Gazzaahh baaam Ding!
TOP 5 naisten ammatit, joilta en ole saanut ja joita en ole ikinä edes tavannut. Olen melko varma että näitä henkilöitä ei ole edes olemassa.
1. Afganistanilainen sissiliikken johtajatar
- uskomattomat amberssonit, melonien ja ananaksien välimaastossa. Tuo hurja nainen vaikeroi kiihkeänä allani kunnes nukahdin ja heräsin ja päästin kissan ulos
2. Japanilainen huippumalli
- tämä nainen on esiintynyt myös suomalaisten lehtien palstoilla. Harrastimme likaista ja aika ajoin jopa sääntöjenvastaista seksiä hänen plantaasillaan 2 kuukauden ajan, kunnes hänen kuubalainen miehensä tuli kotiin.
3. Bolivialainen kansallisen tason kilpakeilaaja
- tämä matami painoi 170 kiloa, mutta hän "todellakin" osasi nytkyttää vartaloaan. Paras keilaustulos 135, mutta okei, Boliviassa ei hirveästi harrasteta keilausta
4. Olisiko ollut Namibian yhdeksäs sinä keväisenä tiistai-iltana. Yöntumma kaunotar, joka koko aktin ajan (joka kesti maalisikuun kolmannesta huhtikuun 17. päivään muistaakseni) hoki ainoastaan Ich Komme Ich Komme Die Taifun. En ymmärrä namibiaa sanaakaan, mutta kommunikaatiomme pelasi fyysisellä tasolla-.
5. Ai saatana. Nauta. Kyllä. Nauta. Olin kävelyllä Makedonian maaseudulla, kun tämä 520-kiloinen nauta pokasi minut aitauksen takaa. Tuota yötä en unohda koskaan. Sen verran voin sanoa, ettei koko muu navetta nukkunut tuona yönä pätkääkään, sen verran kova kilpaulina minulla ja naudalla oli.