Toteutuuko Black Sabbathin Helsinginkeikka 05.07.05?

  • 1 222
  • 4

Toteutuuko Black Sabbatin keikka 05.07.05?

  • Kyllä

    Ääniä: 19 44,2%
  • Ei

    Ääniä: 24 55,8%

  • Äänestäjiä
    43
  • Poll closed .

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No niin, tuntien mm. herra Osbournen maineen ja historian, mitä luulet; saapuuko legendaarinen Black Sabbath Suomeen 5.7., tai siis kysymys on, nouseeko bändi lavalle asti?

Kaikkien viime vuosien peruutusten ja Ozzyn toikkarointien jälkeen en itse usko mitään, ennenkuin näen Ozzyn, Tonyn, Geezerin ja Billin lavalla.

Tuli vaan tällainen mieleen, kun tuo keikkapäivämäärä uhkaavasti lähenee...
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Minä taas yritän lujasti uskoa viimeiseen asti, että Suomeen tulevat. Oli se vaan niin mahtava se vuoden 1999-keikkakin ! Eli suuressa toivossa keikkaa odottelen, mutta jos ei toteudu, niin eipä sille sitten mitään voi... Anyway, Ozzy, my idol number one ! :-)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pitäsikö sitten manailla että ei kun olen yksi niistä katkerista paskiaisista jotka eivät lippua saaneet?

Keskustelin tässä männä viikolla terdetouhuissa siitä kuinka tuskaista on jäädä konsertista, siitä nautinnosta, ulos. Totesin että täytyy koittaa keksiä vastinetta, kaivaa vanhat vinyylit esiin jne. Tuttavani epäili ettei se ole ollenkaan sama asia...noh, sanoin siihen vaan että ehkä ei, mutta jos yhden niistä siinäkin pyörineistä teinikimalaisista taluttaisi kotiin ja pistelisi voimakkaasti Sabbra Caddabran tahtiin pääsisi kyllä aika saatanan lähelle sitä...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas, sitä sitten maalaillaan piruja seinille. Kyllä saa olla todella pätevä syy, että Ozzy ja kumppanit peruu keikkoja. Ozzyhan ei aikoinaan perunut omaa soolokeikkaansa, vaikka jalka oli murtunut.

On se hieno syntymäpäivälahja nähdä Sabbath livenä. 5.7.2002 oli myös hieno syntymäpäivä, kun kotiuduin intistä ja menin heti ostamaan 20-vuotiaana alkosta kirkasta. Toivottavasti tästä tulee vielä hienompi päivä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
55.81% äänestäjistä oli siis väärässä.

Onneksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös