Kausi käynnissä ja fiilis vieläkin positiivinen. Ja se on mukavaa, se. Johan tässä tuli oltua nega-Antsa turhan kauan. Edelleenkään en ole vakuuttunut siitä, että Leafs-tie olisi se oikea (vaikka keväällä voitetaankin Stanley Cup, voi pojat!), mutta iloitaan nyt siitä mitä on:
-sympaattinen ykkösmaalivahti. Vaikka en ole kaivannut koskaan suomalaisia Leafs-nuttuun, niin kyllä sinivalkoinen vaan silti näyttää Toskalan yllä komialta, komialta kerta kaikkiaan.
-Jason Blake. On huhujen mukaan k-pää ja a-hole pukukopissa, mutta sielläpä en hengaa (paitsi kerran oon...), joten voin ihailla miehen sekopäistä taistelua. Blaken uraa on tullut seurattua jo ensipotkuista lähtien, joten eipä tässä voi toivoa mitään jeffo'neil-efektiä, vaan onnistumisia.
-Tomas Kaberle, mies, jonka maaleista yli 10% on jatkoaikamaaleja.
-Carlo Colaiacovo, sympaattinen, kovia kokenut määrätietoinen pakki. Hieno mies ja varmasti kova taklaamaan. Ja melkein mun paras kaveri.
-Poni ja Nik. Ukrainalainen silkkikäsi ja sulavasti liikkuva kazakki.
-Kris Newbury, rakkautta ja piikkilankaa.
-Andy Wozniewski, vaikeimman kautta kokoonpanoon. Mulla on soft spot näihin valtamerilaivoihin, suttoneihin, saricheihin, gilleihin ja kubinoihin.
-Ian White, idiootti, idiootti, idiootti, idiootti, mutta hieno pelaaja.
-Matt Stajan, Alex Steen.
-Kyle Wellwood, hieno nuorukainen. Piristävä tapaus, meidän oma jesseniinimäki. Turha ottaa mitään paineita, lahjattomat reenaa. Lisäksi isä lie värikkäämpi tapaus kuin Carl Lindros.
-Bates ja Chad. Jätkät suoraan high school -leffan jocks-jengistä.
-Darcy!!!! (-3)
-Että meillä ei ole jeffoa, Eric (*yrjöää*) Lindrosia, Jason Allisonia, Alex "Haba" Havanovia, Mariuszzzzzzzzzzzzta, Luke "Skycrawler" Richardsonia, Maali-Suglobovia, Karku-Nathan Perrottia, Yanic Perreaultia (voi luoja, ei Perreaultia \o/) ja muita roskia.
Onhan sitä negaakin: Bryan McCabe ja se, että Jeremy Williams, Jay Harrison ja Ben Ondrus eivät vieläkään kuulu vakiokokoonpanoon. Mutta ne on pieniä asioita (paitsi McCabe), ja niistä pääsee yli (McCabesta pääsee helposti ohi), ja elämä hymyilee.