Tony Virta Pelicansin valmennusryhmään

• 12 517
  • 86

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Haha! Tämä ikääntyi hyvin.

Jätkä laitto "Pelsut" ja "Mestaruus" samaan lauseeseen! :D
Onko sieltä Hämeenlinnan puolelta jollain tietoa, mahdollisesti sinulla, mikä Virrasta tekee huonon valmentajan? Kun hänen johtama ylivoimapeli ainakin kulkee Lahessa.

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu. Toni Virta HPK:n valmennuksessa vaikutti lähinnä toteemipaalulta. Ei minkään sortin pelaajien tsemppamista tahi jonkin sortin ohjeistamista ja opastamista. Toivottavasti ei näytä enää pärstäänsä missään roolissa HPK: organisaatiossa. Paskan maun jätti koko jätkä, pthyi.

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko sieltä Hämeenlinnan puolelta jollain tietoa, mahdollisesti sinulla, mikä Virrasta tekee huonon valmentajan? Kun hänen johtama ylivoimapeli ainakin kulkee Lahessa.
Ei kenelläkään ole mitään oikeaa tietoa. Jos valmentaja ei heilu pelin aikana aitiossa suu vaahdossa, fläppitaulua vispaten, on hän luonnollisesti huono valmentaja.

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi, NJD, Barça
Ei kai siitä kellään tietoa varsinaisesti ole, tai on, mutta ei sellaisilla, jotka niitä tänne kirjoittelisivat. Semmoinen yksityiskohta hepusta on jäänyt mieleen, että viime kaudella podcast-haastattelussa oli tympääntynyt pelaajien henkilökohtaiseen taitotasoon ja ainakin minulle tuli rivien välistä sellainen fiilis, että "eihän näiden puukäsien kanssa voi mitään mistään tullakaan", tietynlainen leipiintyminen paistoi äänestä. Siihen peilattuna kommentit kauden alla ei tullut millään tasolla yllätyksenä. Tällä kaudella ei ole ollut pelaajien yksilötaidosta kiinni, mutta en minä siellä suurta kehitystä kenenkään osalla ole nähnyt. Eniten mietityttää millä meriiteillä Tokella on varaa olla ylimielinen valmentajana. Pelaajana varaa vähän olikin.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Flyers
Itse olin kovin konservatiivinen Virran sopimuksen julkistamisen aikaan, ja tavallaan olen vieläkin. Se mistä en pidä, on se että häntä jopa jotkut Pelicansmieliset kutsuvat ”Toke” nimellä. Lahessa on vaan yksi Toke, ja hän on Saarisen Toke.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy