Kukas olikaan se yksi Jatkoajan legendaarisimmista kirjoittajista, joka sanoi Darcy Tuckeria "kasaksi ihmispaskaa"? Hmm...
No joo, en nyt aivan käyttäisi tuota sanontaa Tuckerista, mutta ei hän silti kovinkaan korkealle minun arvostuslistalla nouse. Juu, eikä varmasti edes halua nousta.
Parker yritti laittaa sanoja minun ja monen muun suuhun sanomalla, että "jokainen haluaisi Tuckerin joukkueeseensa." Parker on väärässä. Minun nimeni saa tuosta joukosta vetää yli. Jos minulta kysytään, Tucker ei ole ikinä tervetullut Canadiensiin. Jos André Savard tai joku muu GM hänet joskus tulevaisuudessa hankkii, niin en kannata Tuckeria. Hän olisi sen Canadiens-joukkueen Breezy minulle tai pikemminkin Breezy^10.
Sanoisin, että Tucker sopii erittäin hyvin Toronto Maple Leafsiin ja hän kuvastaa aika lailla koko joukkuetta. Tyylitön ja säälittävä itkijä, niin kuin koko nykyinen joukkue.
Ja joku vielä ihmettelee mistä tulevat käsitykset kanadalaisten vähintäänkin kyseenalaisista otteista jääkiekossa. Juuri Tuckerin kaltaiset jääkiekkoilijat ovat häpeäksi Kanadalle, josta on tullut niin helvetin paljon tyylikkäistä ja upeita jääkiekkoilijoita. Sitten tällaiset antikiekkoilijat kuin Tucker ja Booby Clarke... *huokaus*
Ei Tucker kuitenkaan ole taidoton paska. Hänellä olisi kaikki taidot olla pelaaja, joka tekee 60-70 pistettä kaudesta toiseen joukkueensa terrierimäisenä kakkossentterinä. Nyt hän on vain agitoiva kolmossentteri, josta on oikeastaan vain haittaa näillä hölmöillä tempauksillaan. Ai niin, mutta Leafsille on nyt henkinen yliote... Joopa joo...