Tormentori - Faktaa vai Fiktiota?

  • 1 361
  • 11

Mikä on Tormentori miehiään...

  • Todellinen nero ja insider!

    Ääniä: 4 23,5%
  • Fuulaa!

    Ääniä: 4 23,5%
  • Perseennuolija joka on aivan pihalla.

    Ääniä: 3 17,6%
  • Pelkkä pahainen suunsoittaja, ei mitään käyttöä.

    Ääniä: 5 29,4%
  • Jotain muuta (kirjoita ketjuun mielipiteesi)

    Ääniä: 1 5,9%

  • Äänestäjiä
    17
Tila
Viestiketju on suljettu.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Arvostettu kiekkotietäjä Tormentori on viime aikoina kerännyt ystäviä aina espoosta alkaen raumalle asti.

Mitä mieltä itse olet tästä Jatkoajan parhaimmasta kirjoittajasta?
 

krobbe

Jäsen
Hieman arvelluttava ketju..

..saas nähdä tarttuvatko modet asiaan. Eikös JA:n säännöissä ollut kiellettyä arvuutella nimimerkkien henkilöllisyyttä. Ja tuollahan näyttäsisi olevan mahdollisia Tormentorin alter egoja aina perseennuolijasta neroon.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odotan että Amnesty puuttuu tähän toimintaa. Minua on pilkattu ja loukattu jo ihan tarpeeksi.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Viestin lähetti Tormentori
Odotan että Amnesty puuttuu tähän toimintaa. Minua on pilkattu ja loukattu jo ihan tarpeeksi.

Amnesty tarkkailee ihmisoikeuksia.

Ketä tässä nyt viedään?

Voiko tästä lukea ilmaisjakelulehdestä?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Fanihaastattelussa Tormentori

1. Kuka olet ja mistä tulet kiekkotietämyksesi kanssa?
- Olen Tormentori the nordic destroyer. Tulen Sieltä ja olen itä-helsinki

2. ketkä Jatkoajan kirjoittajista ovat Sinun esikuviasi?
- Ehdottomasti Tommy, Tunkki ja Q. He ovat antaneet neuvoja ja ohjanneet oikeaan suuntaan. Ikuinen kiitos heille

3. Mites tämä sinun hyvin tuntema Jatkoajan gooniosasto, ketkä sieltä ovat tulleet esille parhaiten?
- Tietenkin veteraani murskaaja Parker27, myös rookiet oliwa33 ja romanvopat#38 ovat tehneet vaikutuksen minuun.

4. Millä mielin olet seurannut Jatkoajan rauman osaston kirjoittelua, onko se ollut puolueetonta vai onko mukana kateutta ja pelkoa aina kussakin aiheessa joihin he kommentoivat?
- Noh juuri sitä mitä raumalaisilta voi odottaa. Raumalaiset ovat jo heimosotien aikoina olleet täysiä kakkahousuja. Paljon puhetta ja vähän tietoa.

5. Puhutaan jääkiekon SM-liigasta hieman, oletko nauttinut viime vuosien kahvakiekosta yhtä paljon kuin satunnaisesta kolmosoluesta?
- Onhan se totuuden nimissä sanottava että mieluummin juon vaikka etanolia kuin katson tuota räpellystä. Raumalaisia koko sakki

6. Liigan kirkkain ja komein nuori tähti on Kim Hirschovits. Mistä johtuu ihmisten negatiivisuus ja halveksunta Aikamme Gladiaattoria kohtaan?
- Aika ei välttämättä ole vielä kypsä noin suurelle persoonalle. Mieshän on enemmän tiki kuin tiki itse. Erittäin arvokas lisä IFKlle ja koko liigalle. Tuo joka otteluun +500 katsojaa pelkästään olemalla nimilistassa.

7. Lähetä lopuksi terveisiä ihailijoillesi
- Paljon tsemppiä parkerille.tommy ja tunkille! Ilman teitä en olisi läheskään näin gothik!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös