Viestin lähetti Kossu
Olin muuten tosissani yhden nimen kanssa.
Viestin lähetti PIISPA
Luciano Borsato... se olisi jo upeaa :) Tuota hienompaa olisi enää Veikko Niemisen luistelu jäälle tepsin avauskentässä.
Vieläköhän Steven Graves on vapailla markkinoilla?
Viestin lähetti Mustavalkoinen
No niin, päivän TS vahvistaa kauden suurimman siirtouutisen. Tulkoon valkeus meidän koeteltujen ylle: uusi video taulu saadaan jo kauden alkuun eikä tässä tapauksessa ole pelkoa NHL-peikosta. Voi pelikin näyttää paremmalta, kun on (jos on) kunnon kuvanlaatu.
Siirtosummakin on ilmoitettu, yli 700 000 euroa.
Viestin lähetti stouni
Ketää mahdoit noista tarkoittaa?
Itse ottaisin topon
ja nedvedin
ja tietysti nurmisen maaliin;)
Viestin lähetti Oloneuvos
No niin, taas on lauantai ja pitäisi lähteä kalaan Nauvon vesille. Viime kerralla kalassa käydessäni Ruissalo sekoili oikein kunnolla Kuivalais-episodin merkeissä. Jos tänä viikonloppuna joku valopää keksii uutisoida Wallinheimon sopimuksen Tepsin kanssa minä lopetan fisustamisen. :D
Ja lätkän seuraamisen myös!
Viestin lähetti Pressiboxi
Inhoan pilata mökkeilyäsi mutta maanantaina TPS:n ykkösketju on muotoa Kai Nurminen - Mika Nieminen - Esa Tikkanen. Takana luutivat Osku Grönman ja Timo Willman. Maalissa on Sjöroosin Rane, eikä palkkakulutkaan nouse :)
Loistavaa!!! Toistaiseksi paras siirtouutinen! Ehdinkin jo viimeiset kymmenen vuotta kirota Turkuhallin tarkkaakin tarkempaa keltasumumosaiikkinäyttöä! Ei ollut mitään herkkua katsella "replay"-maaleja. Ehkä ens kaudella...Viestin lähetti Mustavalkoinen
No niin, päivän TS vahvistaa kauden suurimman siirtouutisen. Tulkoon valkeus meidän koeteltujen ylle: uusi video taulu saadaan jo kauden alkuun eikä tässä tapauksessa ole pelkoa NHL-peikosta. Voi pelikin näyttää paremmalta, kun on (jos on) kunnon kuvanlaatu.
Siirtosummakin on ilmoitettu, yli 700 000 euroa.
Eiköhän se taulu näytä vastustajankin maalit uusintana:(Viestin lähetti Jalkamiina
P.S. Toivottavasti joku vaan tekee niitä maaleja :D
Viestin lähetti Pressiboxi
Inhoan pilata mökkeilyäsi mutta maanantaina TPS:n ykkösketju on muotoa Kai Nurminen - Mika Nieminen - Esa Tikkanen. Takana luutivat Osku Grönman ja Timo Willman. Maalissa on Sjöroosin Rane, eikä palkkakulutkaan nouse :)
Viestin lähetti mission16W
EDIT: Paniikkia ilmassa? Ei nyt vielä, mutta hiljalleen.
Viestin lähetti Jet Ace
Olisiko historiallinen, ainakin ensimmäinen kirjoitus liikkuvasta junasta
Venäjällä?
Olisiko jotain, johon turkulaiset veljet haluaisivat minun ruplani
käyttävän?
Onko "paniikkitilanteessa" piikki auki?
Viestin lähetti L-Mies
Eikös Melzigillä ollut viiden vuoden pahvi? Mitenköhän se pärjäisi lätkävalmentajana...