Juha Salminen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Onko jollain muuten tietoa Tepsin treeniaikataulusta? Olisi ihan kiva päästä pälyilemään. Mennäänkö vielä kuivaa vai ollaanko jäällä?
Pressiboxi? Someone?
Pressiboxi? Someone?
Viestin lähetti Juha Salminen
Onko jollain muuten tietoa Tepsin treeniaikataulusta? Olisi ihan kiva päästä pälyilemään. Mennäänkö vielä kuivaa vai ollaanko jäällä?
Pressiboxi? Someone?
Viestin lähetti Juha Salminen
No tuollaisen kauden jälkeen on hyvin mahdollista, että Alatalo lähtee, vaikka hän itse sanoikin ennen viime kautta, että se maailma on nyt nähty ja kunnolla saa pistää taaloja pöytään, jos hän uudelleen lähtee.
Nyt Pressiboxi on puhaltanut tuulta purjeisiin ja kertonut sisäpiirin tietoa, että Alatalon lähipiiri olisi siirtymisestä vihjannut.
Nyt Jokke ja Hannu herätys! Peter meille ehdottomasti. Minä pidän kyseisen herran pelityylistä siitä yhdestä episodista huolimatta.Viestin lähetti Pressiboxi
Kanadasta kuuluu kummia. Peter Schaefer on viime kesän tapaan edelleen vailla NHL-diiliä, eikä Vancouver ole halukas signaamaan tai edes treidaamaan miestä kunniasyistä.
Mielenkiintoista nähdä onko TPS kisassa mukana, jos Schaefer tulee Eurooppaan ensi kaudeksi. Takuuvarmat 35 maalia SM-liigassa luulisi sulattavan jäät viime kevään jäljiltä, oli tilanne henkilö/manageritasolla mikä tahansa?
Viestin lähetti champselyse
Nyt Jokke ja Hannu herätys! Peter meille ehdottomasti. Minä pidän kyseisen herran pelityylistä siitä yhdestä episodista huolimatta.
Viestin lähetti Golden Brett
Onhan asiaa käsitelty, mutta tuleeko tepsiin ulkolainen maalivahti ja koska ? Käsittääkseni tulee. Mielipiteitä ?
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Sinne meni Cajanek St.Louisiin, jos joku häntä nyt vielä haikaili. Vahvistukset taitavat tulla todella "puskista" mikäli niitä nyt sitten tulee.
Petri Varista huhuillaan lainaksi sveitsiläisseurojen kesken.
Viestin lähetti champselyse
Nyt Jokke ja Hannu herätys! Peter meille ehdottomasti. Minä pidän kyseisen herran pelityylistä siitä yhdestä episodista huolimatta.
Viestin lähetti Kossu
Ikävä toistaa itseään, mutta Hannu ja Jouko tiedottavat kun asiasta on faktaa esittää. Täällä esiintyneiden arvostelujen johdosta TS:kin on rauhoittunut hetkeksi.
Viestin lähetti Musta
Asiasta kolmanteen. Schaefer ei taida Tepsissä enää pelata. Kuulemani mukaan Ansas toivotti viime keväänä baari-illan tuoksinassa kanadalaisvahvistukset hevon sinneniin, koska miesten otteet eivät play-offseissa vakuuttaneet.
Tämän päin naamaa -tyylisen avautumisensa Ansas teki vieläpä ennen pronssiottelua!
Varsinaisia hymypoikia nämä meidän Hannut.
Viestin lähetti Sparrow
We all deserve a second chance.
Viestin lähetti besch
Tottakai, mutta olen kyllä aivan samaa mieltä kriitikoiden kanssa ettei tälläisiä kallispalkkaisia kanukkeja täällä tarvita jos he eivät tiukassa paikassa saa kaivettua turbovaihdetta esille. Heistä maksetaan enemmän ja myös odotetaan enemmän. Piste.
Ulos sanon minä. Sheareriä vastaan ei paljoa jäänyt, mutta ykkössentterin pitää ollaa astetta kovempi.
Mielestäni Shearer ratkaisi Alatalon kanssa monta ottelua tiukoissa paikoissa, mutta samaa muistikuvaa ei ole jäänyt kahdesta muusta kanadalaisesta.
Koko joukkue hiipui pleijareissa, enkä ymmärrä miksi esim. Immosta kehuttiin, ei paljon vahvistukseksi voi kutsua. Kuitenkin suurin loska kaatuu ja tulee kaataa kalliimpien miesten niskaan. Alatalo taisteli loppuun asti uskomattoman hienosti, mutta pätkätyökanukit olivat velttoja. Siksi heille ei ole tilaa.
Viestin lähetti ahk
Täytyy kuitenkin muistaa, että kanukeiden hankinnan jälkeen TPS:n peli alkoi runkosarjassa kulkea. Sitä ennen taidettiin olla jossain plaijariviivan alapuolella. Lisäksi Shearerin peliin tuli samaan aikaan aivan toinen vaihde.