan samalla Jokke ja Don ihan varmuuden vuoksi, koska se ettei me tiedetä jotain, ei tarkoita etteikö ne olis mokannut sitä, mistä me ei siis tiedetä mitään.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Viestin lähetti Iso-Horst
Mihin perustuu tämä raivokas Heinos-spekulointi ?
Toivottavasti kyse on tästä agenttien perinteisestä vedätyksestä. "Seura X on tarjonnut pelaajastani tuon ja tuon verran."
Henk.koht. en jaksa uskoa tuon Heinosen tuloon. Mielummin lähdetään kauteen sitten vaikka Karjalaisella + junnu(i)lla.
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Iso-Horst
Vaikka Narva Heinosta valmennusjohdolle esittäisikin, niin kyllä Jore viimeistään ampuisi moisen ankan alas.

Tämä onkin juuri yksi niistä asioista, miksi on hienoa että Jortsu on ruorissa. Veltto-Joke ei tule ikinä jyräämään Jortsua, ei ikinä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Iso-Horst
Mihin perustuu tämä raivokas Heinos-spekulointi ? Onko taustalla jokin vähänkään uskottava lähde vai onko joku jatkoaikalainen mennyt syömään vääränlaisia sieniä ?

Pienessä sienessä tai en mutta minä taisin olla se joka asiasta ensimmäisten joukossa taruili. En minä täällä nyt ala mitään lähteitä esiin lätkimään kunhan kerroin minulle kerrotun, mikä siis minun osaltani oli juuri se että Tps oli omasta aloitteestaan neuvotteluyhteydessä Heinoseen. En ole väittänytkään muuta. Itse asiasssa jos tarkkoja oltiin niin sanoin että neuvotteluyhteys on katkennut, thank god.

En minä kyllä ala tuon tiedon johdosta Joukoa ja Ahannu palvomaan. Katsos kun mikään maailmanmahti ei saa minua vakuuttuneeksi että Jortikka olisi tällaista epäkuranttia tavaraa tilannut. Jos joku organisaatiosta on sienessä niin se on se joka tällaisiin jätkiin hukkaa palkanmaksajansa työaikaa ja loppusakki jotka sellaista päältä katsoo ovat kyllä raskaasti hiivassa.
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Juippi
Monet Pitävät Heinosen siirtoa jo lähes varmana.
Öh, ketkä monet? Monet tällä palstalla vai monet muut? Ei tällä palstalla ole ainakaan kovin moni siihen joukkoon ilmoittautunut.

Koko Heinos-homma kuulostaa aika oudolta. Kaveri on 28-vuotias eikä mikään potentiaalinen junnu. Eikä potentiaalisia junnumolareitakaan ole ollut tapana houkutella muista seuroista, koska sellaisia on kasvatettu Turussa itse tai vaihtoehtoisesti he ovat itse ottaneet seuraan yhteyttä. Ehkä Heinoseen (olikohan TuTon Ville Heinonen? ;D) on ollut neuvotteluyhteys, mutta en sekuntiakaan usko, että mies nähtäisiin Tepsin rosterissa. Vai ovatkohan tehneet jonkin sortin yhteistyösopimuksen, että kun kaikki TPS-vahdit ovat sairastuvalla, voidaan käyttää TuTon (Sami) Heinosta? ;)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eiköhän pistetä stoppi tälle tapaus heinoselle. Katsotaan virallista kantaa mutta lopetetaan tämä saatanan vatvoviminen. Jollei muuta puheenaihetta ole niin sitten vaan turpa rullalle. Eniten vitutaa tämä "mutujoukkue". No joo...puhetta pitää olla jne, mutta jos kaikki perustuu siihen, mitä MAHDOLLISIA pelaajia on tulossa kontra jokken saamattomuus niin antaa nyt jo perkele olla.

Kesähän tässä painaa päälle.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Yllättävän negatiivista keskustelua TPS:n ensi kauden joukkueesta täällä. Tepsillähän on tällä hetkellä melkein valmis joukkue jo kasassa. Ehkä Jokereiden jälkeen tämän hetken kovin rosteri SM-liigassa, sen verran auki ovat asiat muuallakin. Näin ulkopuolisen silmin TPS ei paljoa tarvitse taistellakseen kannusta. Ilmeisesti kuitenkin hunajaan tottuneille sen pitääkin olla paperilla etukäteen varma mestaruus, ennenkuin kelpaa.

Nurminen - Aalto - Widing
Vahalahti - Kauppila - Alatalo
Jämtin - Lius - Aho
Korpikoski - Pulliainen - Virtanen
Makkonen

Hyökkäyshän on jo valmis, Daniel Widingin potentiaalin näen turkoosit lasit pois riisuenkin niin korkealla, että kyseessä on yksi kovimpia hyökkääjäsiirtoja tänä keväänä liigassa, tosin siis tähän mennessä. Tekee 40 pinnaa jos saa kunnolla vastuuta. Toisaalta jos TPS haluaisi varman mestaruuden, niin vielä 1 huippulaituri tuohon.
Todella laaja hyökkäysmateriaali, jossa lisäksi läpimurtoaan odottelevia junioreita mukavasti mukana. Ja mikä parasta, junioreilla jo miesten pelejä paljon takana.

Pakisto taasen voisi näyttää tältä:

Kiprusoff - x
Hulkkonen - Lehtinen
Eronen - Seikola
Backman - Paukkunen
Palmroth

Tuohon Kiprulle hyvä pari ja pakisto on hyvällä tasolla, ehkä sitten loppukaudesta joku ulkomaalainen tuomaan lopullisen iskukyvyn.

Maalivahtiosasto sitten mielellään kaipaisi sitä 1-maalivahtia.

Mutta jos kokonaisuutta ajatellaan, niin n. 2-3 hyvää pelaajaa puuttuu enää TPS:ltä ja joukkue on mestarisuosikkeja ensi kauden sarjassa. Ulkomaalaispaikkoja on auki kaksi, joten "mitä vain voi vielä tapahtua". Ulkomaalaisten hankinnan kanssa ei ole kiire koskaan, aikaa on tammikuun lopulle saakka.

Erittäin vahvalta näyttää TPS tällä hetkellä, siinä mielessä ainakin loistavaa työtä Narvanmaalta, että sai pidettyä viime kauden rungon kasassa.
Se on jo paljon muihin seuroihin verrattuna.
 
Se että minä olisin tyytyväinen tarkoittaisi sitä että ykkös kentän laituri sekä kakkos kolmos kentän sentteri hankittaisiin sekä puolustuksesta eronen ja paukkunen ulos sekä tilalle vähintaan 1 huippu nimi sekä 2 fyysistä pakkia .. ja ykkös molari joka voi haastaa bäcströmmin ja thomasin.
 

moukari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, OTTAWA SENATORS
Viestin lähetti Brett
Yllättävän negatiivista keskustelua TPS:n ensi kauden joukkueesta täällä. Tepsillähän on tällä hetkellä melkein valmis joukkue jo kasassa. Ehkä Jokereiden jälkeen tämän hetken kovin rosteri SM-liigassa, sen verran auki ovat asiat muuallakin. Näin ulkopuolisen silmin TPS ei paljoa tarvitse taistellakseen kannusta. Ilmeisesti kuitenkin hunajaan tottuneille sen pitääkin olla paperilla etukäteen varma mestaruus, ennenkuin kelpaa.

Nurminen - Aalto - Widing
Vahalahti - Kauppila - Alatalo
Jämtin - Lius - Aho
Korpikoski - Pulliainen - Virtanen
Makkonen

Hyökkäyshän on jo valmis, Daniel Widingin potentiaalin näen turkoosit lasit pois riisuenkin niin korkealla, että kyseessä on yksi kovimpia hyökkääjäsiirtoja tänä keväänä liigassa, tosin siis tähän mennessä. Tekee 40 pinnaa jos saa kunnolla vastuuta. Toisaalta jos TPS haluaisi varman mestaruuden, niin vielä 1 huippulaituri tuohon.
Todella laaja hyökkäysmateriaali, jossa lisäksi läpimurtoaan odottelevia junioreita mukavasti mukana. Ja mikä parasta, junioreilla jo miesten pelejä paljon takana.

Pakisto taasen voisi näyttää tältä:

Kiprusoff - x
Hulkkonen - Lehtinen
Eronen - Seikola
Backman - Paukkunen
Palmroth

Tuohon Kiprulle hyvä pari ja pakisto on hyvällä tasolla, ehkä sitten loppukaudesta joku ulkomaalainen tuomaan lopullisen iskukyvyn.

Maalivahtiosasto sitten mielellään kaipaisi sitä 1-maalivahtia.

Mutta jos kokonaisuutta ajatellaan, niin n. 2-3 hyvää pelaajaa puuttuu enää TPS:ltä ja joukkue on mestarisuosikkeja ensi kauden sarjassa. Ulkomaalaispaikkoja on auki kaksi, joten "mitä vain voi vielä tapahtua". Ulkomaalaisten hankinnan kanssa ei ole kiire koskaan, aikaa on tammikuun lopulle saakka.

Erittäin vahvalta näyttää TPS tällä hetkellä, siinä mielessä ainakin loistavaa työtä Narvanmaalta, että sai pidettyä viime kauden rungon kasassa.
Se on jo paljon muihin seuroihin verrattuna.


Samaa mieltä. Jo se, että meillä on pitkästä aikaa eliittivalmentaja on helvetin hyvä asia. Koutsi joka saa parhaimmillaan joka pelaajasta 110% irti ja jos ei peli käy niin Jortikan tepsissä ei silloin myös olla kentällä niinkuin esim. metsäranta oli viime kaudella vaikka herra on Mr puukäsi.

Ja tämä koutsi ei ota kaikkia tappioita omaan piikkiin kun on nii vaikia valmistautuu.....

1 kunnon laituri, 1 hyvä maalivahti ja 1 kovaotteinen puolustaja, niin kauteen voidaan lähteä hyvillä mielin.

Ai niin, se pam pam paukkunen voitais antaa vaikka jokereille, jos eivät huoli muuten, niin maksetaan vähän.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Viestin lähetti Brett

Mutta jos kokonaisuutta ajatellaan, niin n. 2-3 hyvää pelaajaa puuttuu enää TPS:ltä
Tuosta on suurin osa jatkislaisista samaa mieltä ja niin on myös Jortikka.
Ongelmana on seurajohtomme kyvykkyys hankkia nuo tarvittavat pelaajat.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Vanha Len
Eiköhän pistetä stoppi tälle tapaus heinoselle. Katsotaan virallista kantaa mutta lopetetaan tämä saatanan vatvoviminen. Jollei muuta puheenaihetta ole niin sitten vaan turpa rullalle. Eniten vitutaa tämä "mutujoukkue". No joo...puhetta pitää olla jne, mutta jos kaikki perustuu siihen, mitä MAHDOLLISIA pelaajia on tulossa kontra jokken saamattomuus niin antaa nyt jo perkele olla.

Kesähän tässä painaa päälle.

Olen samaa mieltä siltä osin että eihän täällä juuri kukaan ole väittänyt että Heinonen pelaa varmuudella palloseurassa, sen sijaan ml minä olen kertonut kontaktia olleen. Jos ketjun otsikko on ensi kauden tepsi niin kai se aika relevanttia on juuri täällä kirjoitettuna.

Vai laitetaanko koko topic kiinni kun ei kerran uutta tietoa juuri tule? Olisi kovasti ruissalon toiveissa, I guess.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viestin lähetti kausi
Olen samaa mieltä siltä osin että eihän täällä juuri kukaan ole väittänyt että Heinonen pelaa varmuudella palloseurassa, sen sijaan ml minä olen kertonut kontaktia olleen. Jos ketjun otsikko on ensi kauden tepsi niin kai se aika relevanttia on juuri täällä kirjoitettuna.

Vai laitetaanko koko topic kiinni kun ei kerran uutta tietoa juuri tule? Olisi kovasti ruissalon toiveissa, I guess.

Ei laiteta topiccia kiinni. Anteeksi avautumiseni...ei kuulu tapoihin, mutta nyt vaan jostain syystä kyseinen asia keitti yli.
 

januari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Pallo Seura, TuTo
Tänään iltapäivällä oli Hansan Rossossa syömässä ja kas huomaan kulmapöydästä häikäisevän kiiltävän kaljun..
siristelin silmiäni ja totesin että herra J.Narvanmaa se siellä syömässä. Ei siinä mitään, sitten huomasin että häntä vastapäätä istuu Kalle Sahlstedt... Tässä vaiheessa mieleeni juolahti että olisiko soppari neuvottelut menosa vai mitä?
kun taas tajusin että jos näin on niin kalastajana on jokke, joten ei voi olla neuvottelut menossa!
Mutta kuitenkin näyttäisi että jokke jotain yrittää tai sitten "pikku killeri" oli vain sattumalta samassa pöydässä, mistä sitä tietää.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Viestin lähetti januari
Tässä vaiheessa mieleeni juolahti että olisiko soppari neuvottelut menosa vai mitä?

Huhujen mukaan Killeri ois Ruotsiin jäämässä, kun taas Kärppä-ihmisten mukaan soppari ois jo sinne.
Tietysti toivoisin, että jos takaisin tulee niin tulis kasvattajaseuraansa.
Mut ilmeisesti Jokkekin yrittää parhaansa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös