Topi Lehtonen - Puken manttelinperijä

  • 14 926
  • 102
Kyllähän Old TJ unohti taas ne, kovin monien muidenkin sivuttamat, mutta kuitenkin tärkeimmät asiat noista tilastoistaan, nimittäin Topin sm-liigan playoffs tilastot, eli laitetaanpa vielä tämän kiekkokaukaloiden kuninkaan koko playoffs-statsit näkyviin;

Topi on siis pudotuspelejä pelannut 7 ottelua, tehoin 0+0=0, +/- saldoksi on muodostunut näissä peleissä komea -5 ja poliisinakin on toimittu 2:n rangaistusminuutin arvoisesti.
Selkeä pudotuspelipelaajakin siis, kaiken muun mahtavan lisäksi, tämä Topimme!
 

itä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautuminen

Olen tässä jo muutaman kuukauden seurannut mielenkiinnolla mitä nämä "Topi Lehtonen- Puken mantelinperijä" -ketjun nokkelat pojat ovat taas keksineet. En tiedä miksi,mutta en ole nähnyt ja lukenut mitään muuta kuin katkeraa valitusta ja kitinää.Ja kolmen sivun verran sitä. Oikein hienoa.
Aiheena on siis Topi Lehtonen ja hänen kiekolliset taitonsa... no joo,onhan sitä tylsemmistäkin aiheista kirjoiteltu. Onhan se niin että ihmisillä on oikeus julkaista mielipiteensä keskustelupalstoilla.(miettikää jätkät, te valitatte jossain helvetin keskustelupalstalla!!!!!) Toisaalta täältä että löydä ketään muuta kuin samanlaisia poikia kirjoittelemassa,kun ei oman jengin peli kulje.

Eli niitä samoja katkeroituneita ihmisiä jotka purkavat pahaa oloaan haukkumalla jotain muuta.

Onhan se ymmärrettävää että kun ei peli kulje ja mitallia ei ole näkynyt sitten vuoden -96 niin kritisoidaan omia poikia.
Itse asun n.300km päästä Raumalta,mutta nuoresta pojasta lähtien Lukko on ollut sydämmessä.Pelejä tulee paikan päällä katsottua n.5-10 kaudessa eli tiedän mistä puhun..mutta ei paljasteta enempää.

Topi Lehtonen,mitä tuo mieleeni tuo Kukolan kuningas,tuo hiljainen herrasmies..Lukon peruspuolustaja joka varmasti menee joka matsiin 110% lasissa.Toki hänen roolinsa ei ole kuin esim. Niskalalla tai Bruunilla,mutta koskaan en ole voinut syyttää Lukon tappiota Topin otteista.

Olin viimeksi Äijänsuolla katsomassa tuota surullista 0-1 tappiota Ässille. Ja arvatkaa mitä..Siellä "isot" äijät seisoi seisomokatsomossa laskemassa T.Lehtosen tekemiä mokia..EI HELVETTI...mikä tätä kansaa vaivaa. Miksi? kysyn vain...Miksi nauttia suosikki joukkueensa otteista(tappiosta huolimatta) kun voi haukkua jotain tiettyä pelaajaa.

Menkää itseense!

Tiedättekö mitä?

Luulen että ketään teistä ei uskalla julkisesti ketään,te olette vain naurettavia seläntakaa huutajia. Niin minä luulen.

"Koirat haukkuu, karavaani kulkee"

-sinikeltainen sydän
 

Johnny92

Jäsen
itä kirjoitti:
Topi Lehtonen,mitä tuo mieleeni tuo Kukolan kuningas,tuo hiljainen herrasmies..Lukon peruspuolustaja joka varmasti menee joka matsiin 110% lasissa.Toki hänen roolinsa ei ole kuin esim. Niskalalla tai Bruunilla,mutta koskaan en ole voinut syyttää Lukon tappiota Topin otteista.

Olin viimeksi Äijänsuolla katsomassa tuota surullista 0-1 tappiota Ässille. Ja arvatkaa mitä..Siellä "isot" äijät seisoi seisomokatsomossa laskemassa T.Lehtosen tekemiä mokia..EI HELVETTI...mikä tätä kansaa vaivaa. Miksi? kysyn vain...Miksi nauttia suosikki joukkueensa otteista(tappiosta huolimatta) kun voi haukkua jotain tiettyä pelaajaa.

Charles Barkley kommentoi TNTllä joskus erästä vähemmän tunnettua NBA-pelaajaa. Selostajan yrittäessä kohteliaasti sanoa kuinka kyseessä on kova tsemppari jne. Barkley totesi:

"Sometimes your best just aint' no damn good!".

Ammattilaisurheilijoille maksetaan erittäin kovaa palkkaa jonka maksamme osaltamme me, fanit. Haluamme rahoille vastinetta ja silloin mielestämme saamme kritisoida jos emme pidä kaikesta näkemästämme.

P.Sihvosen analyysi Topin otteista olisi mielenkiintoista luettavaa.
 

Bertta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,Flyers,Stars
itä kirjoitti:
Olen tässä jo muutaman kuukauden seurannut mielenkiinnolla mitä nämä "Topi Lehtonen- Puken mantelinperijä" -ketjun nokkelat pojat ovat taas keksineet. En tiedä miksi,mutta en ole nähnyt ja lukenut mitään muuta kuin katkeraa valitusta ja kitinää.Ja kolmen sivun verran sitä. Oikein hienoa.
Aiheena on siis Topi Lehtonen ja hänen kiekolliset taitonsa... no joo,onhan sitä tylsemmistäkin aiheista kirjoiteltu. Onhan se niin että ihmisillä on oikeus julkaista mielipiteensä keskustelupalstoilla.(miettikää jätkät, te valitatte jossain helvetin keskustelupalstalla!!!!!) Toisaalta täältä että löydä ketään muuta kuin samanlaisia poikia kirjoittelemassa,kun ei oman jengin peli kulje.

Eli niitä samoja katkeroituneita ihmisiä jotka purkavat pahaa oloaan haukkumalla jotain muuta.

Onhan se ymmärrettävää että kun ei peli kulje ja mitallia ei ole näkynyt sitten vuoden -96 niin kritisoidaan omia poikia.
Itse asun n.300km päästä Raumalta,mutta nuoresta pojasta lähtien Lukko on ollut sydämmessä.Pelejä tulee paikan päällä katsottua n.5-10 kaudessa eli tiedän mistä puhun..mutta ei paljasteta enempää.

Topi Lehtonen,mitä tuo mieleeni tuo Kukolan kuningas,tuo hiljainen herrasmies..Lukon peruspuolustaja joka varmasti menee joka matsiin 110% lasissa.Toki hänen roolinsa ei ole kuin esim. Niskalalla tai Bruunilla,mutta koskaan en ole voinut syyttää Lukon tappiota Topin otteista.

Olin viimeksi Äijänsuolla katsomassa tuota surullista 0-1 tappiota Ässille. Ja arvatkaa mitä..Siellä "isot" äijät seisoi seisomokatsomossa laskemassa T.Lehtosen tekemiä mokia..EI HELVETTI...mikä tätä kansaa vaivaa. Miksi? kysyn vain...Miksi nauttia suosikki joukkueensa otteista(tappiosta huolimatta) kun voi haukkua jotain tiettyä pelaajaa.

Menkää itseense!

Tiedättekö mitä?

Luulen että ketään teistä ei uskalla julkisesti ketään,te olette vain naurettavia seläntakaa huutajia. Niin minä luulen.

"Koirat haukkuu, karavaani kulkee"

-sinikeltainen sydän

Olipahan avautuminen. Ei kai vaan Lapa ole eksynyt kirjoituspalstalle. On eri asia käydä katsomassa 5-10 peliä kaudessa, kuin ostaa kausikortti ja maksaa siitä itsensä kipeäksi,sekä siinä sivussa katsoa joukkueen rämpimistä kritisoimatta ketään.

Topi on nimenomaan herrasmies niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin. Eikä yrittämisen puutteesta miestä voi syyttää. Mutta jos kaveri on hankittu hyväksi peruspuolustajaksi, jonka rooli on puolustaminen omassa päässä ,niin miksi +- saldo on joukkueen heikoin pakeista eli -4? Pelit hävitään joukkueena, eikä yksilöinä, mutta kun kaveri on suurimman osan ajastaan kaukalossa hätää kärsimässä. Se ei voi olla näkymättä. Ymmärtäisin Topin peluuttamisen, jos kyseessä olisi kehityskelpoinen juniori, mutta kun T.Lehtonen ei kuulu valitettavasti enää siihenkään kategoriaan.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
itä kirjoitti:
Olen tässä jo muutaman kuukauden seurannut mielenkiinnolla mitä nämä "Topi Lehtonen- Puken mantelinperijä" -ketjun nokkelat pojat ovat taas keksineet. En tiedä miksi,mutta en ole nähnyt ja lukenut mitään muuta kuin katkeraa valitusta ja kitinää.

Onhan se ymmärrettävää että kun ei peli kulje ja mitallia ei ole näkynyt sitten vuoden -96 niin kritisoidaan omia poikia.
Itse asun n.300km päästä Raumalta,mutta nuoresta pojasta lähtien Lukko on ollut sydämmessä.Pelejä tulee paikan päällä katsottua n.5-10 kaudessa eli tiedän mistä puhun..mutta ei paljasteta enempää.

Tiedättekö mitä?

Luulen että ketään teistä ei uskalla julkisesti ketään,te olette vain naurettavia seläntakaa huutajia. Niin minä luulen.

Kannattaisi käydä katsomassa niitä pelejä enemmänkin, niin tietäisit paremmin että miksi tälläkin palstalla Lehtosta haukutaan. Ok, kyllähän Topi varmasti ajoittain saa kohtuutontakin kritiikkiä osakseen, mutta enpä usko yhdenkään Lukon kannattajan omia pelaajia pelkästään huvin vuoksi haukkuvan.

Lehtonen on jo useaan otteeseen suht. hyödyttömäksi todettu tapaus Lukon pakistossa, eikä hän tuo sinne mitään erityisosaamista. Paljon fiksumpaa olisi peluuttaa omia junioreita, joilla on ainakin vielä toivoa nousta Lukon tulevien kausien joukkueiden runkopakkien joukkoon.

Muutenkaan en ymmärrä että miten ihmeessä keskustelupalstalla kirjoittelu tekisi jostain ihmisestä naurettavan seläntakaa huutelijan? Pitäisikö kaikkien Lehtosta arvostelevien kokoontua Lukon pukuhuoneen oven eteen ja aloittaa keskustelu Lehtosesta silloin kun tämä "kuningas" astuu pukuhuoneen ovesta ulos?

Kautta aikojen on erilaisissa medioissa haukuttu/arvosteltu pelaajia, eikä tämäkään palsta tee asian suhteen poikkeusta. Lehtosenkin arvostelu lähtenee liikkeelle vain ja ainoastaan siitä syystä, että Lukon kannattajat haluaisivat nähdä jäällä mahdollisimman hyvän joukkueen. Topi Lehtosen ei, ikävä kyllä vaikka oma poika onkin, kuuluisi tälläisessä joukkueessa pelata.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Johto kirjoitti:
Muutenkaan en ymmärrä että miten ihmeessä keskustelupalstalla kirjoittelu tekisi jostain ihmisestä naurettavan seläntakaa huutelijan? Pitäisikö kaikkien Lehtosta arvostelevien kokoontua Lukon pukuhuoneen oven eteen ja aloittaa keskustelu Lehtosesta silloin kun tämä "kuningas" astuu pukuhuoneen ovesta ulos?

kyllä minä voin mukaan tulla sinne pukukopin luokse Lehtoselle sanomaan, että se mies on ihan sysipaska. Tosin luulen kyllä että Topi-poika tietää sen sanomattakin.

Jos nimim. ITÄ pitää Topia hyvänä puolustajana, joka ansaitsee paikkansa liigassa, niin ihan vapaasti. Kaikki mielipiteet ovat sallittuja. Kukaan ei niitä voi toisen päähän iskostaa. Itse en pidä Topia lahjakkaana,hyvänä,varmana enkä muutenkaan erinomaisena pelaajana. Tämä on vain minun mielipide (ja monen muun kiekkoa seuraavan ihmisen). Älkööt siitä muut ottako hernetä nenään.

Ja ei. Minua ei häiritsisi yhtään jos Topi tekisi kaudessa 20+ maalia ja antaisi saman verran syöttöjä, +- tilaston ollessa 20 maalia plussalla. Silloin olisin varmasti eri mieltä mitä nyt tällä hetkellä. Mielipiteen vaihtokin on sallittua.
Nykyisillä ja menneillä otteilla ei voi muuta kuin ihmetellä, miksi Topi Lehtonen pelaa SM-liigaa ylensäkään. Mies on kuitenkin maksimissaan mestiksen keskikastin tasoinen pelaaja.
 

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Wrighter kirjoitti:
Nykyisillä ja menneillä otteilla ei voi muuta kuin ihmetellä, miksi Topi Lehtonen pelaa SM-liigaa ylensäkään. Mies on kuitenkin maksimissaan mestiksen keskikastin tasoinen pelaaja.

Minun mielestäni Topi on parantanut huomattavasti otteitaan lähiaikoina, eilenkin Topi oli lähes hyvä. Toki tähän vaikuttaa suuresti pelaaminen Eepin pakkiparina.

(Itse olen kokoajan ollut sitä mieltä, ettei Topi ole ihan niin huono, kun tätä ketjua lukemalla voisi ymmärtää.)
 

Wanha Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Minun mielestäni Topi on parantanut huomattavasti otteitaan lähiaikoina, eilenkin Topi oli lähes hyvä. Toki tähän vaikuttaa suuresti pelaaminen Eepin pakkiparina. (lainaus/taustailija)

Onko niin että joukkueen huono menestys on pakko purkaa yksittäisen pelaajan niskaan? Tuskin Topi yksin on syypää tappioihin. "Sysipaska" ja muuta mukavaa kyllä sataa kiitettävästi niskaan.

Olen sitä mieltä että mielipiteet olisi hyvä aina perustella ja mielellään järkevästi. Kouluikäisillä saattaa vielä sanavarasto olla hieman suppea tai on muutoin vaikeuksia ilmaista itseään, muilla kuin alapään osastoon kuuluvilla termeillä
 

Korinekki

Jäsen
Lehtonen vs. Toivonen

Keväällä oli vapaana kaksi omaa poikaa, Topi Lehtonen ja Marko Toivonen.

Kumman näistä ottaisit Sinikeltaisiin?

Toivonen on mennyt Saatanasti eteenpäin kahden Ässäkauden aikana. Alivoimalla ja maalin edessä helvetin hyvä. Purkukiekot on sellaisia mihin ei pysty koko nykylukko yhteensä. Eilen vitutti nähdä Toivonen patapaidassa.
Tänään vituttaa se, että Lehtonen kurvailee kettupaidassa.
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta Topi teki juuri lähes mahdottomasta mahdollisen, sillä hän avasi kauden pistetilinsä syöttämällä Saarelan maalin. Topi on pelimies!!! Oliko tämä nyt sitten ensimmäinen ja viimeinen tehopiste tällä kaudella.??
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lugu kirjoitti:
Mutta Topi teki juuri lähes mahdottomasta mahdollisen, sillä hän avasi kauden pistetilinsä syöttämällä Saarelan maalin. Topi on pelimies!!! Oliko tämä nyt sitten ensimmäinen ja viimeinen tehopiste tällä kaudella.??

Kyllä Topi vielä sen maalinkin sivaltaa tällä kaudella! Sanokaa minun sanoneen!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi olla että Topin pistetili on jo täynnä, mutta ei hän suinkaan tänäänkään Lukon huonoin pakki ollut. Paukkusen ja Heikkisen tämäniltainen suoritus vetelee jo sietokyvyn äärirajoilla, mihinkään vastaavaan kuin em. kaksikko tänään - ja varsinkin Paukkunen monta kertaa aiemminkin - Topi ei ole tällä kaudella syyllistynyt kertaakaan.
 

Sääksi

Jäsen
Roku kirjoitti:
Voi olla että Topin pistetili on jo täynnä, mutta ei hän suinkaan tänäänkään Lukon huonoin pakki ollut. Paukkusen ja Heikkisen tämäniltainen suoritus vetelee jo sietokyvyn äärirajoilla, mihinkään vastaavaan kuin em. kaksikko tänään - ja varsinkin Paukkunen monta kertaa aiemminkin - Topi ei ole tällä kaudella syyllistynyt kertaakaan.

Tuossa se on tekstinä, mitä itse olenvain päässäni pyöritellyt. Asia on ihan tasan näin.
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Roku kirjoitti:
Voi olla että Topin pistetili on jo täynnä, mutta ei hän suinkaan tänäänkään Lukon huonoin pakki ollut. Paukkusen ja Heikkisen tämäniltainen suoritus vetelee jo sietokyvyn äärirajoilla, mihinkään vastaavaan kuin em. kaksikko tänään - ja varsinkin Paukkunen monta kertaa aiemminkin - Topi ei ole tällä kaudella syyllistynyt kertaakaan.

Samaa mieltä, vaikka Topia onkin parjattu ja välillä erittäin aiheesta - niin yleensä hän pyrkii pelaamaan sentään nöyrästi (tämä hänelle kyllä laskettakoon välillä myös miinukseksi). Sen sijaan muutama muu puolustajamme viilettää ympäri kenttää vailla huolen häivää, ja tekee asioita, joita ei todella kuuluisi tehdä...

Ps. Roku; mitäs mieltä olet tästä Timo Sjömanin viiltävästä analyysistä:

"Aika ajoin melko sekavaa peliä seurasi varsin vähälukuinen kotiyleisö, jonka yksi ilonaiheita oli Lukon nuoren puolustajan Ilkka Heikkisen varmat otteet, joihin on tullut myös tarvittavaa kovuutta." TS 9.12.
 
Maffesoli kirjoitti:
"Aika ajoin melko sekavaa peliä seurasi varsin vähälukuinen kotiyleisö, jonka yksi ilonaiheita oli Lukon nuoren puolustajan Ilkka Heikkisen varmat otteet, joihin on tullut myös tarvittavaa kovuutta." TS 9.12.

Heh, mielenkiintoinen analyysi.
Kyllähän Bono taklaa juu, jos tuolla kovuudella sitä tarkoitetaan, mutta muuten oli kyllä Yllin ohella sellainen pelaaja, joka oli eilen eniten Lukosta pihalla, ja jonka esitykset kirvoittivat muutaman ärräpään pelin jälkeenkin.

EDIT: Niin ja pistetään nyt ketjun aiheestakin, kun olen kuitenkin Topin innokkaimpiin dissaajiin tässä alkukaudella kuulunut.

Topi on jo mainitsemani Ässäpelin maalinedustalle tekemänsä "huikean nousun" jälkeen parantanut helvetisti peliään, tiedä sitten johtuuko Eepin parina pelaamisesta, vai mistä.
Hyviä niittejä on jakanut, ja eilen teki oivan esityön Saarelan maalin, vaikka en kyllä ole varma, koskiko Topi kiekkoon, mutta ajoi KalPan pelaajan laitaan, jonka seurauksena tämä menetti kiekon.
Pahi tuon kiekon sitten nappasi, ja teki maalin, saattoihan Topi sitä vähän sutaista, "nukuin" hieman tuossa tilanteessa.
Kyllähän tuo syöttöpiste oli silti ihan ansaittu, ihan viime pelien yleisilmeeseenkin nähden.
Topi on siis mielestäni kuulunut viime peleissä siihen Lukon pakiston "hyvään puoleen", mutta vastaavasti taas Paukkunen, Heikkinen ja Pauli ovat olleet välillä jopa luistelevia katastrofeja.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heikkisestäkin välillä Topin ketjussa...

Maffesoli kirjoitti:
PS. Roku; mitäs mieltä olet tästä Timo Sjömanin viiltävästä analyysistä:

"Aika ajoin melko sekavaa peliä seurasi varsin vähälukuinen kotiyleisö, jonka yksi ilonaiheita oli Lukon nuoren puolustajan Ilkka Heikkisen varmat otteet, joihin on tullut myös tarvittavaa kovuutta." TS 9.12.

Jaa jaa, mitähän tuohonkin nyt sanoisi. Muuta kuin että enpä eilen oikein samanlaista Heikkistä kaukalossa nähnyt, kuin Sjöman. Jollei Sjöman sitten laskenut varmuudeksi sitä, että kerran kun Paukkunen hepulikohtauksensa vallassa ryntäsi pää neljäntenä jalkana KalPan päätyyn ensimmäisenä Lukkolaisena, niin Heikkinen jäi varmistamaan omalle puolustusalueelleen... Muutenhan hän yleensä "pakkiparinsa" kanssa siellä kärjessä viihtyikin.

Kovuuttaan Bono esitteli muistaaksen lauantaina Tappara-pelissä. Eilen ei niinkään.
 

Johnny92

Jäsen
Maffesoli kirjoitti:
"Aika ajoin melko sekavaa peliä seurasi varsin vähälukuinen kotiyleisö, jonka yksi ilonaiheita oli Lukon nuoren puolustajan Ilkka Heikkisen varmat otteet, joihin on tullut myös tarvittavaa kovuutta." TS 9.12.

Sjöman on niin huono toimittaja sekä radiossa että kirjoituksillaan ettei sanaakaan voi ottaa vakavasti. Ja jos mies (niinkuin valitettavan usein on) sattuu lukon pelejä yle-suomeen selostavan, ei voi oikein olla varma mitä siellä kaukalossa tapahtuu. Tuloksen osaa silti taululta lukea, ja peliajan. Pahoittelut avautumisesta.

Mitä tulee tuohon huono pakki- keskusteluun, ei voi sanoa muuta kuin hitto ku ei voida yksinkertaisesti penkittää noita miehiä. Kilpailu peliajasta voisi saada edes jonkun kehittymään.
 

Euran Jussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki,VT-HT,Panelian Raikas
off topic:
Aikanaan jossain totesin että Raumalla on selostajien ääripäät, arvakaa kummassa päässä on sjöman ja kummassa Risto?
"ei voi oikein olla varma mitä siellä kaukalossa tapahtuu" on ihan totta, ainostaan silloin kun äänestä kuultaa tyytyväisyys on se kun vastustaja on tehnyt maalin.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Euran Jussi kirjoitti:
off topic:
"ei voi oikein olla varma mitä siellä kaukalossa tapahtuu" on ihan totta, ainostaan silloin kun äänestä kuultaa tyytyväisyys on se kun vastustaja on tehnyt maalin.
Niin, mikä siinä on, että juuri Raumalla täytyy olla kaksi paskaa selostajaa yle:n lähetyksissä? Mika Heino ja Timo Sjöman ovat siis nämä herrat. Ja miksi molemmat kuulostavat olevan Lukkoa vastaan? Sjöman ei juurikaan puhu itse pelin tapahtumista, vaan selittää jotain ihme juttuja. Muutenkin hän pitää lähetyksen usein todella vähän aikaa Raumalla. Ei kyllä ihme, kun tuo selostus ei suju sitten millään. Mika Heinokin kuulostaa monesti tosi aneemiselta ja ihan kuin olisi vastustajan puolella. Antavat varmaan monelle aika juntin kuvan raumalaisista.

Jotenkin tuntuu, että uskon enemmän Rokun raporttiin Heikkisestä kuin Sjömanin. Topista sen verran, että Eepin vierellä monikin heikkotasoinen pakki pelaa ihan kohtuullisen näköisesti. En silti voi kiistää, etteikö Topikin olisi voinut vielä kehittyä.
 

Sääksi

Jäsen
LukkoUkko79 kirjoitti:
En silti voi kiistää, etteikö Topikin olisi voinut vielä kehittyä.

Niin tai saanut itseluottamustaan takaisin, joka ei tässä kylässä, jossa omia poikia puukotetaan eniten selkään, ole kaikista helpointa.

Kortelaan asti on näkynyt, että Topin itseluottamus on ollut täysin kateissa. Siitä seurannut helppoja virheitä.

Liigatason pakki minun mielestäni. Muut saavat olla mitä mieltä haluavat, varsinkin ne "kannattajat", jotka eilisessä otteluketjussa ovat näköjään tuuletelleet Kalpan maalia.
 

itä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
what the fuck?!

noniin, taas on lomat viettetty ja itselläni on muutama matsi paikanpäällä katsottuna, muutama Raumalla ja yksi Helsingissä..yksi ero näillä matseilla ainakin on. Vaikka olin vastustajan kotiluolassa niin Lukon #24 sai olla rauhassa huudoilta ja arvosteluilta..Eli jokainen voi katsoa itseään peiliin ja ajatella minkä jengin takana seisoo..?

ja vielä, taisi olla Lukko-Ilves matsi 11.1.2006 kun seisomakatsomossa takanani seisoi muutama n.20-30 v "äijä". Pojat näyttivät että on Denis kebab maistunut...Siellä pojat huutelivat ja ihmettelivät kovaan ääneen Topin huonoutta. Niin, mitäs tosta nyt vois sanoa.. No jos vaikka lainataan alppihiihtäjä Tanja Puotiaista, " Kisan jälkeen voin olla pettynyt itseeni,mutta jos joku ulkopuolinen sanoo, No miksei kulje? vastaan että, voit mennä itse koittamaan.."

jepjep,toivotaan että Lukko saa taisteluvaihteen päälle. Hartwall areenalle 20.1!
 

Toke27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
itä kirjoitti:
lainataan alppihiihtäjä Tanja Puotiaista, " Kisan jälkeen voin olla pettynyt itseeni,mutta jos joku ulkopuolinen sanoo, No miksei kulje? vastaan että, voit mennä itse koittamaan.."

Olen täysin samaa mieltä, että te jotka haukutte Topia niin menkääpä itse sinne kentälle ja pelatkaa paremmin kuin Topi. Todella ikävää, että omat fanit eivät kannata omaa joukkuetta vaan haukkuvat pelaajia. Pari viimeistä peliä olen seurannut Topia kentällä ja tullut siihen tulokseen että äijähän on kuitenkin hoitanut omat hommansa hyvin. Parissa viimeisessä pelissä Topi Lehtonen on jopa ollut yksi Lukon parhaista pakeista, virheitäkään ei ole tullut enää niin paljoa. Tämän huomaa myös fanikatsomossa oleva, sillä Topi ei enää ole niinkään ollut silmätikkuna ja haukkujen kohteena. Miksi me yleensäkään haukumme oman joukkueen pelaajia, eikös meidän pitäisi kuitenkin kannattaa kaikkia, vaikka luistin ei kulkisikaan?
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toke27 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä, että te jotka haukutte Topia niin menkääpä itse sinne kentälle ja pelatkaa paremmin kuin Topi.
Topille on tullut toki paljon sontaa niskaan, välillä aiheesta, välillä ei. Mutta tuo että fanin pitäisi pelata paremmin kuin liigakiekkoilijan, on vähän heikko väite. Tuskin kukaan täällä kirjoitteleva fani kuvittelee olevansa Topia parempi pelaaja, eikä todellakaan pidäkään olla. En kyllä ihmettele kauheasti, että Topin peliesityksiä on moitittu, kun katsoo miehen tilastoja (varsinkin kun ottaa huomioon Topin suuren roolin ja peliajan syksyn peleistä): 38 ott, 0+1, -4.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Toke27 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä, että te jotka haukutte Topia niin menkääpä itse sinne kentälle ja pelatkaa paremmin kuin Topi. Todella ikävää, että omat fanit eivät kannata omaa joukkuetta vaan haukkuvat pelaajia.


Jääkiekkoilijat ovat siinä missä näyttelijätkin esiintyviä artisteja, joita saa ja pitääkin arvostella. Toki siinäkin joku roti pitää olla mitä suustaan päästää. Samaa mieltä Lukkoukko79:n kanssa, että aika heikolla ja lapsellisella pohjalla ollaan jos lähdetään tuolle "pelaappa itse paremmin" linjalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös