4/5 olisi minunkin listallani.Top 5 raskaamman rockin legendat. En laita järjestykseen.
Lemmy
Ozzy
Alice
Gene
Ronnie James
4/5 olisi minunkin listallani.Top 5 raskaamman rockin legendat. En laita järjestykseen.
Lemmy
Ozzy
Alice
Gene
Ronnie James
Mikä jäi ulos?4/5 olisi minunkin listallani.
Tämä oli varmaan lyhin viestini Jatkoaikaan.
Tämän innoittamana laitan omankin CoB -listan. Vaikeita valintoja, mutta näillä mennään:Top5 - Children Of Bodom
1. Deadnight Warrior
2. Children of Bodom
3. Lake Bodom
4. Towards Dead End
5. Slient Night Bodom Night
Missä lie sun silmät?
Heaven Shall Burn, Ancst ja Die Toten Hose. Eihän siinä jääkkään kuin Kreator ja Helloween sitten omalle listalle.Top 5 saksalaiset bändit:
1. Helloween
2. Kreator
3. Accept
4. Sodom
5. Running Wild
The Ocean, Kadavar, Vanden Plas, Wucan ja Destruction. Eihän sinne jää mitään omalle listalle.Heaven Shall Burn, Ancst ja Die Toten Hose. Eihän siinä jääkkään kuin Kreator ja Helloween sitten omalle listalle.
Jaahas... että tämmöinen... Minun Top-5 MM-kisat jalkapallossa;Top 5 jalkapallon MM-kisat, mitä itse seurannut:
...
Onhan näitä vanhempiakin kisoja tietysti katsottu "nauhalta", omalla kohdallani. Meksikon kisat oli ensimmäiset, mistä tuli matseja katseltua, mutta ei tuossa iässä vielä koko kisoja tietenkään.Jaahas... että tämmöinen... Minun Top-5 MM-kisat jalkapallossa;
1. Saksa 1974
2. Meksiko 1986
3. Ranska 1998
4. Etelä-Afrikka 2010
5. Brasilia 2014
Ensimmäiset MM-kisat, joista mulla on selkeitä muistikuvia, ovat Meksikon kisat 1970 - ne olivat samalla Pelén viimeiset kisat. Muuan Gerd Müller voitti maalikuninkuuden ja nimet Jairzinho, Rivelino, Luigi Riva kuten myös perulainen Teófilo Cubillas jäivät mieleen.Onhan näitä vanhempiakin kisoja tietysti katsottu "nauhalta", omalla kohdallani. Meksikon kisat oli ensimmäiset, mistä tuli matseja katseltua, mutta ei tuossa iässä vielä koko kisoja tietenkään.
Top5 - Arsenalin pelaajat
1. Ian Wright
2. Tony Adams
3. Thierry Henry
4. Patrick Vieira
5. Lee Dixon
1. Kari Peitsamo: Joe-poika SingaporestaLaulut joiden nimessä on poika.
Bubbling under:Top-5 tuottoisimmat rikollisjärjestöt:
1. Solntsevskaya Bratva (Venäjän mafia) 8,5 miljardia
2. FIFA 7,5 miljardia
3. Yamaguchi Gumi (Japanin Yakuza) 6,6 miljardia
4. Camorra 4,9 miljardia
5. Ndrangheta 4,5 miljardia