TOP 5-ketju

• 438 368
  • 4 849

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Top5 - Lepposimmat ammattilaiset

1. Teppo Numminen
2. Mika Noronen
3. Ville Nieminen
4. Pasi Nielikäinen
5. Jari Viuhkola
Bonus: Ari Hilli

Nämä siis itse tavanneista.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Top5 - Lepposimmat ammattilaiset

1. Teppo Numminen
2. Mika Noronen
3. Ville Nieminen
4. Pasi Nielikäinen
5. Jari Viuhkola
Bonus: Ari Hilli

Nämä siis itse tavanneista.
Kaikkia en ole tavannut, vain nuo kaksi listan viimeistä ja bonus-Hillin... ja kyllä ne ihan leppoisia olivatkin.

Btw - Viuhkolan Jarin kanssa juttelin eka kerran kaukalon laidalla, kun oli juuri valittu Pohjola-leirin parhaaksi. Oli muuten kaverilla komeat hanskat, mitkä oli saanut palkinnoksi...

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Toki jos kyse olisi tv-sarjoista, niin Knight Industries olisi ykkönen.
Phoenix Foundation kilpailisi kyllä kovasti kärkipaikasta.

Tuon niminen yritys on ilmeisesti oikeastikin olemassa, mutta MacGyverissä se oli ihan eri alan juttu.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nakatomi Corporationilla meni pikkujoulut vähän kuin Jeesuksella pääsiäinen.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vandelay Industries ja Kramerica Industries olivat loistavia firmoja ainakin paperilla. Paperille ne taisivat jäädäkin.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Justiinsa katsellaan sarjaa, missä Helios-niminen yritys hallitsee maailmaa ja marsia. Sen johtajana on übernero biljardoori. Mutta ei ole ollut niin nero, että olisi hoksannut ottaa valmiina olevan ja yhden maailman ärsyttävimmin korvamadoksi tarttuvat mainosjinglen firmansa käyttöön. Helios, Helios!

RödaBastärd

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (RaiPen SaiPa, OJn joukkueet, altavastaajat)
TOP 5 fiktiiviset yritykset elokuvissa

01 Red Apple Tobacco Company
02 Tuura yhtymät
03 Bob's Country Bunker
04 Cyberdyne Systems
05 ICS
1. Weyland-Utani Corporation
2. OCP
3. The Tyrell Corporation
4. E-Corp
5. S-Mart

(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Top-5 (tai oikeasti ekana mieleen tulleet) fiktiiviset bändit elokuvissa:

Top-5 fiktiiviset bändit jotka ovat tehneet oikeaa musiikkia, joko alkuperäisenä tai sitten vaan nimi on pöllitty. Ykkösestä irtoaisi tietokilpailukysymys, mikä elokuva?

1. Heaven 17
2. Blues Brothers
3. Monkees
4. Archies
5. Sungazer

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ykkösestä irtoaisi tietokilpailukysymys, mikä elokuva?

Samasta leffasta on ottanut nimensä jokunen muukin bändi, joista tunnetuin lienee Moloko. Mutta jätetään loput faktat paljastamatta, koska tämäkin knoppi on minulla ylhäällä tulevia musavisoja varten.

Mutta tässä yksi lisää, joka on samaa teemaa:

Vinkkinä, väijykää basarin kalvosta mikä tämän musavideon fiktiivisen bändin nimi on, ja arvatkaa sen jälkeen että ketkä muutkin olivat huomanneet sen...

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Samasta leffasta on ottanut nimensä jokunen muukin bändi, joista tunnetuin lienee Moloko. Mutta jätetään loput faktat paljastamatta, koska tämäkin knoppi on minulla ylhäällä tulevia musavisoja varten.

Joo piti oikein katsoa uudestaan ja googletin siitä leffassa näkyvältä top-10 listalta Heaven 17:n lisäksi 5 muuta bändin nimeä joiden todelliset versiot ovat aloittaneet tuon elokuvan jälkeen. Suosittu inspiraation lähde näköjään.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvää Valtterin päivää!

Top-5 Ässissä pelaavat ja pelanneet Valtterit

1. Valtteri Viljanen
2. Valtteri Lipiäinen
3. Valtteri Pihlajamäki
4. Valtteri Parikka
5. Valtteri Karnaranta

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Top 5 jääkiekkoihmisten naamakarvat:

Vähintään "bubbling under nenä" -osastoon menee komeimmat Rovaniemellä nähdyt viikset ikinä!

Maccarone jossain haastattelussa vielä itse kertoi, että viikset on hänelle taktinen juttu. Saavat hänet näyttämään kovemmalta ja pistävät löröt vastustajan pakkien pöksyyn. Maccarone itse jätti löröt paikallisen hotellin petiin jäähyväisiksi potkut RoKista saatuaan.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähintään "bubbling under nenä" -osastoon menee komeimmat Rovaniemellä nähdyt viikset ikinä!

Maccarone jossain haastattelussa vielä itse kertoi, että viikset on hänelle taktinen juttu. Saavat hänet näyttämään kovemmalta ja pistävät löröt vastustajan pakkien pöksyyn. Maccarone itse jätti löröt paikallisen hotellin petiin jäähyväisiksi potkut RoKista saatuaan.
Nuo löröt saattoivat johtua siitä, että ”paineet yllättivät miehen itsensäkin”.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy