Tonin ryöpytystä ja yleisestikkin...

  • 6 627
  • 36

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Omo-info voinko auttaa?

Viestin lähetti Jeff
Kun pesukoneesta on niin paljon viime aikoina puhuttu, niin korjataanpa sen verran, että Tonin pesukonehan on ollut aina ehjä. Tenkratin pesukone temppuili jotenkin kummallisesti hämeenlinnassa...:-)
Ja korjataampa vielä, että tarkka ongelma oli, ettei pesukoneen rikkinäistä vesijohtoa saatu vaihdettua sitten millään.

Pyykinpesu on tuottanut muillekin kiekkoilijoille ongelmia. Muunmuassa Tapparan vahvan ja tasaisen kauden pelannut maalivahti Mika Lehto on kertonut itkeneensä pariin kertaan juuri pyykinpesun takia muutettuaan ensi kerran vanhempiensa siipien alta omaan kotiin. Herkkää ja tuntevaa Lehtoa ilmeisesti ahdisti ettei tiennyt laittaako kirjo- vai valkopesuohjelman. Ilmeisesti moite oli kohdistettu Ässien organisaatioon, jotka olivat kuvitelleen Vammalan suuren pojan kykenevän operoimaan pesukonetta aivan itse.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: teho Ton

Viestin lähetti Jeff
Kun pesukoneesta on niin paljon viime aikoina puhuttu, niin korjataanpa sen verran, että Tonin pesukonehan on ollut aina ehjä. Tenkratin pesukone temppuili jotenkin kummallisesti hämeenlinnassa...:-)

Ongelmia näkyy olleen koneellisen pyykkilaudan kanssa muuallakin. Pari kautta sitten TPS:aa edustanut Chris Joseph oli mukava veikko, mutta ei ilmeisesti kaikkein käytännöllisimmästä päästä. Chris asui Tepsin minulta vuokraamassa asunnossa, jossa ei sattuneesta syystä ollut pesukonetta. Niinpä kaverilla oli tietysti kova kiire saada pyykkinsä pestyksi ennen vaimon tuloa Kanadasta.

Puhelin soi illalla yhdentoista hujakoissa ja Chriss ihmetteli, miksi Jokke (Narvanmaa) on ostanut hänelle venäläisen (!) pesukoneen. Lähdin katsomaan mokomaa masiinaa ja arvoitus ratkesi helposti. Kunnon Zanussin koneenhan TPS oli hankkinut, mutta kanukkivahvistuksellamme sattui vaan olemaan ryssän kielinen sivu käyttöohjeesta auki...

Kytkennät ja muut tarpeelliset asiat olivatkin jo helppoja, kun Lontoon kielinen sivu löytyi. Jääkiekkoilijat ja pesukoneet eivät ilmeisesti sovi yhteen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät, KumLe ja Spiidi
Re: Turhautunutta marinaa

Viestin lähetti power play
Heikkilä peluutti miestä joukkueen pelityylin mukaisesti ja sillä hyvä. Tottui Jypissä saamaan kaiken, niinkuin itse halusi. Laittakaa asialle jo PISTE.

Kärppien pelityylihän oli OIKEINKIN kaunista katsottavaa... SELLAISTA LUOVAA...
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Re: Re: Turhautunutta marinaa

Viestin lähetti FelixVonYlipaallikko
Kärppien pelityylihän oli OIKEINKIN kaunista katsottavaa... SELLAISTA LUOVAA...

No niin. Felix von Tuulipukuvalmentaja on hyvä ja antaa viisautensa valua vaan. Mikä meni viime kaudella väärin? Toiseksi eniten tehtyjä maaleja (187), ja Jokereiden kanssa toiseksi paras maaliero (46). Kolmas sija runkosarjassa ja hopeat kaulaan loppujen lopuksi.

Olihan Kärpillä jäällä ehkäpä kaikkien aikojen kokoonpano mitä täällä on nähty, mutta oliko niin ylivoimainen että kaikki muut olisi pitänyt rusikoida mennen tullen jäänrakoon jos vaan valmentaja olisi ollut kuka tahansa muu? Give me a morherfuckinnn break. Tämä on toki jo nähty monta kertaa, kun menee huonosti, se on Heikkilän vika, kun menee hyvin niin pelaajathan sen tekee, varmaankin vielä niin että pelaavat oman mielihalunsa mukaan. Hohhoijaa. Ja säästä ne "eikö saa muka kritisoida" pillitykset toisaalle. Saa saa, mutta kummasti se mopo alkaa keulimaan niin helposti.

OK, Kari on sosiaalisilta taidoiltaan ilmeisesti rajoitteinen, minäkin alan sen uskoa. So what. Vittu tuolla kukaan päivärahoilla rakkaudesta lajiin pelaa, vaan ISOLLA liksalla. Kestäköön keljua pomoakin siihen hintaan. Tulokset puhuu puolestaan, ei jonkun huonosti viltitystä kestävä staran itkemiset jälkeenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, KumLe ja Spiidi
Re: Re: Re: Turhautunutta marinaa

Viestin lähetti hermano
No niin. Felix von Tuulipukuvalmentaja on hyvä ja antaa viisautensa valua vaan. Mikä meni viime kaudella väärin? Toiseksi eniten tehtyjä maaleja (187), ja Jokereiden kanssa toiseksi paras maaliero (46). Kolmas sija runkosarjassa ja hopeat kaulaan loppujen lopuksi.

Jeeps, ei mitään valitettavaa kuin se, että miten olisi mennyt jos meillä olisi ollut joku toinen valmentaja? :-) Äläkä sää stressaa mun mielipiteistä, ethän ?

Viestin lähetti hermano
Olihan Kärpillä jäällä ehkäpä kaikkien aikojen kokoonpano mitä täällä on nähty, mutta oliko niin ylivoimainen että kaikki muut olisi pitänyt rusikoida mennen tullen jäänrakoon jos vaan valmentaja olisi ollut kuka tahansa muu? Give me a morherfuckinnn break. Tämä on toki jo nähty monta kertaa, kun menee huonosti, se on Heikkilän vika, kun menee hyvin niin pelaajathan sen tekee, varmaankin vielä niin että pelaavat oman mielihalunsa mukaan. Hohhoijaa. Ja säästä ne "eikö saa muka kritisoida" pillitykset toisaalle. Saa saa, mutta kummasti se mopo alkaa keulimaan niin helposti.

Jeeps, joukkueen kokoonpano OLI kova... Äläkä sää stressaa mun mielipiteistä, ethän ?


Viestin lähetti hermano
OK, Kari on sosiaalisilta taidoiltaan ilmeisesti rajoitteinen, minäkin alan sen uskoa. So what. Vittu tuolla kukaan päivärahoilla rakkaudesta lajiin pelaa, vaan ISOLLA liksalla. Kestäköön keljua pomoakin siihen hintaan. Tulokset puhuu puolestaan, ei jonkun huonosti viltitystä kestävä staran itkemiset jälkeenpäin.

Lähteviä staroja on jo nyt aika liuta... Pota, Ton, Tenkrat... ja by the way, Äläkä sää stressaa mun mielipiteistä, ethän ?

Jeeps, ollaampa kaikki hiukanaikaa hilijaa ja katellaan miten kesän hankinnat männöö. Joku kuitenkin meinasi, että nykyiselläkin kokoonpanolla viedään ensikaudella jonkin värinen mitali etelän miesten nenän edestä... JOOJOO!
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Re: Re: Re: Re: Turhautunutta marinaa

Viestin lähetti FelixVonYlipaallikko
Äläkä sää stressaa mun mielipiteistä, ethän ?

Sun mielipiteistä? Siis onko niitä muitakin kuin tämä vuosia jatkunut missio yhtä miestä vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, KumLe ja Spiidi
Re: Re: Re: Re: Re: Turhautunutta marinaa

Viestin lähetti hermano
Sun mielipiteistä? Siis onko niitä muitakin kuin tämä vuosia jatkunut missio yhtä miestä vastaan.

Äläs nyt,Hermano, Nielikäisen hankinnan aikana jopa kehuin Karia ja mähän olen nykyään Karin kannalla. 5+5 vuoden soppari vaan miehelle käteen. Mitäs sää tästä meinaisit?
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti H.Hietaharju
Tenkrat on ilmaissut halunsa jatkaa oulussa jos ei NHL-portit aukene tänäkään kesänä.

Jääkiekkolehti tiesi kertoa, että Petr Tenkrat lähtee Oulusta joka tapauksessa!

Mistä tieto on saatu, vai oliko se tieto ensinkään niin saatte päätellä ihan itse.
 

JPL

Jäsen
Tenkrat EI jatka Oulussa, vaikka eilen siellä AC Oulun pelissä olikin ja reenaa vielä Kärppien mukana. Suunta on a) NHL b) Tsekki c) Sveitsi d) Suomi, mutta ei Kärpät.

edit ;)
 
Viimeksi muokattu:

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Näyttipä Tenkrat kuitenkin eilen nauttivan mahtavasta AC Oulun pelistä Castrenissa. Ja on harjoitellutkin Kärppien mukana.

Eli yhteenvetona: Tenki jatkaa Oulussa, mutta Juntunen on scoutannu sen AC:n riveihin!
 

H.Hietaharju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos tenkiellä olisi jotain heikkilää/kärppiä vastaan niin tuskin hän kärppien mukana harjoittelisi kun voisi tehdä sen Gladnon joukkueen kanssa...

Vaikka Tenkratin lähtemistä pidetään 100% selvänä, minä vielä antaisin yhden pienen toivonkipinän sille että halu (raha) pelata vielä kausi kärpissä voisi olla mahdollista.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tenkratin lähtö on viimenen mitä mä haluan Kärpille just nyt tapahtuvan. Oikeastaan mä en halua sitä yhtään!
Jos NHL ei aukaise Tenkielle porttejaan, niin olisin ikionnellinen saadessani nähdä hänet Kärppä-paidassa, sillä on siitä pojat aikaa, kun tollanen pelimies on Kärpissä viimeksi nähty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös