Allekirjoitan tämän tutuuden.Viestin lähetti Koivureki
Tietysti Tapparalla oli silloin kookas joukkue josta löytyi isoja ja fyysisiä pelaajia kuten Marko Mäkinen ja Janne Grönvall. Mutta eipä se ainakaan niissä otteluissa missä itse olin silloin paikalla mitään erityisen ronskia ja fyysistä kiekkoa pelannut ellei sitten roikkumista, koukkimista ja ylipäätänsä ns. kahvaamista sellaiseksi lasketa. Nykyinen Lukko taitaa pelata huomattavasti fyysisemmin kuin sen aikainen Tappara.
Lukon pelityyli on ainakin osittain kyllä minun mieleen ainakin, itse olen huomattavasti kovemman jääkiekon kannalla kun mitä ollaan esitetty, vaikka pieniä valonpilkahduksia on välillä näkynytkin. Jossain vaiheessa väittelin TPS:n hippakiekon kannattajien kanssa tuttavaporukassa kuten myös Jatkoajalla, mutta turha sitä on sen enempää aukoa päätään, toinen on toista mieltä ja toinen toista. Kaukalon kaventamisen kannalla olen ollut muuten jo toistakymmentä vuotta.
Itse ottaisin avosylin vastaan Nummelinin, T.Virran, Sahlstedtin kuten myös esim Kallion (ylläri) mutta jotain muutosta on saatava tähän koko konseptiin. Katsojat senkun kaikkoaa sen myötä että matseissa ei tapahdu mitään. Klap klap -maalejakaan ei enää nähdä edes hyviltä pelaajilta koska peruuttelu ja sumputus on tullut jäädäkseen. Nyt vaadittaisiin tosiaankin se että ensimmäiseksi Narvanmaa saisi lähteä vittuun ylipalkatulta palliltaan ja aloitettaisiin koko homma uudestaan.
Kovuutta ja fyysisyyttä sekoitettuna taitoon, kiitos.
Foobar on muuten silti toisaalta oikeassa että hyvin on Palloseura pelannut viime aikoina Helsingissä, siellä jäähalliksi kutsutussa pömpelissä.