Toronto Maple Leafs 2024–2025

• 21 616
  • 83

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Hyvä esitys väkevävireistä Minnesotaa vastaan, vaikka takkiin jatkoajalla tulikin. Peli oli varsin viihdyttävä, ja uskon Leafsin tuolla esityksellä vievän seuraavassa matsissa Bostonia vastaan pinnat.

Onkohan Hakanpää jo lähellä pelikuntoa?
Mitenkähän Järnkrok? Oon niin laiska, etten jaksa itse alkaa etsiä mistään sivustoilta arvioita.

Heahhira

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Hyvä esitys väkevävireistä Minnesotaa vastaan, vaikka takkiin jatkoajalla tulikin. Peli oli varsin viihdyttävä, ja uskon Leafsin tuolla esityksellä vievän seuraavassa matsissa Bostonia vastaan pinnat.

Onkohan Hakanpää jo lähellä pelikuntoa?
Mitenkähän Järnkrok? Oon niin laiska, etten jaksa itse alkaa etsiä mistään sivustoilta arvioita.
Eikös Hakanpää pelannut jo viikonloppuna Toronto Marliesin riveissä? Eli pitäisi olla pelikunnossa, en tiedä kauanko hakee tuntumaa farmissa...

SYL Aps67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto,Real Madrid,Jaquars
Hakanpää käsittääkseni pelaa vähintään kolme peliä Farmissa. Kertokaas nyt pelejä katsoneet miltä Matthewssin otteet näyttää itse vaan tilastojen valossa?

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Kertokaas nyt pelejä katsoneet miltä Matthewssin otteet näyttää itse vaan tilastojen valossa?
Boston-peliä lukuun ottamatta olen katsonut kaikki. Pelistä puuttuu raikkaus ja räjähtävyys, eikä minusta ihan pääse niin hyville paikoille, kuin aikaisemmin. On toki laukonut ns. helvetisti, mutta ei ole sellainen uhka nyt mitä on ollut ennen.

Olisikohan niin, ettei jalka ihan liiku entiseen malliin? Syitä en nyt lähde arvailemaan.

Burkie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Boston-peliä lukuun ottamatta olen katsonut kaikki. Pelistä puuttuu raikkaus ja räjähtävyys, eikä minusta ihan pääse niin hyville paikoille, kuin aikaisemmin. On toki laukonut ns. helvetisti, mutta ei ole sellainen uhka nyt mitä on ollut ennen.

Olisikohan niin, ettei jalka ihan liiku entiseen malliin? Syitä en nyt lähde arvailemaan.
Väkinäinen lienee ihan hyvä sana kuvaamaan peli-ilmettä tällä hetkellä. Ei ole juurikaan mielikuvitusta ratkaisuyrityksissä vaan enemmänkin pakonomaista laukomista heti kun vähänkään sauma siihen on. Oletettavasti hiukan painaa repussa sekä itsensä että ennenkaikkea muiden luomat odotukset, että maalimäärät senkun kasvaa viime kaudesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy