Totaalisen hänekseen menneet live-esiintymiset

  • 14 907
  • 85

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kiitoksia tästä, juuri tämä. Tämä on hyvä kuvaus minkä olen kuullut: Remu näyttää perunalta millä on kädet.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Freddie Mercuryn peijaisissa Wembleyllä vuonna 1992 Robert Plant veti huolellisesti puihin Innuendon. Viisuhan oli tuolloin verrattain uusi. Innuendo on Queenin tribuutti Led Zeppelinille, nimenomaan Kashmirille. Plant oli sikäli oikea mies sen laulamaan, mutta unohti harjoitella. Kappale on poistettu viralliselta tallenteelta.


 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minusta tämä ketju on hauska idea, mutta pakko on todeta ettei mulla oikeastaan ole tarjota tänne mitään sisältöä. Voisihan sitä linkittää Lemmyn kuukautta ennen kuolemaansa laulamassa Overkilliin Ace of Spadesin sanoja, mutta se ei olisi hauskaa. Se olisi surullista, syöpäsairaan haudalle kusemista. Muutoin en oikeastaan tiedä huonoista keikoista, katselen ja kuuntelen vain hyviä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Toinen sivu jo pitkällä, eikä kukaan ole maininnut Lars Ulrichia? Olen pettynyt teihin, ihan jokaiseen.

Hakusanat "Lars Ulrich fail" löytävät varmasti yhtä monta osumaa kuin "funny cat videos". Kelasin teille tähän valmiiksi opetusvideon tuplabasarin oikeellisesta käytöstä ja loppuun osuvasta kiilauksesta: One.

Ja niin, pidän Larsista. Olen aina pitänyt. Ei taatusti mikään millin- / millisekunnin tarkka tikkaaja, mutta jollain tavalla hauskan omintakeinen kannuttaja. En ole tähän päivään mennessä keksinyt, miten erikoisiin kohtiin voi symbaaleja kilauttaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Voi kai myös sanoa, että esiintyvän taiteiliJan Aimo Leikaksen show Hartolan markkinatorilla syyskuussa 1976 meni kohtuullisen totaalisesti hänekseen. Leikas oli esittelemässä venäläinen ruletti -numeroaan ja tämän kerrottuani tuskin tarvitsee tätä keikkaa enempää kuvailla niillekään, jotka eivät tapausta tunne.

Leikaksen showsta ei onneksi ole videomateriaalia, mutta linkitetään tähän Pete Poskiparran Viimeinen keikka -sarjan jakso, jossa tätä tapausta käsiteltiin.

 

444

Jäsen
Freddie Mercuryn peijaisissa Wembleyllä vuonna 1992 Robert Plant veti huolellisesti puihin Innuendon. Viisuhan oli tuolloin verrattain uusi. Innuendo on Queenin tribuutti Led Zeppelinille, nimenomaan Kashmirille. Plant oli sikäli oikea mies sen laulamaan, mutta unohti harjoitella. Kappale on poistettu viralliselta tallenteelta.



Tää on liian julmaa katseltavaa. Itseluottamus pitää olla kohdillaan, kun lähtee opettelematta vetämään Mercuryn kappaletta. Pahinta tässä omalta osaltani on se, että Innuendo on mielestäni yksi Queenin hienoimpia kappaleita, ja sitä ei kyllä pitäisi päästää ketään tusinaturistia tulkitsemaan jollain hihavakiolla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tää on liian julmaa katseltavaa. Itseluottamus pitää olla kohdillaan, kun lähtee opettelematta vetämään Mercuryn kappaletta. Pahinta tässä omalta osaltani on se, että Innuendo on mielestäni yksi Queenin hienoimpia kappaleita, ja sitä ei kyllä pitäisi päästää ketään tusinaturistia tulkitsemaan jollain hihavakiolla.
Robert Plant tusinaturisti? Niinku oikeesti? Kai sinä oikeasti vain trollaat?

Kaikki kunnia Freddie Mercurylle ja Queenille, mutta Robert Plant ja Led Zeppelin ovat vielä sen yläpuolella. Tuo veto meni kyllä vituiksi, sitä en kiistä, enkä myöskään tiedä, miksi. Mutta kyllähän Plant lauloi vielä muutama vuosi sitten Porissa jonkun Whole Lotta Loven niin, että kylmät väreet meni selkäpiihin. Ja Mercuryä on paikannut Adam Lambert, joka on laulajana ihan erilainen, nimenomaan pop-laulaja, mutta ehkä juuri siksi homma on toiminut.

Kotka voi lentää joskus matalalla, mutta kana ei koskaan korkealla.
 

444

Jäsen
Robert Plant tusinaturisti? Niinku oikeesti? Kai sinä oikeasti vain trollaat?

Kaikki kunnia Freddie Mercurylle ja Queenille, mutta Robert Plant ja Led Zeppelin ovat vielä sen yläpuolella. Tuo veto meni kyllä vituiksi, sitä en kiistä, enkä myöskään tiedä, miksi. Mutta kyllähän Plant lauloi vielä muutama vuosi sitten Porissa jonkun Whole Lotta Loven niin, että kylmät väreet meni selkäpiihin. Ja Mercuryä on paikannut Adam Lambert, joka on laulajana ihan erilainen, nimenomaan pop-laulaja, mutta ehkä juuri siksi homma on toiminut.

Kotka voi lentää joskus matalalla, mutta kana ei koskaan korkealla.
Kiitän mielipiteestäsi. Se ei kuitenkaan muuta omaani.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitän mielipiteestäsi. Se ei kuitenkaan muuta omaani.
Olet siis valmis mitätöimään Robert Plantin yhden vituiksi menneen live-esiintymisen perusteella? Tuolla perusteella voisi mitätöidä kaikki maailman artistit. Mietihän nyt vielä uudestaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos haluat kinastella musiikista, niin täytyy vain odottaa, että Lieksassa narahtaa korkki. Mulla ei riitä mielenkiinto.
Pohjois-Karjalan korvesta kajahtaa kyllä aina ennen pitkää, se on kuin luonnonvoima, mutta jos on valmis mitätöimään Robert Plantin, niin siihen toivoisi vähän enemmän argumenttejä kuin yhden vituiksi vedetyn coverin. Ja itse vetohan meni perseelleen, sitä en kiistänyt, mutta mielipiteelle Robert Plant on tusinaturisti toivoisi vähän enemmän perusteluita. Luulen että itsekin ymmärrät asian ja tiedät Robert Plantin ja Led Zeppelinin aseman rockin kaanonissa.
 

444

Jäsen
Pohjois-Karjalan korvesta kajahtaa kyllä aina ennen pitkää, se on kuin luonnonvoima, mutta jos on valmis mitätöimään Robert Plantin, niin siihen toivoisi vähän enemmän argumenttejä kuin yhden vituiksi vedetyn coverin. Ja itse vetohan meni perseelleen, sitä en kiistänyt, mutta mielipiteelle Robert Plant on tusinaturisti toivoisi vähän enemmän perusteluita. Luulen että itsekin ymmärrät asian ja tiedät Robert Plantin ja Led Zeppelinin aseman rockin kaanonissa.
Tusinaturisti vetämään Mercuryn biisiä. Asiayhteys jne. Missään en sanonut, että Plant on tusinaturisti. Ei tää oo niin vaikeaa. Noita biisejä ei vain vedetä millään hihavakiolla sanat kertaalleen lukemalla. Nyt tuossa ei osunut yksikään tavu oikealle nuotille ja ainoa, mistä kappaleen tunnisti, oli Mayn kitarointi. No joku kannumestari varmaan tulkkaisi Taylorin paukuttelustakin. Plant pysyköön lestissään ja jättäköön Queenin rauhaan. Samalla voi pukeutua säkkiin ja tuhkaan ja miettiä tekojaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tusinaturisti vetämään Mercuryn biisiä. Asiayhteys jne. Missään en sanonut, että Plant on tusinaturisti. Ei tää oo niin vaikeaa. Noita biisejä ei vain vedetä millään hihavakiolla sanat kertaalleen lukemalla. Nyt tuossa ei osunut yksikään tavu oikealle nuotille ja ainoa, mistä kappaleen tunnisti, oli Mayn kitarointi. No joku kannumestari varmaan tulkkaisi Taylorin paukuttelustakin. Plant pysyköön lestissään ja jättäköön Queenin rauhaan. Samalla voi pukeutua säkkiin ja tuhkaan ja miettiä tekojaan.
No ei sekään ole varmaa, onko Plant itse halunnut tuota biisiä vetämään. On saattanut ihan hyvin ajatella, ettei millään jaksaisi, mutta pitää mennä, kun on pyydetty. Ei nimekkäiden artistien tarvitse tyrkyttää itseään mihinkään.

Lähinnä tuossa nyt haiskahtaa loukkaantumisesi siitä, että joku iso artisti vetää Queenia ihan vasemmalla kädellä. Saahan siitä loukkaantua, koska loukkaantuminen on nykyään tärkeimpiä kansalaisoikeuksia, mutta itse en jaksaisi yhtään välittää, jos joku vetäisi Led Zeppeliniä huonosti. Pikemminkin se todistaisi sen, että alkuperäistä on vaikea jäljitellä.

Paskoja covereita on maailma täynnä.
 

444

Jäsen
No ei sekään ole varmaa, onko Plant itse halunnut tuota biisiä vetämään. On saattanut ihan hyvin ajatella, ettei millään jaksaisi, mutta pitää mennä, kun on pyydetty. Ei nimekkäiden artistien tarvitse tyrkyttää itseään mihinkään.

Lähinnä tuossa nyt haiskahtaa loukkaantumisesi siitä, että joku iso artisti vetää Queenia ihan vasemmalla kädellä. Saahan siitä loukkaantua, koska loukkaantuminen on nykyään tärkeimpiä kansalaisoikeuksia, mutta itse en jaksaisi yhtään välittää, jos joku vetäisi Led Zeppeliniä huonosti. Pikemminkin se todistaisi sen, että alkuperäistä on vaikea jäljitellä.

Paskoja covereita on maailma täynnä.
Totta kai se vituttaa. Eihän se voi jäädä mitenkään siitä ensimmäisestä viestistä epäselväksi. Turha luoda draamaa sellaisesta, mitä ei ole.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Totta kai se vituttaa. Eihän se voi jäädä mitenkään siitä ensimmäisestä viestistä epäselväksi. Turha luoda draamaa sellaisesta, mitä ei ole.
Ei nyt hyvä veli millään pahalla, mutta sinähän se draamaa loit. Robert Plantin vituiksi vedetty Queen-coveri mitätöi miehen artistina ja oli suunnilleen loukkaus koko ihmiskuntaa kohtaan. Ja se oli kuitenkin vain yksi köppäinen coveri, paskojen covereiden loputtomassa meressä. Mutta ei siinä nyt onneksi Queenin ja Freddien perintöä ihan täysin tuhottu. Tuskin tuota perseilycoveria moni edes muistaa. Eli peace, man.
 

444

Jäsen
Ei nyt hyvä veli millään pahalla, mutta sinähän se draamaa loit. Robert Plantin vituiksi vedetty Queen-coveri mitätöi miehen artistina ja oli suunnilleen loukkaus koko ihmiskuntaa kohtaan. Ja se oli kuitenkin vain yksi köppäinen coveri, paskojen covereiden loputtomassa meressä. Mutta ei siinä nyt onneksi Queenin ja Freddien perintöä ihan täysin tuhottu. Tuskin tuota perseilycoveria moni edes muistaa. Eli peace, man.
Muistaakseni juuri näillä sanoilla juurikin mitätöin Plantin ja Zeppelinin. Näin nämä asiat koetaan. Peace out ja jatkot Lieksassa. Lohjaa ei kiinnosta jatkaa aiheesta enempää.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jos isojen nimien floppiesityksiä muistelee niin ainakin -19 Euroviisujen väliaikashowssa esiintynyt, todennäköisesti kekkerien nimekkäin ulkopuolinen artisti, Madonna veti muistaakseni siinä määrin päin persettä omat biisinsä että jopa allekirjoittaneen puolikuuroon sävelkorvaan otti kipeästi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Valtakunnanjohtaja tanssittaa juhlakansaa. Pitkä rundi on jättänyt säröä ääneen, mutta silti kepittää nyky-Vincen 100-0.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös