Kiitos keskusteluista, eipä tähän voi kuin yhtyä. Itse olen sen verran täynnä tätä, että eiköhän tämän palstan anti ollut omalta osalta tässä. Antaa antifanien oksentaa oma pienuutensa ulos, se on selkeästi sisältöä jota he kaipaavat ja arvostavat. Kiekkokeskustelun antoisa tulevaisuus, jossa gloryhunterit onanoivat toisten epäonnistumisille.Onnea Floridalle jatkoon menosta.
Alkaa olemaan aika väsähtänyttä tää Toronton epäonnelle ja epäonnistumiselle nauraminen täälläkin, ihan kaikkea ei ole pakko jenkeistä apinoida, mutta eipä voi kauhalla vaatia…..
Ihan pelkästään tuon Radko Gudaksen tulokasvahti Wollin edessä suorittaman ”tuuletuksen” takia toivon, että Carolina menee finaaliin, hyi vittu mikä luolamies..
Mitenköhän tästäkin on onnistuttu tekemään niin iso juttu? Tämän rinkirunkun ymmärtäisin, jos Leafsin pelaajat olisivat ensimmäisen kierroksen jälkeen jääneet keskiympyrään chanttaamaan "We want Floridaa".”We want Florida!”. Kiitos Toronto. Onhan tää hienoa seurata kuinka sama kohellus jatkuu vuosi vuodelta.
Toivottavasti Carolina vie Floridaa kuin pässiä narusta...Onnea Floridalle jatkoon menosta.
Alkaa olemaan aika väsähtänyttä tää Toronton epäonnelle ja epäonnistumiselle nauraminen täälläkin, ihan kaikkea ei ole pakko jenkeistä apinoida, mutta eipä voi kauhalla vaatia…..
Ihan pelkästään tuon Radko Gudaksen tulokasvahti Wollin edessä suorittaman ”tuuletuksen” takia toivon, että Carolina menee finaaliin, hyi vittu mikä luolamies..
Me olemmekin sivistynyttä porukkaa.Devils kannattajilta tuli onnitteluja ja parempi voitti tälläkin kertaa jne. lausuntoja kun heidän jengi tippui.
Toronton fanit tekevät sen ihan itse. Uhoavinta sakkia noin yleisesti mitä maa päällään kantaa. Ja kun ei siihen pitäisi edes aihetta olla siihen uhoon. Tuo fan base on vaan niin käsittämättömän ärsyttävää, että kaikki sympatiat kyseistä seuraa kohtaan ovat ainakin itselläni menneet jo yli vuosikymmen sitten. Olihan se nytkin kunnon tuuletuksen paikka, kun aamulla katsoin NHL.com:ista, että olihan se Toronto taas tippunut. Sitä saa mitä mitä tilaa. ”We want Florida!”…Onnea Floridalle jatkoon menosta.
Voit itse katsoa minkälaiseen sävyyn tämä keskustelu tässä ketjussa on lähtenyt ja minkälaisia viestejä tähän satoi heti pelin jälkeen. Muissa ketjuissa näitä ei ole näkynyt, jos täällä nyt mennään sillä teemalla, että metsää vastaan, niin kuin sinne huudetaan, niin sitten se vastaa.Devils kannattajilta tuli onnitteluja ja parempi voitti tälläkin kertaa jne. lausuntoja kun heidän jengi tippui. Täällä taas tyylikkäät Leafs janarit kiukuttelee Floridalle ja kaikille muille. Jännä että niitä pikku provoja sit tulee jatkossakin.
Tulossa mielenkiintoinen konferenssin finaali, Floridalla on henki päällä ja loukkaantumistilanne parempi kuin tulevalla vastustajalla.
Sori, mutta Ottawa on Kanadan pääkaupunki.Kyseessä ovat/olivat pääkaupunkijoukkueet
En minäkään odota voivani kirjoittaa vaikkapa Rottailu- ja häröilyketjuun kuin kuka tahansa, kun suosikkijoukkueen kohdalla lukee mitä lukee. Jos lauon varomattomia niin varmasti tulee jotain väsynyttä Marchand-läppää, ja se on ihan fine. Eihän se aina reilulta tunnu, kun on itse seurannut joukkuetta ennen kuin Marchand oli edes kouluiässä, ja parasta olisi jos palstalla säilyisi kuitenkin tietty neutraalius, mutta kun puhutaan aiheesta, jossa joukkueet kisaavat toisiaan vastaan, niin on ihan inhimillistä ettei se säily.
Nyt kävi kyllä kunnon emämoka! Kyllähän minä tämän tiesinkin, mutta olin liian fiksoitunut tähän Maple Leafs/Jokerit -analogiaan, että ajatukseni sumentui.Sori, mutta Ottawa on Kanadan pääkaupunki.
Oli pakko.
Tuokaan ei ollut tyylikästä. Kuten ei myöskään Marnerin kyykkäysväistö Radkon taklaukseen. Jäiköhän tuosta vähän hampaankoloon. Jos jäi niin ihan aiheesta.Ihan pelkästään tuon Radko Gudaksen tulokasvahti Wollin edessä suorittaman ”tuuletuksen” takia toivon, että Carolina menee finaaliin, hyi vittu mikä luolamies..
Sori OT, mutta puhutko Ilveksestä vai Torontosta?Uhoavinta sakkia noin yleisesti mitä maa päällään kantaa. Ja kun ei siihen pitäisi edes aihetta olla siihen uhoon.
Sori OT, mutta puhutko Ilveksestä vai Torontosta?
Kiitos tsempeistä, toi viski on ekan kierroksen juttuja. Nyt kun ollaan kuitenkin henkisiä mestareita, joukkue pyllisti ja läpsytteli pakaroita puolelle jatkoajalle, niin rommilla mennään :)”We want Florida!”. Kiitos Toronto. Onhan tää hienoa seurata kuinka sama kohellus jatkuu vuosi vuodelta.
@Aatu lle tsempit, vaikka viskin voimalla.
Bunch of Jerks vs. We Want Florida konferenssifinaalissa. Osaavat kumpikin kääntää vittuilun posin puolelle.Melkein taidan tilata tämän paidan. Jotain niin syvävittumaista muistuttelua.
Kiitos Paul Maurice, NHL:n Dallas Cowboys on jälleen ulkona mestaruustaistosta, toki tällä kertaa pääsivät kierrosta pidemmälle kuin normaalisti. Nyt on maailmassa taas kaikki järjestyksessään.