Total NHL Forever

  • 50 043
  • 165

Learn2Play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Pieni nega ääneen liittyen oli tän päivän jaksossa toi Koivusen piipahdus jaksossa, joskin äänenlaatu ja kohina oli varsin ymmärrettävää. Eiköhän tuokin asia saada kuntoon kauden aikana, kun tarkoitus on varmaan saada Koivusta aika moneen jaksoon mukaan.
Joo pieni nega äänestä (taisi olla aika spontaani vierailu?), muuten isoa plussaa siitä että otettiin heti Koivunen mukaan, vaikutti rennolta ja miellyttävältä tyypiltä!
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Kuuntelin eilen ekaa kertaa tätä podcastiä ja olin kyllä positiivisesti yllätynyt. Minkälainen parannus noihin Rantasen ja Nyholmin paskajaaritteluihin ja netflixhöpötyksiin.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Hyvä setti kundeilta, Touru parantanut alukuajoista aivan huikeasti ulosantiaan, ja Hoffa osaa nykyisin olla liikaa negailematta ja ”opettamatta” kokemattomampaa kollegaa… Ainoa miinus tässä jaksossa sille, että SM-Liiga sai vähän liikaakin tilaa, NHL Podcast kun tämä kuitenkin pohjimmiltaan on!
 
Onhan tämä tosiaan ihan helvetin hyvä podcast ja juuri viikkokatsaus NHL:stä, varsinkin kun ei tule itse pelejä tällä hetkellä kovinkaan paljoon katsottua. Touru kehittynyt valtavasti, ja tykkään kun mieheltä tulee nykyisin välillä todella suorasukaisia heittoja jostain pelaajista tai joukkueista, että ihan oikein säpsähtää. Saa Hoffreninkin nauramaan. Hyvää kamaa kummaltakin ja vielä tuo uusi kirjeenvaihtajakin antoi hyvän ensivaikutelman.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Itse löysin tämän podcastin vasta viime kauden pudotuspelien alussa, ja olen tykännyt aivan valtavasti. Touru ja Hoffren ovat juuri oikeat miehet purjehtimaan tämän laivan kanssa. Muistan, että Hoffren oli aika ärsyttävä ja ulossaanti oli hänellä heikkoa joskus YLE Puheen NHL-illoissa, mutta nyt on ihan eri luokan mies. Vancouverissa olevan kirjeenvaihtajan ulosanti ei vielä ekalla kerralla vakuuttanut, vaikka itse asia olikin hyvää. Laitetaan huonohko ulosanti sen piikkiin, että äänityshetkellä kello oli jotain aamuviisi Vancouverissa. Onhan tuo varsinainen unelma-ammatti matkustella ympäri Kanadaa ja katsella NHL-kiekkoa.

Toivottavasti Liiga ja muu eurooppalainen jääkiekko ei saa liikaa tilaa. Noin kymmenisen minuuttia voisi mielestäni puhua muusta jääkiekosta kuin NHL:stä ja loput jättää itse NHL:lle. Tämä kun kuitenkin on NHL-podcast.

Täytyy oikein laittaa palautetta podcastille itselle, että jatkaa samaan malliin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ei minulla paljoa muita ole kuuntelussakaan kuin tämä ja Kimanttia. Kaukosenlaidalla ja Kaljukorneria tulee silloin tällöin kuunneltua.

Tourun ja Hoffrenin vahvuus on tosiaankin tuo, että äijät pureutuu ihan kunnolla asioihin. Kimanttia sitten taas on enemmän viihteellinen hassuttelu.
 

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hitunen offtopic: mutta miten nuo NHL-kirjeenvaihtajat valitsevat toimipaikkansa Kanadassa? Hoffahan oli ainakin Torontossa, Touru Edmontonissako- kö? Ja nyt tämä uusin kaveri Vancouverissa?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kuuntelin tuon liiga-osuuden viimeisimmästä jaksosta ja on kyllä surkean kuuloinen podcast. Ahdistavaa kuunneltavaa, kun toinen on rauhallinen ja analyyttinen ja lisäksi, mikä pahinta, tuntuu että hieman häpeää kollegansa sanomisia. Sitten pakka jotenkin hajoaakin käsiin, kun toiselle jää taustahuutelijan rooli, eikä saa oikein kiinni mistään.

En suoraan sanottuna ole kuunnellut aikoihin mitään näin huonoa. Toivottavasti Tourulla on NHL:stä edes jotain järkevää ja ennenkaikkea jäsenneltyä sanottavaa.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Ihan lupaavankuuloinen tämä uusi änärirotta, mutta jos is on itseään yhtään kunnioittava mediapulju, niin pistää tämän jantterin tota tota tota tota tota tota -vammaisuuden kuriin HETI.

Laskin jossain lähetyksessä että minuutissa tuli 7 totaa.
 
Touru vähän suoritti taas. Top-5 NHL-pelaajissa sijalla neljä Jack Eichel, koska on hyvä nyt. Sijalla kolme Auston Matthews ja perustelut luokkaa "Ei ole tehnyt tällä kaudella oikein mitään".
 
Touru vähän suoritti taas. Top-5 NHL-pelaajissa sijalla neljä Jack Eichel, koska on hyvä nyt. Sijalla kolme Auston Matthews ja perustelut luokkaa "Ei ole tehnyt tällä kaudella oikein mitään".

Niin eli Eichelin hyvä kauden aloitus on nostanut miestä monta pykälää ylöspäin ja vastaavasti Matthewsin kauden aloitus pudottanut alaspäin. En ole Touru, mutta ostan kyllä perustelut. Tosin en itse Eichelia top vitoseen nostaisi.
 

Kruuvamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72
Onhan tuo vaatimustaso minkään tekemiselle aika kova nykyään, kun Matthews on kuitenkin 39 maalin ja 91 pisteen tahdissa. Jos alkaa tekemään mitään niin 50:n ja 100:n rajat paukkuu. Ettei mene pelkäksi offtopiksi niin todettakoon, että tämä on oikein hyvä podcast.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Tykkään kyllä Hoffasta ja Tourusta, mutta en itse näe mitään arvoa näillä "top 5" asioilla lätkässä.

Asiat on subjektiivisia ja mitä väliä on sillä onko Hintz suomalaisista numero neljä vai 5? Kumpikaan ei periaattessa ole sen parempi herroja arvioimaan kun joku aktiivinen NHL seuraaja.

Hienoa on kun ihan kanadaan asti lähetetään kirjeenvaihtaja mutta esim tuo nykyinen ei anna mitään lisäarvoa.

Yleisurheilua seuraavana siinä on joku idea kun on raakaa dataa verrata eri urheilijoita. Mitä väliä sillä on kenellekkään onko Rantanen nyt tällä hetkellä paras vai toiseksi paras? Kukaan ei ole oikeassa tai väärässä.

Sitten tuo kaupunkien vertailu oli hyvä. Ei siinäkään mitään oikeaa ja väärää ollu mutta ihan ansiokas keskustelu.

Ihmisiä kiinnostaa selvästi nuo listat mutta mitä lisäarvoa tuo se että joku toimittaja sanoo että Rantanen on 2 ja toinen sanoo että ykkönen?

Touruhan on ainakin puhettaan parantanu mutta jatkoajan NHL osiosta löytyy samantien 5 tyyppiä jotka on historiasta ja nykytilanteesta paremmin kartalla.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Tykkään kyllä Hoffasta ja Tourusta, mutta en itse näe mitään arvoa näillä "top 5" asioilla lätkässä.

Olet niin väärässä kuin vaan voi olla: suurta yleisöä kiinnostaa juuri tällainen viihde enemmän kuin syvälliset pelianalyysit.

Taidat olla Turengin kiekkotoimittajien (Savolainen, Wennström, Pennanen) leirissä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: raju

Kruuvamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72
Touruhan on ainakin puhettaan parantanu mutta jatkoajan NHL osiosta löytyy samantien 5 tyyppiä jotka on historiasta ja nykytilanteesta paremmin kartalla.
No totta helvetissä löytyy ja varmaan 50 on lähempänä todellista lukua, mutta turha näitä on verrata jatkoajan keskustelijoihin. Huomattavasti hedelmällisempää on tehdä vertailua podcasteja tekevien kesken.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Oli kyllä vähän erikoinen episodi tämä uusin, mistä lie tullut idea tehdä yhtäkkiä tällainen puhdas täytejakso sillä eiväthän nuo ajankohtaiset puheenaiheet NHL:n suhteen ole koskaan loppu. Toivottavasti eivät lähde viemään sarjaa lisäkuulijoiden toivossa tällaiseen "viihteellisempään" muotoon tämän enempää sillä itse olen pitänyt TNF:stä juuri siksi että liigan tapahtumien suhteen olla sormi pulssilla viikosta toiseen ja tapahtumia käydään läpi suht asialinjalla. Turhaa höhöttelyä kaipaavat saavat sitä kyllä muista kotimaisista podcasteista.

Noin niinkuin muuten tällaiset listaukset ovat omastakin mielestäni aika yhtä tyhjän kanssa, erilaisia top vitosia on tasan niin monta kuin niiden laatijoitakin eikä moisista lillukanvarsista jaksa näin aikuisiällä olla enää hirmuisen kiinnostunut. Tämäkin meni lopulta siihen että samoja nimiä alkoi esiintyä niin monella eri listalla että homma kääntyi turhaksi toistoksi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vähän käy korvaan tuo Hoffrenin piikittely Koivuselle nyt puolestaan, kun saatiin tasapaino Tourun kanssa ja podcast on ollut taattua laatua. Eihän siellä mitään selkeää vittuilua ole tai ylikävely-yrityksiä, kuten Tourun kohdalla alussa, mutta hiukan olen aistivinani sivulauseissa sahalaitaa. Onko sitten osoitettava paikka tuoreelle kirjeenvaihtajalle "olin siellä minäkin" -hengessä, vai liekö puhtaasti kateutta, kun ei itse enää paikanpäällä kierrä.

Vai olenko täysin hakoteillä? Itselläni särähti esim. uusimman jakson jostain termeistä piikittely lyhyen ajan sisällä. Vastaavia pieniä alakoukkuja olen havainnut aiemminkin Koivusen ollessa vieraana.

On myös mahdollista, etten ymmärrä täysin huumoria, joka ei podcastin kautta välity häiriöttä.
 
Vai olenko täysin hakoteillä? Itselläni särähti esim. uusimman jakson jostain termeistä piikittely lyhyen ajan sisällä. Vastaavia pieniä alakoukkuja olen havainnut aiemminkin Koivusen ollessa vieraana.

On myös mahdollista, etten ymmärrä täysin huumoria, joka ei podcastin kautta välity häiriöttä.

Täällä samoja huomioita, mutta eri johtopäätökset. Laitan ihan puhtaasti veljellisen piikittelyn nimiin. Ikäänkuin, että tuolle keltanokalle pitää vähän piikitellä, koska me (ensin Hoffren ja sittemmin Touru) ovat tuon polun jo aiemmin kulkeneet. Ja onhan. En aisti siis mitään pahantahtoista vittuilua, mitä vaikuttaisi omaan kuuntelukokemukseen.
 

-Joni-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins
Kaikki jaksot tätä podcastia on tullu kuunneltua ja olen vahvasti ollut sitä mieltä, että tähän podcastiin ei vieraat sovi yhtään. Välimäet, Rantaset tai Ahot ei vaan ole lähteny yhtään. Sopii paremmin Kimanttia-tyylisiin podeihin. Mieluiten kuuntelee Hoffan ja Tourun asiaa ajankohtaisista aiheista.

Nyt kuitenkin poikkeus vahvisti säännön ja Raimo Summasen vierailu podissa oli todella kovaa settiä. Summasta oli mieluusti kuunnellut tunti-pari lisääkin. Toivottavasti tulee jossain vaiheessa uudelleen vieraaksi.
 
Kuuntelin Summasen haastettelun jo viikko sitten. Vähän kyllä mietin wtf kun kertoivat toisessa jaksossa että viikon päästä tulee yllättävä haastateltava mutta eivät vielä paljasta kuka.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Nyt kuitenkin poikkeus vahvisti säännön ja Raimo Summasen vierailu podissa oli todella kovaa settiä. Summasta oli mieluusti kuunnellut tunti-pari lisääkin. Toivottavasti tulee jossain vaiheessa uudelleen vieraaksi.
Raimoa on yleensä aina miellyttävä kuunnella, tietämystä ja osaamista taustalla paljon. Suomen kiekkoilun kannalta harmi, että mies muuten turhan epävakaa persoona.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös