Kuinka monta minuuttia? Tai pikemminkin sekuntia?
Ranger
Liian vähän minuutteja ja sekunteja, tästä meidän ei tarvitse kiistellä, kun ollaan samaa mieltä. Minä olen myös sitä mieltä, että vielä enemmän hukkaan Sandell menee pelatessaa Raipen ja Veskun kanssa, joiden ei pitäisi enää tässä sarjassa edes pelata. Kirjoittelin jo viime kauden aikana, että Raipen pitäisi ehdottomasti lopettaa siihen, näin ei käynyt ja tässä sitä nyt ollaan.
Itse aiheeseen eli Voceen vielä sen verran, että on aivan selvä ettei mies voi saada mitään aikaan ainakaan Raipen ja VV:n kanssa. Itse asiassa kukaan ei voi saada mitään aikaan tuossa seurassa, valitettavasti näin se vain on. Muinoin Raipe ja Vesku olivat huikeita pelaajia ja Ilveksen ikoneja, mutta menneet on menneitä. Miksi ei osata päästää irti?
Väitän että tästä maasta ei löydy yhtään valmentajaa, jolla olisi auktoriteettia laittaa Raipe penkille tai jopa jättää kokoonpanon ulkopuolelle. Ei ainakaan sen jälkeen, kun näki mitä tapahtuu kun Raimon varpaille astuu. Itse mies ottaa suhteellisen tyynesti, mutta fanit repii pelihousunsa ja koko muu Suomi perässä.
Kun Bishai palaa kokoonpanoon, pitää Vocelle antaa se kunnon näyttöpaikka ykkösen laidassa. Sen jälkeen miehen todelliset avut pitää tulla esille, jos ei tule niin asiasta ei tarvinne enää keskustella.